hebben jullie dat ook in de familie zitten? Wij hebben het toen niet gedaan omdat de kans gewoon zo onwijs klein was. vandaar dat ik dat me afvroeg...
wel fijn op te weten natuurlijk maar de uitslagen kloppen niet vaak lindsey zou namelijk een vergrotekans op down hebben en die is het gelukkig niet maar een vage kennis van me die kreeg een downkindje en die was er niet op voorbereid omdat de testen 1:500.000 was ofzoiets ... lijkt me wel moeilijk als je er dan niet op voorbereid bent dan is het toch een schok...
@gaby dat wist ik helemaal niet dat die testen niet kloppen... Heerlijk zeg je huisje lekker schoon!! Jason ligt nu op bed dus kan ik ff de badkamer zo doen en even de slaapkamer opruimen..
Bij mij niet volgens mij, bij reno weten we het natuurlijk niet. De kans is misschien wel klein maar hij is er wel. En ik krijg het zowieso vergoed uit mijn verzekering (aanvullend pakket) en dan wil ik het gewoon graag weten...
ik snap! ik weet het natuurlijk ook niet maar ik denk dat ik ook nu de test niet zou doen. hebben jullie het bij Emma ook gedaan?
gaby de uitslag is natuurlijk een kansberekening. Op mijn leeftijd is de kans dat ze een kindje met down er uit pikken 80% geloof. Dus nog steeds 20% dat het er langs glipt. Maar ja 80% kans dat ze het wel vinden en als je die test niet had gedaan dan had je dat dus niet geweten.
ja, maar toen wist ik nog niet wat ik met de uitslag zou doen. Nu wel, ik kan niet langer meer alleen aan mezelf denken. Ik wil ook graag een tweede kind omdat ik het leuk vind voor Emma. Een kind met syndroom van Down is niet leuk voor Emma, die zal daar altijd verantwoordelijk voor blijven.
Ja dat is wel weer zo...ik weet ook niet wat ik zou doen als ik die wetenschap zou hebben...je weet ook nooit hoe erg het is enzo
Goede middag.. Ik denk dat er iets niet duidelijk is ofzo haha, ik ben nog niet bij de HA geweest, ik zei geloof ik dat ik denk ik maar even langs de ha ga.. maar moet een afspraak maken, en hij is tot 16e op vakantie.. Maar ik ga sowieso stoppen met de pil.. net weer heel het winkelcentrum afgelopen op zoek naar schoentjes, maar alle sport schoentjes (nike, puma etc) gaan van 22 naar 23,5! giga verschil dus.. en 22 is te klein en 23,5 te groot.. ook op internet is dit zo.. heel raar.. en heel irritant. En andere schoentjes die leren enzo die kosten gelijk weer 60 euro of meer, en dat vind ik gewoon te gek, als ie nu weer maar 2 maandjes ermee doet, of als straks kouder wordt, dan wil ik toch wel wat hogere schoentjes.. Vanmorgen sollicitatie gehad.. ik vond dat ze wel veel wilde weten en domme vragen stellen voor t feit dat het om een oproep contract gaat! Zo vroegen ze of Collin in t weekend niet bij een oppas kon.. of of mijn go op dinsdag ook kan (zodat ik ma, di, wo,do aan een gesloten een gezin kon doen) Ik hoor vanmiddag of ze wat in me zien.. Snap niet dat ze zo doen eigenlijk, ze zitten giga omhoog.. altijd handig toch iemand die iig 3 dagen beschikbaar is om even bij te springen en waar je verder geen kosten aan hebt? Zal wel mijn rare manier van denken zijn...
ola! ik zag op omoda.nl dat er nog een aantal (sport) shoentjes zijn van maat 23, misschien heb je daar wat aan! hoop dat de sol goed uitpakt.. snap het ergens wel, ivm weinig mensen willen ze natuurlijk zo goed mogelijk aaneengesloten plannen..maar ja omdat nou ten koste te laten gaan van iemand die drie dagen wil werken is natuurlijk niet zo handig van ze!! nou hoop dat ze in ieder geval voor die 3 dagen wat voor je hebben! spannend dat huisje! is dat in nootdorp? 20e klinkt voor mij heel ver weg, maar ben niet zo thuis in de huurwachtlijsten zeg maar! ben verder even niet zo veel op de compu.. veel last van mn armen, dus maar even ontlasten!
@bloem, 20e is niet zo heel slecht vriendin van mij was 24e op het huis waar ze nu woont! En dat is bij de lier, en monster.. sterkte met je armpjes!
ja idd! en ik vond het wel fijn om te weten. je weet dat het niet zo hoeft te zijn maar het kan wel en idd als we de test niet gedaan hadden dan hadden we het niet geweten!
Vervelend van de schoentjes. Ik zou ook denken dat ze voor die paar dagen graag iemand zouden willen, maar blijkbaar werkt dat anders.
kijk! dan moeten we even zorgen dat die andere 19 op vakantie zijn! ah de lier! super! lekker relaxed! en lekker groen! ik ga voor je duimen met mn kreupele armpjes...
@ Combinatietest: Wij hebben het bij Danian ook gedaan en het was toen 1 op 1.000.000 of zo. Bij een volgende zullen we het weer doen. Wil het toch wel graag weten ben toch wat ouder. Het zit hier ook niet in de familie.
@Sarah: Mooi gedichtje! Combinatietest: Wij hebben het niet gedaan, we zijn allebei nog jong en het komt in beide families niet voor. En ook al zou er down uit die test komen zou ik het nooit over m'n hart kunnen verkrijgen om m'n zwangerschap af te laten breken. Ik zou ook zo bang zijn dat achteraf zou blijken dat het kindje wel gezond is. @Deb: Die krampen had ik ook heel erg, is wss het groeien van je baarmoeder. De uitslag van de test zal vast wel goed zijn @Sue: Beterschap met je armen!