~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dat is wel leuk, zoveel kinderen in de buurt!
    Ben benieuwd of er veel kleine kindjes zijn in onze nieuwe buurt, die zie je natuurlijk nog niet buiten...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier eigenlijk geen kleine kindjes in de buurt... maar wel een speeltuintje.

grrr, stomme vrouw op marktplaats. Zag een kei gave dekenkist van Lief erop staan. Bieden vanaf 15,00 (nieuw 150) niet gebruikt, te groot voor haar huis. Zag dat iemand 25 euro geboden had... dus ik mail meteen wat ze er voor wil hebben. Schrijft ze terug iemand heeft 50 geboden, dus als je daar boven gaat, is de kist voor jou... ik gedaan. Mailt ze weer terug, ja die mevrouw biedt nu 60 euro
    ze wil ons een beetje tegen elkaar op laten bieden... dus helaas voor mij geen lief kist....

kindjes zijn naar het kdv, ik de gamma al geplunderd. Zo 2 vogelhuisjes afmaken, lief setje voor lieve meisjeskamer... 1 met muziekdoosje en een gewone.

Daarna verder aan mijn huisjeskasten.... duurt lang, maar niet zo veel tijd. Na ja, wel veel tijd, maar weinig tijd zonder rond rennende en kruipende kindjes in de buurt.

Thom gisteren eens gemeten... heeft zijn energie duidelijk ergens anders voor gebruikt en is GEGROEID!!! Ik had hem tegen de deur gezet en dan is hij bijna 80cm....
    Snap nu meteen waarom z'n ontwikkeling een beetje stil lag, meneer moest groeien!!! Hij ging natuurlijk heel vroeg staan en overal langs lopen, maar loopt ondertussen dus nog steeds niet los...

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hoi meiden, ik ga het vandaag niet redden. Ik voel me op zich niet heel slecht, maar Emma is nog bij oma, moet haar nog ophalen en zie het niet zitten om dan weer ruim een uur in de auto te zitten. Volgende keer (kraammeeting stef???) ben ik er weer bij!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes...zo die wordt groot in 1 keer! Wauw!
    Vind die kist ook zoooo mooi! Wil hem eigenlijk ook graag...maar nieuw is ie zo duur.

@Deb...geef niks meid...volgende keer dan toch!

@Lau...thanks! En tot zo!

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    saar! sasha ligt nu nog te slapen, maar zodra ze wakker is (of ik r wakker maak) komen we even gezellig bakkie doen bij je hoor!
    ze voelde zich vanmorgen prima, dus ben wel wat later, maar ben van de partij!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wist niet dat er een meeting was :(

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Lieke is echt moe van de vakantie. Ze ging gister om 19.30 naar bed en vanmorgen om 9.15 heb ik haar maar wakker gemaakt. We zijn naar blijdorp geweest net, was wel weer erg leuk. Je ziet nu echt dat lieke het leuk vindt om de dieren te zien, vooral het oceanium is favoriet!

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Marloes: Balen van je kist, maar het houdt een keer op natuurlijk
    @ Bloempje: Fijn dat Sasha zich weer beter voelt
    @ Jolan: Zo Lieke die slaapt idd goed lang zeg.
    Fijn dat Blijdorp leuk was.
    Bij Danian kon ik dat ook echt merken dat hij het leuker gaat vinden.
    Wij zijn net naar Balorig geweest en Danian heeft zich prima vermaakt.
    Hij ligt nu lekker te slapen.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo kindjes zijn weer opgehaald. Traktaties zijn zo goed als klaar... misschien nog een cupcakeje erbij???

raampjes voor op de kast in de grondverf, alles bijgewerkt met opvulspul. Komt helemaal goed.

net trouwens, kom je thuis, Thom in mijn armen, tas om je nek, Sam naar binnen sturend, staat er een man voor de deur van kpn, over glasvezelblablabla... die vond het heel gek dat ik geen 10 min tijd voor hem had

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marloes, druk bezig jij!!
    Ach ja, sommige mensen vinden zichzelf te belangrijk en snappen dat dan niet.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dit is het geworden...

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Hoe is het hier met iedereen?

Hier is het even iets minder. Ik heb kraamtranen... Zit de hele dag al te janken om weinig.
    Morgen hopelijk beter!

Stijn doet het geweldig. Hij is een heel tevreden en rustig mannetje die eigenlijk alleen maar slaapt. Hij ligt in bed, drinkt z'n flesje en gaat terug naar bed. :)

Oh ja, Esmee heeft gisteren los gelopen bij opa en oma thuis!!!

Lau, wat lief dat Collin al gevraagd werd om te spelen! :)

Mandy, wat schattig dat Zoë ook een vriendinnetje heeft. Twee van die kids bij elkaar is zoooo schattig om te zien.

Marloes, wat is de link van jou site? Ik krijg heel veel leuke reacties op de letters tegen de muur en wil je natuurlijk wel promoten. :D

Debby, kalm aan meid. Hopelijk voel je je snel beter!

Kraammeet gaat zeker gebeuren hoor. Even alle visite hier een beetje gehad hebben als jullie het niet erg vinden. :)

Weet niet of ik het al gezegd had maar Marloes wist idd vantevoren dat Stijn geboren zou worden. We hadden iedereen voor de gek! :p

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wat super leuk zeg, marloes!!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh die vervelende rot kraamtranen. Laat je maar lekker verwennen hoor!
    Fijn dat stijn het zo goed doet. Esmee wilde vast laten zien dat ze grote zus is nu :D knap hoor dat ze losloopt!!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nu eigenlijk iets te laat... maar kan gewoon in de kast leggen...

bij de Gamma hebben ze voor 5 euro echt hele leuke slingers van stof. Ik heb er meteen 2 gekocht.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik had dat echt de laatste dag, toen de kraamverzorgster voor het laatst weg ging... :D Morgen is het vast weer over

super!!! de foto's op Stijn z'n site zijn ook zo lief!! Hij heeft zo'n schattig neusje

Ja, je bent grote zus of niet he!!! Super Esmee!!!

tuurlijk mag dat!! Leuk! link staat een berichtje hier boven

ik vond het wel leuk.... iedereen maar gokken toen jij naar het ziekenhuis gegaan was...:D

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ik vind de letters zo gaaf.
    Ik heb als kraamcadeau lieke's naam in piepschuim gekregen..... maar heb er nog steeds niets mee gedaan omdat ik daar dus echt geen inspiratie voor heb. Het is nu gewoon wit piepschuim....

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    opsturen naar mij is ook zo'n gedoe he... maar mag wel hoor. Leuk Pip erop ofzo... of heel iets anders ;)

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    pip erop? het is piepschuim.... daar kan ik toch niet echt iets opdoen ofzo?

Deel Deze Pagina