wel raar zeker laatste nachtje in jullie oude huis! wel slim om bij je moeder te gaan slapen en naar hetnieuwe huis gaan als de dozen er al zijn! veel succes morgen met de verhuizing! en het uit pakken van alle dozen!
ow haha ja we hebben er nu 3 of 4 die we leuk vinden! daar blijft het voorlopig ff bij en zien we later wel verder!
Oh trouwens, vraagje (misschien stom ): maar gisteren heb ik soep gegeten. Nu is er nog over en dat heb ik vanmorgen in de koelkast gezet. Ik mag dat toch gewoon opwarmen vanavond?
Ik eigenlijk ook niet Maar laatst had een VK tegen de zus van mijn vriendin gezegd dat ze geen voorverpakte sla meer mocht eten. Zat ook een bacterie in. Zoiets had ik nooit gedacht dus vandaar dat ik met opwarmen ed wat voorzichtiger ben geworden hahaha
Ja, was zeker raar hoor... Maar ik ben vooral blij dat we weggaan, dus Hoe was je tweede prikje? Fijn dat jullie eruit zijn met de kaartjes trouwens! Enneh... bedankt voor de succeswensen allemaal. Zal ze nodig hebben hihi, zie ineens m'n eigen banner. 25 weken alweer
over voorverpakte sla: je mag het wel eten, maar niet te kort voor de houdbaarheidsdatum en heel goed wassen. Doordat het bewerkt is (gesneden) krijgen de bacterien de vrije loop.
maar dat zijn bacterieen die niks met de baby te maken hebben hoor. Je kunt er wel buikgriep van krijgen, maar dat kun je altijd. De baby krijgt er iig niks van.
oh en meiden.... ik heb nog wat hoor haha, Gister avond naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest over poliklinisch bevallen. Toen we thuis kwamen en naar bed gingen moest mn man heel hard lachen terwijl hij naar mn borst wees. Dus ik keek heel erg verbaasd en vroeg wat er was. Kijk ik naar mn linkre borst zit er een onwijs natte plek...... Ook in mn bh, een natte plek met een witte rand... Echt heel erg bizar! Gelukkig had ik een vestje over het truitje heen, anders had ik mooi voorjoker gelopen... Vraag me toch af waar dat ineens vandaan komt hoor. Misschien door de bevallingsfilm in het ziekenhuis hahaha, wie weet doet dat wel iets met je hormonen... Ik hoop in ieder geval niet dat dit een voorbode is en dat ik dus elke dag met een lekkende borst loop.....
jawel, dat is de listeria bacterie, die komt voor in rauwe groente, rauwkost en salades. Vooral als deze al gesneden is, wordt het aantal bacterien groter