Morgenochtend naar de crematie van de moeder van mijn baas. Vind uitvaarten vreselijk, maarja omgekeerd zou ik het ook prettig vinden als ze zouden komen.. 's Middags probeert manlief vrij te krijgen en gaan we naar de kermis. Zou Zoë te klein zijn voor de Octopus??
Speelgoed 566866 Pluche Hamster in Bal Dit is hem. Zie nu dat hij eigenlijk vanaf 3 jaar is, maar hij vind het ook leuk
Uitvaarten zijn nooit leuk, maar het hoort er nu eenmaal bij Sterkte morgen. Denk wel dat ze daar te klein voor is
deze zouden eigenlijk ook in de badkamer komen, maar vind ze in de keuken eigenlijk ook wel gezellig staan... het zijn trouwens zeepjes en bruis'ballen'
hmmm denk het niet... misschien kan ze al wel alleen... sam ging vandaag touwtje trekken (voor het eerst) en trekt gewoon alles omhoog
hvj, pfff wat een nieuws... Zijn er wel goede kansen op genezing? Dikke knuffel voor jou weer meid!!!
ideaal huisdier!!! hoeft niet uitgelaten te worden, poept niet bij de buren in de tuin, eet niks... maakt misschien alleen een hoop lawaai, of valt dat mee??? hij is wel grappig, kan Danian mooi achteraan kruipen
@HvJ...jeetje meid...heftig hoor! Weet helaas hoe het is om zulk nieuws te krijgen! Wordt zo'n kraamhotel ook vergoed door de verzekering? @Gaby...aaccchhh lief!!! Heb ook wat andere filmpjes gezien...een inimini Lindsey! Super! Finn kan net zo mooi Woezel en Pip zingen als zij! Hahaha! Heb er alleen nog geen filmpje van...want dan doet ie het uiteraard niet! Zal morgen nog eens proberen! @Marloes...mij vielen de roze handdoeken ook al op! Hihi! En dat setje is ook leuk zeg!
@ Sarah, tjee dat is niet niks, wel heel begrijpelijk dat dingen weleens teveel kunnen zijn. Hoe ben jij eronder? @ Emme, wat leuk! ook 2 jongens en zoals Marloes ook schrijft, het IS héél leuk @ Marloes, mooie badkamer hoor! en gezellig dat roze. @ HvJ, tjee wat zal je geschrokken zijn! dikke knuf! @ Debby, waar woon jij? uit je berichtjes haal ik namelijk ook Noord Holland, Santpoort is niet zo ver hier vandaan. @ onverwacht bezoek, wij hebben 5 jaar in een flat gewoond 4 hoog zonder lift. Dan komt er echt niemand langs, dus wij moesten er aan wennen dat we in een huis gingen wonen dat er mensen langs komen. Ik vind het vaak wel gezellig, maar vaak is ons huis al een zoete inval met kindjes over de vloer. Wij zijn vandaag naar de hollebolleboom geweest in Tuitjenhorn. Kindjes hebben zich prima vermaakt en wij ook. Was een binnen speelgebeuren een buiten speelgebeuren en een zwembad. Echt een aanrader! Zo leuk!
sorry dames niet bijgelezen, doe ik morgenvroeg hele weekend gewerkt, bram uitlogeren geweest en wij uit eten en bios.. super weekend gehad! en nu doodop. kus voor allen
@marloes, leuke badkamer! lekker roze, ook leuk die zeepjes @hvj, och meis wat een klote nieuws, kan je er nu idd niet bij hebben sterkte! @mac, leuk weekend!! @marjanne, klinkt idd leuk, waar ligt dat ergens dat hollebolleboom? Zo coll wordt nu net wakker, ik zit al klaar hij gaat zo weer naar de go.. en ik ga uhh.... geen idee wat doen.. net ongesteld geworden, giga emo buien, nergens zin in.. zie overal tegen op.. gatver.. Denk dat ik maar is naar de HA moet, heb volgens mij behoorlijk last van de hormonen door de pil.. heb steeds voor ik ongesteld moet worden soort van angst aanvallen, maar niet dat ik dingen niet durf, maar heel erg bang dat Collin ineens dood is.. of ik ineens overlijd.. en dat heb ik elke keer de week voor ik ongesteld moet worden..(had ik voor ik de pil slikte niet) En ook zijn mijn huilbuien (die ik altijd al had tijdens die periode) vele malen erger..
marjanne ik woon in zaandam en jij? Tuitjehorn is ook een hele leuke soort kleine dierentuin die niet zo duur is! lau wat eng... heb wel gehoord dat dat soort buien bij vrouwen met een spiraaltje voorkomen... heb je de pil echt nodig? Anders gooi je hem toch gewoon aan de kant?
@Marloes: Oooh dat dienblad, leuk!! Dat zou ik er hier echt niet doorheen krijgen Groot gelijk Sam, dan heb je de meeste kans op een mooie prijs @Tam: Grappig ding, kende het helemaal niet! @Lau: Dat heb ik dus ook steeds door die pil, voel me ook een stuk gelukkiger nu ik hem niet meer slik . Ik zou zeggen, gelijk stoppen!
Klinkt leuk de hollebolleboom. Is alleen een beetje ver rijden vanaf Elburg. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad