goedemorgen allemaal! zo hier lekker uitgeslapen! yustin kwam om 9.30 pas maar hij is ook wel om 4.30 even geweest maar dat was maar 5 minuten net even nieuwe eetkamerstoelen gehaald hele wereld reis! ben blij dat we sinds kort een grote nieuwe auto hebben hahaha @hvj jeetje meis rustig aan hoor! en kraamhotel wat is dat precies? niet dat ik er nog gebruik van ga maken maar het klinkt heerlijk hahahaha en hoe doe je dat dan met (sorry ff naam kwijt) je grote boef? en fijn dat je onder begeleiding van de gyn mag blijven! @jolan wat leuk lieke patatjes yustin eet ze ook altijd mee (z`n 1 a 2x per maand en hij eet er ook altijd maar weinig van.. hij vind het leuker om het over zijn blad van de stoel heen te smeren hahahaha en nog last gehad van ademnood tijdens het verschonen hahaha @marloes gaaf rokje helaas maar tot maat 92 lindsey zit al in 116/122 @ sarah hoe is het met je arm? nog last van? en wilde je nu net vragen of je een overhemd voor yustin wil maken hahahahahahahahaha nee geintje hoor @kuide haha ik zie collin al gaan op zijn auto!!! ik vind het echt een heerlijk mannetje! met al zijn stunten veel plezier in ballorig hier zo boodschappen doen en lekker het huisje poetsen het is toch klooie weer morgen gaan lindsey en ik lekker pizza`s maken en taart en koekjes ... eerst wilde wij naar drievliet maar ze hebben helaas slecht weer voorspeld.. dus dan maar thuis leuke dingen doen toch
@HvJ...fijn dat je echo goed was lieverd! En heel erg goed dat je gyn gelijk ingrijpt! Was je man niet mee? Ik wil je echt even een hele dikke knuffel geven meid! @Lau...ik begrijp je precies! Heb er vandaag ook al geen last meer van! Hahaha! Heb er ook van de reumatoloog allemaal oefeningen voor gekregen omdat ik toen ook echt pijn had...maar nu niet meer dus doe ik die oefeningen ook niet meer! Hahaha! En af en toe is het best makkelijk om zo lenig te zijn Hahaha! Die temp van die jongens...maak me er ook maar niet druk om. Toen ik naar bed ging vannacht ing ik nog ff kijken bij Finn...was ie echt helemaal zeiknat...heel zn bedje onder zn hoofd zat gewoon een plas...romper nat...zelfs de slaapzak nat. Dus ik hem even opgefrisy en dacht dat ie wel een hoge temp zou hebben...zit ie op 35.9!!!! En vanochtend weer gewoon 37.1 Gek heh????? Hahaha mama overreden door Collin! Hahaha! Finn snapt zulke dingen niet...of hij wil het gewoon niet! Hij wil niet op zn auto zitten, of op een wipje ofzo. Alleen op zn fietsje...maar dan ook alleen als die al buiten staat en mama duwt. Anders wil hij er alleen maar achter lopen! Raar ventje
@Gaby...hahaha nou als je het resultaat ziet piep je wel anders! Je zou niet willen dat Yustin er zo bijloopt hoor! Hahahaha! @Emme...Oeeewwww nog een jongen! Leuk leuk leuk! Kunnen ze samen de boel onveilig maken! Dat wordt een jongenshuis dus bij jullie! Hihi! Gefeliciteerd meid!
@sarah, ook al zon lage temp! apart he?? haha die finn, komt wel ineens krijgt ie t door die autos.. collin was van de week ineens in de ban van zijn auto.. hele tijd, erop zitten en er weer af, en dan heel trots kijken zo van zooo zie je wat ik kan! en gisteraaf ging hij ineens achteruit rijden! en vanmorgen dus ook heeeeel hard voor uit! geweldig gezicht.. Maar lopen is nog steeds t leukste liefst zo hard mogelijk (noem t maar rennen, want ik moet ook een sprintje trekken om hem in te kunnen halen!) @emme, jeeej een jongen erbij! wat leuk!! gefeliciteerd!
emme wat leuk!! nog een knul!!! leuk zeg!!!! hahahahahaa sarah dan doe ik het hem maar niet aan hahahahahaha
haha ja precies, lekker smeren met de patatjes Geef jij hem dan nog iets extra's als hij weinig op heeft?
@ jolan meestal geef ik hem een 1/2 potje en dan heeft hij dat op en dan een paar patatjes met een stukje fricandel en als toetje een schaaltje vla het potje gaat wel op maar het patat en frincandel meestal niet idd meestal 3/4 patatjes en een paar stukjes frikandel vla gaat daarin in tegen wel meestal wel op hahaha
emme!! leuk leuk een knul erbij!!! hoe super! gefeliciteerd meis! hier strakjes een date met alle meiden van mn zwangerschapsgym na 1 jaar.. ben zooooo benieuwd hoe alle beebs eruit zien! en daarna lekker gezellig verjaardag van mn vriendinnetje! dus leuke middag/avond voor de boeg! hvj, hoop dat je snel terecht kan bij de psych, goed dat je het aangekaart hebt meis! nog gesprek met je mannetje gehad? saar, ach..de beer heeft vast geen commentaar, en je hebt er toch je best op gedaan! vindt je pa vast super! en idd lekker binnenkort naar het strand met finnetje, vind ie vast geweldig! wat een ruimte om te rennen/kruipen.. de rest dikke knuff! ik ga sasha uit bed vissen!
Veel plezier met ja date! Mn papa vond de beer e.d. erg leuk! Hij moest er zelfs een beetje van huilen! Maar gelukkig was dat snel voorbij toen hij zag dat Finn een Rolling Stones t-shirt aan had! Hahaha! Vond ie zo machtig om te zien! Sraks op verjaardag en ik heb er heeeeeeelemaal geen zin in! Bah!
wat lief saar! Have fun bloem! Hier lekker naar ballorig gweest, was stervensdruk! maar goed.. daar heeft collin maling aan.. gewoon duwen trekken en rennen maar Nu ligt ie uitgeteld te slapen.. ga ik zo lekker witlof uit de oven maken.. Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Collin heeft heerlijk in de regen in de plassen staan stampen met zijn dure schoenen!! dat was dan weer jammer maar goed.. moet toch nieuwe kopen want ze worden te klein (lees hij zit met zijn teen tegen de voorkant.. doet is goed 2 maanden met een paar schoenen..)
Even ego Ik kwam op de site van een konijnenopvang in de buurt terecht. Zie ik daar een foto van Miep & Stien, 2 gedumpte konijntjes. Zo zielig en zo schattig... Manlief is nu het hok aan het uitpakken hahaha Ze moeten natuurlijk wel een mooi hok hebben, ik zal een foto plaatsen als ie in elkaar staat. We moeten wel nog even wachten met het ophalen van Miep & Stien totdat we de sleutel van het nieuwe huis hebben. Zoë kent weer een nieuw woord: Nijn en Miep Nu even eten maken en dan kom ik straks even netjes bijlezen
@flutter aww wat leuk!! whaha en je vent vind het allemaal maar prima he! wel leuk konijntjes! Ik ga maar nooit naar dat soort sites anders zitten ze morgen hier allemaal
Het hok met daarin een heel apart reuzenkonijn met kleine oortjes http://i38.tinypic.com/s5wtc1.jpg http://i33.tinypic.com/v8h5e9.jpg @Lau: Ja die vond het ook zielig. Zeker als Zoë heel fanatiek staat te roepen: 'nijn nijn'