het uit eten was heerlijk, dit keer in de stad, en bram deed het super! helemaal trots! nu lekker samen badderen en dan beide naar bed!
@marloes, ja ben al terug, om half 8 waren we daar, besteld om om 20.15 al klaar en betaald. haha kort maar krachtig en leuk! was al laat he met bram, dus hielden het kort, lekker pizza en spagettie gegeten, geen voor en nagerecht. geslaagde dag dus!
Fijn dat het geslaagd was McG!!! Wij hebben gezegd dat we uit eten gaan als Finn zn testen allemaal goed uit de bus komen...en dan mag hij lekker eten wat ie wil (of eigenlijk...wat ie eerst niet mocht...zelf kiezen kan ie nog niet echt natuurlijk...hahahaha!)
Hey meiden! Probeer wat bij te blijven, maar het is zo druk op het moment dat de dag voorbij is voor ik er erg in heb. Zodra het even rustig is probeer ik morgen te lezen en te reageren hoor. Hier gaat ie lekker. Stijn wel veel krampjes vandaag, arm ventje. Nu ligt ie uitgeteld bij papa op de buik. *vlinders in de buik* Ik nog veel last van de gehele onderkant, maar geduld moest met haben toch? Had zo graag al wat meer naar buiten gegaan of iets anders. Maar het zit er nog niet echt in. Morgen weer een poging. Fijne avond nog!!! Dikke kus en ik sluit af met SPAM. Oh ja, en morgen datums op besloten forum voor de kraammeetliefhebbers.
@steph, arme stijn met zijn krampjes, nu lekker bij paps op de buik. en jij je onderkantje, das ook minder.... (appelstroop (blijft zacht) in een zakje, in de vriezer en dan tegen je onderkantje aan) ik vond dat heerlijk! ow leuk data, hoop dat ik kan als de meeste kunnen... en wat een scheetje is stijn, mooie foto!
hey meiden, niet bijgelezen sorry.. Ben net thuis met Collin... Was op zich een leuke paar dagen, maar Coll moest heel erg wennen, die was helemaal van slag, geen land mee te bezeilen, heel verdrietig, hangerig, en kwam gisteravond pas beetje los... vandaag ging t goed, lekker naar t strand geweest enzo. Was ook leuk met mijn oom en tante en de kids. Helaas is collin vanmiddag wel heel hard gevallen, tand door zijn lip, scheurtje in zijn tong, beetje geschaafde wang, en wond op zijn neus... en alles dik en blauw hij viel echt zo hard.. ging daardoor bijna van zijn stokkie, omdat ie van de schrik zijn adem inhield.. echt ben zo geschrokken.. mijn nichtje ook die moest heel hard huilen om Collin Dus Coll ligt nu met een opgezwollen blauw geschaafd hoofd in bed Maar ben blij weer hier te zijn... mijn moeder is lief hoor.. maar pfff de hele tijd haar en dr vriend op je lip.. is ook niet lekker "alone time" zeg maar.. en dat is nou precies wat ik wil, geen gezeik geen gezeur, geen bemoeizucht, gewoon mijn eigen plekje, waar ik echt ALLEEN ben.. Vriendin van mij had ook urgentie aangevraagd, en die heeft m nu al gekregen, tegen haar zeiden ze dat de raad 3 augustus bijeen kwam.. en zij kon het dus zien op de site waarvan je reageert op huizen. Apart, want ik heb t eerder aangevraagd, en ik heb nog niks gehoord!( staat ook niks op die site bij mijn account..) Nou goed.. ik ga spullen uitladen, en de was aan zetten en dan ook naar bed...
@lau, zie dat je weer thuis bent, ook wel weer lekker, je eigen bedje! heb je die bekers die euhm... ik geloof marloes aanraadde en jij gekocht hebt, al binnen? en hoe bevallen ze? niet lekker in de tas?
heb andere bekers besteld.. omdat coll de tuit toch nie goed drinkt.. drinkt ie veel minder op een dag.. heb de anti knoei beker besteld.. Maar die is nog nie binnen, ze moesten besteld worden ofzo..
arme arme coll... fijn dat het toch wel ok was bij je moeder! ik zat eens te denken, heb je wel eens antikraakwonen geprobeerd? Ik heb zelf voordat ik met reno ging samen wonen 2 jaar antikraak gewoond. Klein 2 kamer woninkje bij het centrum van Amsterdam en de huur was 20 euro. Nadeel is alleen dat je er elk moment uitgeknikkerd kan worden maar ja, je wachttijd loopt wel door en desnoods kan je dan weer terug naar je vader?
@deb, thanks voor t meedenken, antikraak mag niet met kinderen, heb geinformeerd bij verschillende instanties hiervoor, en bij adhok enzo.. en ze willen het gewoon niet. Logisch ook.... De gemeente heeft hier zelfs tijdelijke woningen (waar ik hiervoor ook al inzat, wat nu gesloopt is) Maar zelfs daar mag je niet met kindjes wonen... ook al heb je daar ruim 3 maanden de tijd vanaf t moment dat ze opzeggen ze maar..
wat stom zeg dat dat niet met kinderen mag... ook niet als je als vangnet je vader hebt? echt heel erg balen...
nope ze willen t niet... ze mogen namelijk geen jonge kinderen opstraat zetten ofzo, dus dan moeten ze alsnog urgentie verlenen, terwijl t dan hun eigen schuld is.. en dat kan niet ofzo.. wazig verhaal maar t mag niet...