We gaan super goed ons best doen en hebben nu ook meer het vertrouwen dat we in iedergeval vruchtbaar zijn Moet dus helemaal goed komen! Hoe is het met jullie dames? Is de koelkast alweer leeg gegeten
daar hield ik me bij mijn miskraam (kwamen we achter bij de 12 weken echo) ook aan vast. Ik kon zwanger worden.... maar toch...hoe verstandig je ook denkt, het doet gewoon pijn
Dat is ook absoluut waar hoor, heb dr al menig traantje om gelaten Je bent er allebei zo blij mee, stelt je er helemaal op in en je voelt je lichaam veranderen. Stiekem ben je al plannen aan het maken wanneer je het gaat vertellen, dat je dan nog één keer samen (of eigenlijk dan al met zn 3en)op vakantie gaat...tja en je wilt er gewoon geen rekening mee houden dat het ook mis kan gaan Maar goed, we gaan dr weer heerlijk voor en ik weet dat er een dag komt dat wij ook zo'n heerlijk klein wurmpje van ons zelf in onze armen mogen sluiten En tot die tijd blijf ik jullie lekker lastig vallen
Oh ja en we hebben ditmaal dé techniek gevonden die mij dus wel in eens zwanger maakt Van dag 8 tot en met dag 15 gewoon elke dag de meest fantastische sex hebben 8)
Oh Robin wat vreselijk meis... Je bent toch al aan het plannen en dromen en dan ineens is het afgelopen. Heel veel sterkte de komende tijd. Was je al lang bezig? Marloes ik zie dat wij hetzelfde hebben meegemaakt (missed abortion te zien op de 12 weken echo). Sta jij nu anders in je zwangerschap?
Ahh, Robin, wat erg.........volgens mij voelde je het gister al een beetje aankomen he? Jeetje meis, is niet leuk........wel goed dat je het zo positief benaderd, dat is denk ik ook echt de beste manier. Ik heb het zo ook elke keer weer verwerkt en een plaatsje kunnen geven(al gaat er geen dag voorbij dat ik aan mijn 3 vlindertjes denk). Veel sterkte en als je ff je hart wilt luchten weet je ons te vinden. Hele dikke kus
Hahaha, grappig dat iedereen zo vroeg wakker is! Ik heb er ook last van, terwijl ik gister pas om 2 uur naar bed ging (moest tot half 1 werken). Drink dan inderdaad ook een groot glas Goedemorgen drinkontbijt. Dan de pup even een plasje laten doen, weer terug naar bed en om half 9 moet ik echt eten. Heb vanochtend gewoon een appelflap weg zitten kanen, haha.... Bij mijn eerste zwangerschap at ik elke morgen om half 6 een banaan (3 weken lang, elke dag)....Was erg grappig,omdat we toen bij mijn ouders woonden. Mijn vader werd dan wakker van mij en kwam er dan even gezellig bij zitten, haha. Maar gelukkig zit de verbouwing erop en hebben we nu lekker ons eigen huisje,boompje,beestje.
He Robin, wat rot voor je. **sla mijn armen toch even om je heen** Heb hetzelfde helaas vorige maand ook mee gemaakt. Vind het heel knap van je dat je het zo positief benaderd. Hopelijk mag je snel weer op roze en dan voor een maand of 9 lang. Veel sterkte de komende tijd. Dikke kus, MissQ. P.s.: Sorrie als ik nog wat hagelslagjes op mijn lippen had hangen tijdens de kus, na mijn 2 beschuitjes met kaas en een kopje cup a soup kip had ik ook nog 2 beschuitjes hagelslag naar binnen gewerkt.....
He Robin wat naar nu. Volgende ronde gaat het gewoon goed hoor. Enneh blijf maar lekker kletsen hier hoor.
Ehhh MissQ dat je dat naar binnen krijgt. Heb net echt met tegenzin een broodje kaas gemaakt en daar zit ik dus nu heeel vies naar te krijgen :x . t is dat t lichaam t zegt maar anders..... Merken jullie trouwens al wat anders aan je lichaam? Ik eigenlijk nog niet echt, geen superboobs oid. Enkel dus af en toe een steekje.
Heb wel last van mn borsten maar dat heb ik meestal als ik ongi moet worden ook. Het is wel wat gevoeliger hoor, maar niet zoals jij het hebt.
Ja, ik freet me echt een ongeluk de hele dag. Eerder was ik altijd heel netjes met eten, gewoon 3 keer per dag en dan 2 tussendoortjes. Maar nu.. pfffff. Moet mezelf af en toe echt op de rem gooien. Heb wel ongelooflijk zere borsten hoor. En die tepels.. auwwie. Dat dat nu al begonnen is zeg. Kan ik me van de vorige keer toch niet meer zo erg herinneren. Ik ga even wat opruimen, ze komen over een uur het vloertje maken voor onder de kachel! Jeeeeej! Enneuh meiden, jullie zijn verslavend. Moet iedere keer de mail checken van mezelf! Woehahahaha! Erg he!