Mooie tattoo. Ik wil er ook nog een met Danian, maar dat doe ik na de zomer, want je mag er niet mee in de zon en ik wil hem op mijn schouder
Is idd verstandig dat je nu alvast hebt af gebeld Collin gaat even voor. Fijn dat hij wel wat gegeten en gedronken heeft.
Hoi dames, Zo ben ik ook weer eens, uitgeput en moe (ook nog niet terug gelezen). Pas op de kleine van mijn schoonzus van 15mnd, en dat is niet makkelijk icm met mijn eigen divatje. Haar moeder had vandaag curettage in het ziekenhuis, haar baby overleed in haar buik met 20 weken. Zelf in de middag na mijn telefoontje naar het zh gegaan voor controle omdat ik sinds gisterenochtend pijnlijke krampen had in mijn baarmoeder die steeds heviger werden maar gelukkig is het niks en moet ik het gewoon rustiger aandoen. Ze ging toucheren en toen met een eendebek erin en daarna een echo gekregen en het hartje klopte mooie zei ze, jammer dat ik tot nu toe het hartje nog niet heb gehoord. Zometeen de dametjes eten geven en op bed leggen zodat ik kan bijkomen, wat een dagtaak zeg 2 dreumes om je heen.
Hoi meiden! Even héél snel een paar pagina's lezen voor het bezoek weer op de stoep staat! @Aal, gefeliciteerd! Goed hoor dat je nu de VIG wil gaan doen. (heb ik ook gedaan, dus als je wat vragen wil erover weet je me te vinden!) @Winterjas, wacht ik nog even mee. Voor het echt koud is kan ze misschien al wel een maat groter aan en nog even en ze zijn alweer in de uitverkoop. @Marloes, Thom is idd een kleintje vergeleken met z'n geboorte! Esmee is ook ontzettend gemiddeld in verhouding met een jaar geleden. (BEZOEK! Tot later!)
Toch nog geen bezoek!! Dus nog 5 minuten over. @Marloes, wat leuk een wiegje! SPAM! @Positiebroek.. Hier ook nog omdat ik over m'n 4maandsbuik nog geen gewone aan kan, Gaat langzaam beter. @HJV, Wat zielig dat de baby van haar moeder is overleden zeg. (die moeder kan niet jong meer geweest zijn als haar kleinkind ouder zou zijn dan haar kind of wel) En fijn dat alles goed was met jou. Rustig aan doen dus!
Vat hem niet helemaal maar het zal wel aan mij liggen Mijn schoonzus is haar baby van 20 weken verloren in de buik, zelf is ze in de 30 dus nog niet oud (was wel haar 3e baby ondertussen). Doe ik en jij veel plezier met je bezoek!
ff niet bij gelezen.. coll is echt ziek.. zo zielig.. hij is gloeiend heet, haalde hem net uit bed met 41.3 weer zet pil gegeven en hij ligt nu weer in bed, had flinke zure diarree, billen ook kapot. Ook heeft ie zijn avond eten (5 happen macaroni) eruit gegooid in bed Hij heeft net half uurtje bij opa gehangen en ligt nu weer in bed.. morgen toch maar de HA bellen als t nog zo is.. vind het maar niks temp boven de 41!
Zo coll ligt (weer) in bed, net nog maar een zetpil gegeven aangezien hij diarree had weet ik niet of die andere gewerkt heeft, hij had nog steeds 41 koorts.. Ik ga douchen in ook maar naar bed, geen idee wat de nacht me brengt.. vast geen slapende collin ben ik bang!
he allemaal, ff geen puf & tijd om bij te lezen. Druk druk... En nou is Maxime ook nog ziek, zoooo zielig, trekt echt zo'n pruillipje en dan die waterige oogjes erbij Ik vroeg me af of het kan komen van de prikjes, die heeft ie vorige week gehad. Hij heeft koorts en moet spugen. (en ik denk dan meteen weer dat ie dood gaat... dramatised...) Waaah!
oww... ben hyperdepiep hier haha... ben in onderhandeling voor een duowagen... en manlief vind het ook super!!!
@snieke en lau beterschap met de kids @snieke kan zeker van de prik zijn, daar krijgen ze ene week later last van
@snieke, van die prik zijn ze meestal 7-10 dagen na de prik ziek.. dus zou goed kunnen denk ik! en buikgriep.. denk t niet.. t spugen was eenmalig.. en diarree ook.. denk dat dat gewoon komt door de super hoge koorts.. hij ligt nu wel te protesteren in bed, maar het is toch echt wel bed tijd!