~juni 2009 mama's; deel 5!!~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Deb: Zoë ook, maar er is ook een hele hoop dat ik op kan bergen omdat ze er te groot voor wordt. Vond ik wel een goed excuus voor mezelf.. ;)

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow valt toch wel mee ...., hahaha;):D

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

lief 70% korting!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

mm niet veel meer, en weinig maten....
    en hier eigenlijk geen geld dus niet erg haha

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach ja, als de kids er straks te groot voor zijn kan ik een fortuin verdienen op marktplaats :p

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

groot gelijk!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mc: Ja ik zag het ook, er is idd nog maar weinig over..

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

#1788 McGyver, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2010
    achja bram zijn kast puilt toch al uit haha

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

whaha ben een beetje zenuwwappig... haha stom he en dat omdat ik zo w.s. een duowagen ga kopen.
    maar wel onze eerste echte aankoop voor onze 2e beeb!
    toch wel een beetje spannend!

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    arme meid & arm jochie! nou weer middenoorontsteking. Beterschap ermee. Hij heeft wel snel last van ontstekingen he, had jij dat zelf ook vroeger? Vind het knap hoe je ermee omgaat hoor, zou zelf echt dik in paniek raken steeds.

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    het begint me hier opeens toch te onweren! schrik me rot! Gelukkig zijn wij net binnen van onze boodschappen doen / wandel / bramen plukken tocht :) Zo nou nog ff een zwemvestje voor Maxime shoppen, voor het varen. Voel me nu echt zo'n natuurmoeder, fietsvakantie, bramen plukken, bootje varen :)

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Wat betreft speelgoed, Maxime heeft niet zo heel veel, maar ja we hebben dan ook niet zoveel plek. En ik merk eigenlijk dat ie op dit moment niet zoveel met zijn speelgoed bezig is, ja af en toe eens een boekje, een autootje als we ergens op stap zijn en de duplo. En een spiegel :D Hij is op dit moment meer geinteresseerd in grote dingen: deuren, wasmanden, de buggy, stoelen, en aan mensen voelen ;)

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    zo ik ben mijn bed uitgerold..
    Collin viel telkens eventjes in slaap (bij mij) en dan weer wakker.. maar heeft net toch nog 2 uur geslapen en ik dus ook wel lekker klam zon kindje tegen je aan die gloeit ;)

Hij is nu vrolijk aan t stappen zo ff tempen en ab geven..
    Ik ben helemaal flauw spierpijn (waarvan, t rare liggen?) en futloos.

@snieke, ja ik had dat zelf vroeger ook, heel veel keelontstekingen en bijholte ontstekingen gehad enzo. Ben ook 3 keer geopereerd aan me amandelen 1e keer toen ik net 2 was.. Maar oorontsteking heb ik nog nooit gehad.. Ik heb ook echt de raarste dingen gehad, waterpokken toen ik 3 en 16 was 2x dus.. en de bof toen ik 17 was, terwijl ik dat ook al gehad had.

Raar maar waar.. hoop alleen niet dat Collin dat te wachten staat...

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @speelgoed, coll heeft heel veel ballen, haha alle soorten en maten, stuk of 15 denk ik ondertussen.
    Ook is hij gek van auto's dus rijd hier regelmatig iets voorbij.
    ook bouw dingen en houtenpuzzels zijn leuk (snapt ie nog niet, maar is wel leuk) en zijn keyboard is favoriet, daar staat ie zeker een uur achter te jammen :p

@snieke, leuk varen! Bramen plukken gaan we ook doen, hier in de tuin whaha de struik van de buren groeit over de schutting heen, en de bramen aan onze kant moeten wij opeten volgens hen ;) We hebben ook een bosbessen plant in de tuin, die heeft al heerlijke bessen gegeven dit jaar.. nadeel Collin plukt alle besjes van planten en zegt eten! en ze verdwijnen zo naar binnen als je niet op let :(

Oma belde net ze heeft 2 paar schoenen gekocht voor collin... in een hele dure schoenen winkel, en ze waren in de uitverkoop dus kunnen niet geruild worden.. ow ow laat ze passen alsjeblieft, en leuk zijn!!! want ik ken mijn moeders smaak.. en dat is niet de mijne! (ze waren 79 en 69 nieuw, maar nu samen voor 35 euro, dus de schade valt mee)

Krijg ook nog een bekeuring in de brievenbus.. schijnbaar ergens door rood gereden.. zucht.. domme ik, zal t vast gedaan hebben, heb daar die dag wel gereden.. vond ik t vast oranje.. ach kom er maar bij hoor.. kan t allemaal wel hebben..

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    au laura, dat is dan gelijk 156 euro... ik zou toch voor de zekerheid de foto opvragen... misschien win je het wel...

mcg ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent... ik vind het ook leuk om dingetjes te kijken en ik vind het bijna jammer dat we alles al hebben ;)

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @deb, klopt... teken ook altijd bezwaar aan.... je weet maar nooit..

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mc, spannend!! hopen dat ie goed is

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008