@flutter: super knap van zoë! (ha heb eindelijk ontdekt hoe je die puntjes maakt!) @sue: sasha is een lekker ding! (ruilen??? eeehm nee toch maar niet ) Heb je ook last van rsi? Ik heb er 3 jaar geleden heel lang mee gelopen, merk af en toe dat het weer opspeelt als ik te veel op dit forum zit )
yep... hier ook paar jaar terug en zo met een laptop op schoot is niet bevorderlijk... dinsdag naar de fysio.. hoopt dat het helpt..
ja met de laptop is het erger. Ik zit vaak toch maar boven op de desktop... bij mij helpt manueel therapie wel goed als ik erg veel last hebt...
@Flut...kiesjes zijn het denk ik niet...die zijn al door...en de volgende zijn nog niet in aantocht. Dus het zal wel...zo lang hij niet ziek is vind ik het wel best. Enne...vetlel maak niet uit hoor...ben ik ook! Hahahaha! Ik ben ook altijd bezig met opruimen en schoonmaken maar het heef tgewoon geen zin! Hahahaha! Owww leuk dat keukentje!!!!! @Lau...ja gek heh...oen jij het zei van Collin vond ik het ook zo raar (maar was wel stiekem blij dat Finn niet de enige is) Wie weet komt het doordat ze zo actief zijn en gewoon oververhit raken! Hahahaha! Nee ik heb geen idee...maar het zal wel goed zijn hoor...hij is niet ziek...dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken! @Sue...ik was je al kwijt! Hier waren de knoopsgaten drama hoor...het ziet er niet uit...maar goed er zit toch een knoop voor dalijk! Hahahaha! Aaachhh wat een leuke foto! Ik wil ooooooook! Ik hou zo van het strand en ben met Finn nog gewoon geen 1 keer geweest! @Snieke...hahaha ik moet gewoon lachen om je man! Heel veel succes,,uuhhh plezier! Hahahaha! Allebei dan maar! @Marloes...zou het staan bi Finn??? Hahaha! Dat vind ik nou zo jammer...TE veel leuke kleren voor meiden... Daarom wil ik nog graag een dochter later als ik groot ben! Hahaha! Nou meiden...het overhemdje is af...en ik doe het NOOOOOOOOOIT meer! Wat een drama zeg! Nog nooit 1tje gemaakt maar dit was gelijk de laatste keer! Het ziet er niet uit en die knoopsgaten...tjaaa...laten we zeggen dat je er 7389456 moet doen voor het ene beetje netjes wordt... Helaas.. Maar goed..een beer krijgt het aan dus de knoopjes blijven dicht en de lelijke kraag valt dan ook niet op! Hahaha! Moet alleen nog knopen aanzetten maar ik kan toch geen gewone naald vinden...erg raar! Jullie zien het resultaat nog wel (als ik me niet te erg schaam!) Hahaha! Owww heb mn arm zeer gedaan vandaag..ik overstrekte hem...en nou is dat normaal met mijn hypermobiliteit niet zo'n probleem...gebeurd dagelijks...maar het knakte en deed erg zeer! Hopelijk morgen weer over.
sue, leuk hoek van holland! Was gister ook wel heerlijk weer! Wat een geweldige foto's!!! Snieke, gefeliciteerd met jullie 9 jarig samenzijn! Fijn weekend enne...... klusze!!! lau, superhandige beker lijkt me!!! flut, das lief van oom marloes, schattig rokje, alleen niet mijn keuze . Zou hem ook zelf kunnen maken hahaha. sarah, ach het overhemdje is vast super schattig geworden!!!! Gister avond hier patatjes gegeten en hebben lieke dit keer gewoon mee laten eten. Ze vond het wel lekker, maar na 5 patatjes stopte ze en verder heeft ze amper iets gegeten, buiten het toetje. Vanmorgen was ze wel vroeg wakker 7.30, maar ze is nu nog steeds lief aan het spelen zonder dat ze gegeten heeft. Vraag me dus af of ze vroeg wakker is van het weinige eten, of gewoon om iets anders. Trouwens tandje 8 is door En ze loopt nu weer de katten uit te dagen.... (dondersteen!). En ik ga nu een luier verschonen, want er komt een lucht hierheen.... bah!!!
Goedemorgen dames, Hier net uit bed gekropen, het liefst lig ik er heel de dag alleen heb ik een kleine waar ik voor moet zorgen. Net een crackertje op want voelde de misselijkheid weer opkomen, hing bijna boven de pot. Ik ben sinds ik zwanger ben 5kg afgevallen en het blijft maar door gaan, ik eet gezond en beweeg veel dus daar kan het niet aan liggen (vind ik niet erg met een vette lichaam als de mijne). Vandaag via internet ingeschreven voor kraamzorg, een combi van kraamhotel en kraamzorg thuis (deed ik vorige keer ook alleen beviel de hotel me zo goed dat ik de kz thuis liet vallen en daar langer bleef wat ik nu weer ga doen denk ik). Als de kleine wakker wordt en ontbeten heeft ga ik wat frisse lucht halen, voel de muren op me afkomen pfff.
De echo gisteren ging goed. Beeb gezien, erg actief maar voelde er niks bij. Voordat ik het wist zat ik te janken bij de gyn toen ze vroeg hoe het ging. Bloeduitslag van de ijzer is goed, krijg binnenkort afspraak bij een psycholoog in het zh. Moet onder controle blijven bij de gyn dus moet mijn afspraak dinsdag afzeggen bij de vk.
@sarah, auw!! komt me bekend voor dat "knakken" weet je zeker dat wij geen familie zijn? onze zoons lijken ook al zo op elkaar qua snelheid en temp Ik heb dat knakken en hypermobiele in mijn knieen en ellebogen.. als ik dat heb duurt de pijn een paar dagen en alleen bij bepaalde bewegingen (overstrekken, soort van opslot schieten maar neit opslot snap je? ).. hoop dat t snel over is! En over de temp van onze kids, de KA zei hier dat t geen kwaad kon.. dat t erbij hoorde en dat ze dan misschien wel iets onder de leden hebben maar dat hun lichaam t zo goed aan kan door alleen de temp en verder geen verschijnselen.. Maar t kan ook met de groei te maken hebben.. @flutter, wauw!! wat een gave keuken!! die moet ik ook hebben voor Collin.. die vind t bij de go ook geweldig om in t keukentje te spelen (hebben een grote poppenhoek met keuken) En hij trekt hier thuis t liefst t kastje open (enige wat nog open kan..) met de pannen en loopt dan met een grote wok te sjouwen door huis Lief zeg van haar oom!! @bloempje, auw RSI.. das geen pretje hoop dat de fysio helpt!! @hvj, ach meis, goed dat je t aangekaart hebt en dat de gyn actie onderneemt! iig goed om bij de gyn onder controle te blijven en naar een psych te gaan!! Dikke knuffel meis, je doet t goed! Hier verder alles rustig.. coll weer een normale temp.. We gaan straks even naar ballorig, daar de boel even onveilig maken, aangezien t hier thuis al niet meer veilig is. Collin heeft uitgevonden hoe hij op zijn auto moet rijden.. echt je bent je leven niet meer zeker hier.. mijn tenen zijn al meerdere malen overreden auw auw auw.. en lachen dat ie dan doet.. schurk! fijne dag allemaal