~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

niet zo slim dus, maar je wc is schoon!

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Gaby...Finn heeft alleen KMA...er zijn allemaal bloedtesten en huidpriktesten e.d. gedaan. Daar kwam verder niets uit. En nu krijgen we een dubbelblinde provocatie proef in het ziekenhuis.
    Houdt in dat we twee dagen naar het ziekenhuis moeten en dat ie daar de ene dag koemelk door zn fles krijgt en de andere niet. We weten alleen niet welke dag hij wat krijgt.
    Spannend hoor allemaal! Hihi!
    Wat rot dat je honden wegmoesten zeg! Zou ik ook echt vreselijk vinden!
    Ik ga beginnen met de PABO...heb er helemaal zin in!
    Wauw wat lijken ze op elkaar zeg! Yustin helemaal blond geworden! Lekker ding hoor!

@Aal...maakt niet uit hoor! Hahaha! Ik snap ook echt niet wat ze zwaar vinden aan een beetje schoonmaken. Ja met die hitte kwam ik helemaal bezweet thuis...even douchen en het is weer in orde!
    Maar wie weet had ik hetzelfde wel gezegd toen ik 18 was ;)

@Jo...oewwww het zit in de planning dus! Hihi! Leuk hoor! Ik zou het ook handig vinden als we later weer alles van Finn kunnen gebruiken. Maar wie weet verkopen we zn kamertje wel als hij eruit is gegroeid.
    Dat zien we over een paar jaar wel allemaal :p

@Flut...ow ik heb dat toevalli gisteren allemal zitten bekijken (emo als ik kan zijn...kwam de doos tegen met alle spulletjes van de zwangerschap/bevalling e.d.) Bij mij staat er ook echt dat ik in paniek raakte! Hahaha!
    En ik ging eens kijken naar de kaarten die we hebben gekregen toen...nou serieus zitten er kaarten bij waarvan ik niet ens wist dat we ze hadden gekregen! Van de nicht van mn opa zelfs! Echt super lief...maar kan het me echt niet herinneren!
    `Hoe oud is je broertje? Hebje echt nog nooit over een broer gehoord...of ik let weer eens niet op natuurlijk!

@Deb...das ook raar...dat er geen echte reden voor is! Voor hetzelfde geld had Emma niet zo sterk geweest en was het allemaal anders afgelopen! Maar gelukkig is dat niet het geval!
    Hoe zit dat nu...moet je nu ook een keizersnede of ga je er van uit dat je het zelf kan/mag gaan doen?

@Snieke...aachh arm walvisje..last van zn baleinen ;):p
    Het is wel een snelle hoor...het duurt even voodat ie het doet...maar in 1 keer! Hahahaha!

@Mcg...jeeeeeeeeeeej! Fin dat het helemaal goed was meid! Ik moest nog aan je denken toen ik aan het werk was! Ben blij voor jullie!
    Guusje ging verhuizen en zou half augustus pas weer internet krijgen dacht ik.

Vandaag op mn werk voor het laatst bij een mevrouw geweest. Haar vaste hulp komt terug van vakantie.
    Krijg ik gewoon een cadeautje van haar! En klein flesje parfum van Yves Rocher en geld! Vond het zo lief!
    Dat was ook echt mn favoriete mevrouw.
    Het is echt dankbaar werk dat kan ik je wel zeggen hoor!

3. akkertje

akkertje Niet meer actief

whahahaa ja brand schoon whahahhahahaa

zo spannend ben benieuwd!!!!

en ja het was echt huilen geblazen toen de hondjes weggingen maar nu zit de oudste bij mijn buuf tevens goede vriendin die hond had ik al z`n 12 jaar..... en die andere is zit weet ik niet waar eerst bij kennisen die konden hem niet aan (duitse herder) dus die hebben hem nu ook weer weggedaan.

en wat lief zeg toen je een kadotje kreeg!!!!
    toen ik nog in de thuiszorg werkte kreeg ik ook regelmatig kadotjes
    nu niet meer whahahahahahah ik werk nu in de verslavingszorg :D

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

is bedenken wat ik straks met bram ga doen..
    hij slaapt al vanaf 10.15 uur.
    slaapkoppie!

iemand leuke ideeen? plannen?

5. akkertje

akkertje Niet meer actief

zooo slaapkoppie!!!!

hier net vanaf half 1 in bed maar hoor hem nu alweer zuchten en doen hahaha ik ga zo denk ff naar de biep...

anders ga je naar een speeltuintje :D yustin vind dat geweldig lekker in de zandbak en van de glijbaan

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@akkertje, bram slaapt altijd veel, vanmorgen ff bij gastouder geweest, daar met kindjes gespeeld en niet geslapen, dus nu slaapt ie hier zijn roes uit..

normaal slaapt ie zelfs 2 keer.. smorgens 3 uur en smiddags 2 uur...

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooi zeg!
    Ik vind hem heel duidelijk!
    Gefeliciteerd met je goed echo (is toch altijd weer spannend he...)

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mc, lekker bezig zo te lezen. Hier moet ik nog kraamzorg regelen, ik ga naar het kraamhotel (geweldige tijd gehad bij de vorige keer) het is gerenoveerd.

@Flutter, ja idd leuk. Mag oog wel na 2 dagen hevige weeeën te hebben zonder ontsluiting.

@Akkertje, niet zo slim idd haha.

@Sarah, wat lief van dat vrouwtje en het is idd dankbaar werk (ook een aantal jaar gedaan).

@Mc, die opa/oma box had ik ook gehaald na de geboorte van mijn dochtertje. Heb ik naar mam's huis laten opsturen, heel leuk.
    Die papabox kende ik nog niet.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  11. McGyver

McGyver Niet meer actief

dat klopt net als de papbox, maar wel leuk!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo kleine man wordt net wakker. 3 uur en 45 min geslapen...

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@debby, klopt daar moet je voor betalen maar vond het wel leuk voor mam's. En na de geboorte zo een mok gekocht bij Prenatal met Oma is een kanjer erop staan, waren in de aanbieding 50% korting.

@Mc, lekker die slaapkoppie van je. Veel plezier verder. Hier zit de mijne aan haar boterham en drinken.

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

we gaan naar burgers zoo de dierentuin!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kijk dat is altijd leuk! veel plezier

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mc, leuk zeg veel plezier.

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ McG: Mooie echo en veel plezier in Burgers Zoo
    @ HvJ: Hoe gaat het met je?
    @ Sarah:Wat lief een cadeautje
    @ Akkertje: Dat lijkt me idd geen fijne combinatie
    @ Aaliyah: Mooi taartje hoor
    @ Flutter: Leuk dat je op je ouders huis mag passen.
    @ drinken: Danian drinkt water roosvicee en rooibos thee met een scheutje melk en melk uiteraard

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Tamtam, vandaag beter dan gisteren gelukkig.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je 'klinkt' ook een stuk beter!

Deel Deze Pagina