ik geloof nooit dat winterjassen op zijn....misschien degene die je wil. maar ik kijk nooit van te voren.. tegen de tijd dat het nodig is zijn ze er nog wel, ik koop altijd pas winterjas in de winter...
@ beker, klopt dat ie dan lekt, had ik ook gezegd, het is ook een anti knoei beker, niet anti lek! En coll mag er niet mee gooien schudden of lopen, mag hij met de gewone beker ook niet @ winterjas hier niet nodig heb er 6 gekregen waarvan ik er 3 heel erg leuk vind dus zijn prima allemaal maat 92 of 98 gaat prima passen dus. Zitten er 2 bij van GAP heel stoer met bontkraag @ mc ja is ook wel veel weer koorts, maar goed hij zal nu wel weer wat onder de leden hebben, ti's niet zomaar verhoging deze keer, en tja sommige kindjes zijn de 1e paar jaar elke maand ziek werd me verteld ( ik was dat vroeger ook en mijn neefje ook)
tip voor de beker: doe wat water in het kuipje bovenop en laten drinken. Lieke ging daardoor zuigen en begreep dat er ook iets IN de beker zat.
Ik vind het ook moeilijk hoor welke maat ik moet halen. De vorige was maat 74 en die past hij niet meer, dus zit te denken aan 86, want hij moet er wel de hele winter mee doen.
haha lau kun je dat zien? klopt wel ben ruim 3 kg kwijt door t niet eten, savonds heb ik nog meer een buik, zal vanavond is foto maken.... weet niet of er nu nog kilos af zijn..