~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Lau: Heb trouwens over jou en Collin gedroomd. Jij was bij mij op visite met Collin en toen stond mijn sm aan de deur. Ik weet niet waarom maar toen ben jij achteruit vertrokken met Zoë zodat m'n sm zou denken dat Collin Zoë was. Heeeeel wazig :D:D

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Lijkt mij ook goed om ff langs de HA te gaan.

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik kende hem ook niet hoor, maar zag hem bij de kassa van Intertoys:)

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Goedemorgen,

Danian slaapt de laatste ochtenden tot een uurtje of 7 hopelijk blijft dat zo:)
    Vandaag is de laatste vakantie dag met z'n drietjes.
    Morgen gaat Danian weer naar de opvang en ben ik nog een dagje met mijn man alleen en woensdag gaat mijn man weer aan het werk.
    Vanmiddag gaan we nog zwemmen dat vind Danian altijd leuk.

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Tam: Fijn dat Danian eindelijk wat langer slaapt, hopelijk blijft hij dat doen!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marloes, mooie badkamer!!!

tamtam, klinkt als een geslaagd weekendje :D

hvj, ach jeetje wat erg van je vader!!!! Heel veel sterkte meid!

steph, dus de kraamvisite is op gang gekomen? Doe maar rustig aan hoor!

lau, ook ik heb last van de pil hoor..... Veel hoofdpijn. Toen ik gestopt was geen moment last gehad. Daarom met Niek er gister over gehad, dat ik de strip afmaak en dan stop. (en ....nee!!)

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hier gister uit eten geweest met mn ouders. Na het voorgerecht zeiden ze dat het iets langer ging duren, want het was heel druk. Na 45 min hadden we nog niets en na 1,5 uur ook niet. Was iets fout gegaan. NIet heel erg, maar wel als je een kinde van 13 maanden bij je hebt...... Lieke had het een beetje gehad en dan voel je iedereen kijken, maar ja niet onze fout!

Doordat we zo laat thuis waren heeft ze gister geen fles gekregen voor ze naar bed ging. Ze werd gewoon om 8 uur wakker (wel vroeger dan vorige week, maar 8 uur is wel vaker). Ze drinkt alleen niet zo heel veel overdag.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Nu moeten wij natuurlijk iets vragen... maar ik hou gewoon lekker mijn mond...:D

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hahahaha :D daarom had ik er al uit voorzorg (nee!!!!) bij gezet :D

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hihi :D maareuh kijk maar uit, wij zouden het ook eerst met condooms doen, maar dat zijn zulke ondingen dat we die al snel elke keer "vergaten".

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Als het zo is, dan is het zo en super welkom. Ik ga ook niet erg opletten ofzo. Maar eind van het jaar gaan we er pas echt voor.

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

wie heeft er een tip?
    Lieke drinkt alleen goed uit een fles. Ze heeft een hele tijd ook goed gedronken uit een rietjes anti lekbeker, maar ook dat wordt minder. Met een gewone beker laat ze alles uit haar mond lopen..... Maar ik wil toch dat ze wat binnenkrijgt. Wie heeft er een tip om van die fles af te komen?

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @jolan, deze is echt geweldig! Leren ze goed drinken uit een beker! Collin is er helemaal happy mee.. Uw online babywinkel online babykamers kinderstoelen | Babysbest.nl

@Mama, wat een wazige droom! Zou collin nooit achterlaten bij jou SM :p whaha Zou dr eerder even flink vertellen wat ik dr van vind.. ;)

@pil, oww wat fijn te horen dat ik niet de enige ben die dit heeft! Ik heb dit ooit met een andere pil ook gehad, maar toen kreeg ik deze (yasmin) en daar nooit problemen mee gehad, tot ik moest stoppen vanwege een onsteking in mijn baarmoeder en een koperhoudend spiraaltje kreeg..
    Maar dat wil ik ook niet meer..
    En mja ik slik de pil omdat ik niet zwanger wil worden ALS ik sex heb.. maar goed.. uhh ik sta nu al een behoorlijk tijdje droog whaha :p
    Dus denk dat ik ook maar gewoon stop... merk dat ik me echt niet prettig voel!

Trouwens goed gesprek gehad met mijn vader, hij had gelezen op mijn hyves dat ik urgentie aangevraagd heb, en hij snapt dat ik heel graag een eigen plekje wil.. en dat hij niet zo makkelijk is. Maar hij vind het erg moeilijk om rekening te moeten houden met ons. En denkt dat het idd beter is voor allebei dat ik weg ga.
    Hij was vorige week natuurlijk 3 dagen alleen, heeft ons heel erg gemist, maar vond het heerlijk om t huis weer voor zichzelf te hebben een geen rekeningen te hoeven houden met ons (vraag me dan gelijk weer af, goh doe je dat dan??) En hij snapt ook dat ik t niet prettig vind hoe hij Collin corrigeert, en gaat er op letten.
    Dus wel fijn gepraat.
    Ik sta nu wel 20e (dat is voor mijn doen echt heeeel laag :p) op een eengezinswoning in een klein dorpje achter den haag, lijkt me geweldig, nieuw leven opbouwen..

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ik had idd voor die beker gekeken en ga hem zeker bestellen, lijkt me een super ding. Bij lieke is het alleen het probleem, dat ze nog steeds niet begrijpt dat ze een beker of een fles omhoog moet houden, wil er iets uit komen. Ze wordt kwaad als er neits uit komt en gooit het op de grond (jaja.... pittig dametje aan het worden hier :()

Super dat je zo'n goed gesprek met je vader hebt gehad. Ik ga duimen voor je dat je snel een huisje hebt!

15. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden,

heb me oude account weer gevonden hahahahaha
    me nieuwe was geblokkerd??? geen idee mijn oude email werkte niet meer dus ik een nieuwe gemaakt en nu kon ik nergens meer op reageren of een pm sturen ... dus dan maar hard gaan nadenken en zoeken wat mijn oude account was hahaha en gevonden :D

maar goed nu ff huisje doen :D
    spreek jullie snel

dus akkertje doet het niet meer :(

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    ik denk dat je nieuwe geblokkerd is omdat je 2 accounts had en dat mag niet..;)

17. Emme

Emme Niet meer actief

Ik weet niet welke rietjesbeker je had, maar Lars heeft er 1 van Tommee Tippee die je niet schuin hoeft te houden. Werkt hier perfect ;).

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @laura fijn dat je zo met je vader gepraat hebt! Wil hij je nu nog steeds niet helpen met urgentie? Dat hij ook gewoon daar heen gaat en zegt dat het niet gaat? Of een brief stuurt ofzo?

19. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ah vandaar :D

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    thanks, deze heeft mn schoonzus ook, maar ik heb hem tot nu toe nergens kunnen vinden.
    Maar ja ze zal toch een keer moeten leren dat je bijv een beker schuin moet houden als je eruit moet drinken :D

Deel Deze Pagina