heb alles bijgelezen, maar even geen tijd om te reageren. Alleen even een dikke knuffel voor Debby!!!!! *knuffel*
Hier ook zo. Deb, dikke knuff meid! Die stomme hormonen ook.... En die mannen die nooit kunnen begrijpen hoe een vrouw zich dan voelt. Kunnen ze ook niks aan doen, maar ruzie is dan snel gemaakt.
haha je hebt gelijk meid. Moet zeggen dat ik ook heel erg hormonaal kan reageren hoor (arme Reno ) Maar het gaat al beter. Alleen door die stomme depressie vorige keer en vandaag die afspraak bij de psychiater denk ik gelijk dat het terugkomt. Maar nu nog niet... Meiden ik ga slapen. Ben kapot! (Pffff 10 uur is toch geen tijd om te gaan slapen!) Bedankt voor jullie lieve woorden! x
slaap lekker deb! Ik heb net een rondje racen met pim gedaan.. Opa is niet thuis vanaaf dus moest hem zelf uitlaten, maar dat is niet zon pretje als je zoontje ligt te ijlen van de koorts (net weer boven de 41..) hij is helemaal uit zijn doen.. maar slapen ho maar.. ga hem maar weer bij mij in bed nemen vannacht... Morgen naar de ha. Slaaplekker allemaal
@Deb: Helaas denk ik bij ieder ding in de aanbieding: 'altijd handig!'. Dus daarom ook hier een veel te volle kast Truste!
@steph: Ik heb je berichtje verwijderd op hyves, anders weet iedereen dat ik op zp zit en heb ik dalijk een berg meelezers .
Lau, is het niet een idee, om met Collin eens langs een osteopaat te gaan ofzo? die zien toch vaak andere dingen
Dit is eenoude toch??? Vandaag begonnen ook de nieuwe zijn mn moesje...maar dat was om 20.30...en toen was ik nog bezig met Finn.
hahahahaha muts! Deze is ook wel zielig hoor...nog niet gezien...maar die moeder probeerde net haar kind te vermoorden. *SLIK*
Ik was net drinken pakken. Precies op het juiste moment dus. Ken deze aflevering niet hoor! Of is dit dan een nieuwe?
@Steph: Geeft niet hoor! Hier is het Gooische vrouwen tijd. Ik mag de DVD's niet hij is bang dan 3 weken lang non stop GV te moeten kijken haha.
he dames wat ik me afvroeg, vinden jullie het misschien leuk om eens met de kids naar Ballorig te gaan? Ik zag dat ze hier in Amsterdam arena op maandag, dinsdag en donderdagochtend ballorig peuterochtend hebben
@snieke ja hoor gezellig! ballorig is collin zijn favoriet Ik twijfel heel hard of ik de hap zal bellen nu.. Coll wil maar niet slapen.. huilen huilen huilen...41 graden koorts nog steeds.. maar nu gaan slepen met dat kind midden in de nacht zie ik ook niet zitten Op dit soort momenten haat ik alleen zijn...