Mijn zus belde net dat ze dr rijbewijs heeft gehaald! Straks mijn schoonzus en ben ik de laatste hahaha. Oooh wat ben ik toch een bange schijterd..maarja moet er toch aan gaan geloven denk ik...
sue wat balen dat je zoveel last hebt... werk je veel met de computer? lau heel veel succes met het huisje. Dat zou wel heel leuk zijn, heb je die stomme urgentie helemaal niet meer nodig! Moet je nog 2 weken wachten op de uitslag?
@Lau: Gefeliciteeeeerd! @Aal: Gewoon doen! Een vriendelijke, geduldige instructeur zoeken en dan komt dat helemaal goed
haha bram snapt zijn nieuwe beker nog niet zo, die denkt dat ie uit een normale beker drinkt, ipv dat je wel moet zuigen... hij brengt hem wel naar zijn mond... iemand tips.... zo en nu werken xxx
@ Aal: Als je eenmaal bezig bent gaat het steeds beter. Ik vond het ook altijd eng, maar ben blij dat ik hem nu heb. @ Kuide: GEFELICITEERD!!wat goed nu nog een huisje
hey super gefeliciteerd!!!!! en welke omgeving ga je? is het ook bij Careyn? o ik kan echt niet meer zonder!! heerlijk hoor je rijbewijs! feliciteer je zus maar en wens haar vele veilige kilometers toe en nu jij ! je kan het is niks engs aan hier komt mijn meisje zo weer thuis en het regend hier :S balen haha nog anderhalve week vakantie hoop toch wel dat we nog een beetje weer krijgen hoor
Ja meiden ik weet het...maarja ik ben zooo bang. Heb ooit eens les gehad van mn vader (is ooit instructeur geweest) maar na 3x gestopt... (het erge is mn ouders betalen de helft terug als ik hem gehaald heb)
haha ik ben erg slecht in engels Nee hoor, in de knippie staan ook leuke jongensdingen. Anders moet je gewoon eens in de winkel inkijken. Dan zie je snel genoeg of het wat is. Maar als je graag iets wilt maken, roep je maar hoor. Genoeg patroontjes van broekjes, shirtjes, truien en zelfs spijkerjasjes Ik stuur het graag voor je op.
super dat alles goed was. Mag ik vragen waarom jullie een combinatietest doen? hebben jullie dat bij de eerste ook gedaan?
negeer mn vraag maar van net, ik lees het al Lijkt me idd moeilijk als je het weet. Zouden jullie het weg laten halen? Lijkt me zo moeilijk die beslissing. (maar ik begrijp je punt hoor)
omdat we willen weten of we een verhoogde kans op down syndroom hebben. Bij Emma hebben we het ook gedaan... Is het nog zo ongebruikelijk om een combinatietest te doen dan? Aangezien ik die vraag nu al 2 keer krijg...