Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    marb; morgen eindelijk verhuizen... lekker joh, en dan mag jij nog lekker de babykamer gaan doen. komt vast helemaal goed. Verstandige man heb je... ik mocht 2,5 geleden ook niks doen...erg irritant als je daarna alles in je eigen huis moet zoeken...

Mac; hopelijk is je 2e prik ook goed

onze kleine man was vandaag al erg vroeg wakker, helaas... maar ja, als hij je dan weer wakker komt kussen, is het ook weer wel goed.

Ik heb weer een nieuw project voor de kamer... wil een grote, gekke, zwart-witte 'knuffel' voor de op kast... maar geen knuffelstof, maar gewone stof...
    misschien vanmiddag even kijken bij kidsfactory... of bij naarbednaarbed (is trouwens een leuke winkel voor jou Rianne, al is hij wel ver weg...maar hebben ook 'n webwinkel ;)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    en anders die je van die anti-lek-dingen in je bh...
    maar goed dat je idd een vestje ook nog aan had

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Nog 8 weken Buddy.... ga nu echt aftellen

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Vind het zo vermoeiend dat er steeds andere dingen geroepen worden... *zucht* :( Mijn verloskundige zei dat het echt geen kwaad kon en nu dit weer. Pfff...

Enneh... dat verhaal van je borst is best hilarisch om eerlijk te zijn :oops: Had ook laatst ineens dat er 'melk' uitspoot :confused: Maar da's 1 keer gebeurd en daarna niet meer gelukkig :D

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja idd, maar ik hoop dat dat nog niet nodig is.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, ja verstandig voor mij. Ben alleen een beetje bang dat ie niet zo goed voor zichzelf zorgt. Hij is gisteren om 4.30 uur van huis gegaan :confused: en was pas om 21.00 uur weer thuis... Hele dag behang geschraapt enzo... Nou ja, nog 3 dagen bikkelen en dan kan ik het voor het grootste gedeelte overnemen. Als ik inderdaad m'n spullen nog terug kan vinden :)

En ik vind het altijd zo lief als ik dit soort verhaaltjes hoor over (kleine) kinderen. Kan echt niet wachten tot wij ook zo'n hummeltje hebben :D

Oh, en ik bedenk nu ineens: als ik 25 weken ben, ben jij al 27 weken :confused: Jeetje!

7. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Marb heel veel succes morgen met verhuizen en dan lekker de babykamer inrichten..

Zijn er nog meer mensen hier die nog steeds niet begonnen zijn met de babykamer en de spulletjes voor de baby. Ik heb nog niet eens een kamer over :( volgende week komt de badkamer en dan hoop ik dat mijn man hem zo snel mogelijk plaatst (al heeft hij dat nog nooit gedaan :) )

O ja en ben vanaf vandaag gestopt met roken, kon mezelf elke dag wel voor mijn hoofd slaan dat ik het niet kon. Nu moet het gewoon......

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jolan, moest ook wel lachen om je verhaal :D

En wat betreft die sla. Ik hoorde dus ook dat daar de listeria bacterie in zit. Dus als ik het goed was mag het wel?

Simoon, super dat je gaat stoppen! Ik ben direct gestopt toen ik wist dat is zwanger was. Moet zeggen dat ik er wel moeite mee heb :oops:

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goed zo Simoon... het bgaat je vast lukken om te stoppen! super.

Marb, ja 27 weken... gaat echt zo SNEL... wordt nu toch stiekem al wel aftellen naar de volgende vakantie en verlof...

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja over dat eten, daar word ik soms ook een beetje moe van..... de één zegt dit, de ander dat. maar dit over die groente staat overal op internet, dus ik doe het liever niet en koop wel gewoon een krop sla...

Tja heel hilarisch :( hoop alleen dat het hierbij blijft hahahaha.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen meiden!
    Zo ben heerlijk uitgeslapen!

@Rianne wat lief dat je die kleding hebt gehad. De doos die je niet wilt kun je misschien kijken of er bijstandsgezinnen zijn waar je het aan kan geven via de gemeente ofzo?

@Mac fijn dat je suiker goed is.

@Simoon wij hebben geen babykamer,kindje slaapt bij ons op de kamer, en we hebben alleen nog maar de commode staan. We moeten ook nog zoveel dingen kopen, badje,washandjes,hydrofieleluiers enz.
    En goed dat je gestopt bent,beter laat dan nooit! Ik heb er ook nog wel es moeite mee alleen op mn werk dan thuis niet.

@Jolan nou gelukkig maar dat je er een vestje overheen aan had! Ik heb nog geen last gehad van lekkende borsten.

@Marb lekker hoor dat je eindelijk kunt gaan verhuizen!

@Aicha ja ik heb dat ook wel hoor geestelijke nesteldrang heel vervelend. Alleen ik doe dan vervolgens niks... :( Wij moeten ook gewoon nog veel dingen kopen voor de kleine dus dat speelt ook de hele tijd in mijn hoofd.

@Nathalie vervelende stagaires mag je altijd slaan hahah :D Ik heb er soms ook wel es de neiging toe als we stagaires hebben hoor. Maar je mag bijna naar je andere werkplek nog even volhouden meid

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    hè hè ik ben wéér bij ;)

@ Zeana, wat een lekker moppie die zoon van jou :D

@ Joanita, misschien moet je even geen parfum gebruiken. Herken het van toen ik net een parfum-allergie ontwikkelde...
    Jeuk Jeuk Jeuk :(

@ Basmalah, dat klinkt als een fantastische echo :D kan me voorstellen dat je opgelucht bent.

@ Marb, spannend verhuizen!
    Wij zijn begin december overgegaan en geniet er nog elke dag van!
    En heerlijk dat je aan je kamer kan beginnen :D

@ Aichaaa, herken het wel om alles op orde te willen hebben. Merk bij mezelf ook dat het weer begint te kriebelen, maar wacht tot dat ik iets meer vrije tijd heb.
    Heb wel de zin maar niet de energie :(

@ Marloes, wat kusjes wel niet met je kan doen hè ;)

Hier gaat het allemaal z'n gangetje.
    Zit nu op mijn werk, van alles en nog wat te doen.
    Maar vooral energie opsparen voor vanmiddag om te dansen :D
    Leuk maar vermoeiend!

Vanacht helaas niet zo'n lekker nachtje gehad, ben zo'n 2 uur bijna wakker geweest :(
    Dat is niet echt iets voor mij...
    en dan die maagzuur :rolleyes: ben dat wel weer zat, en moet er nog een paar maanden mee doorlopen... *zucht*

En zag dat ik deze week toch alweer een kilo was aangekomen, gelukkig nog onder mijn startgewicht, maar dat gaat nu toch echt omhoog.

Zo dat was het wel weer voor even ;)

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@jolan,haha hoop ook voor je dat je niet elke dag met een lekkernde borst loopt.

Mijn tweede suiker was 5,0 dus ook netjes,
    vk vondt het ook netjes, niks aan de hand dus!
    maar wel fijn dat het gecontroleerd is!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh dat is super Mac!

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Mac, dat is lekker voor je!

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff lieverds, maken jullie je niet te druk om dit soort dingen joh!
    geeft je alleen maar stress en das zeker niet goed voor de kleine!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes meis, je kan het! beter laat dan nooit!

18. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Goedemorgen :D

Gisteren wel actief schoongemaak....maar niet gestreken :oops: terwijl dat toch echt de planning was.
    Had wel lekker frisse was opgehangen en het raam goed opengezet....is er een middelbareschool afgebrand (paar 100 meter van ons huis af), dus alles stinkt nu naar de brandlucht/rook :(

Heb alles braaf gelezen, maar niet echt meer puf om op alles te reageren, dus houd het wat korter. Ben gisterenavond heel actief bezig geweest om voetbalplaatjes te ruilen via internet :oops: zo verslavend :)

@Jolan, gelukkig alles goed bij VK!
    Lekker genieten in CP en even tot rust komen ;)

@Sarah, YEAH al 1 neusgat ;) gelukkig is dat inderdaad een teken dat het dan snel over is.

@Mama's met kids, wat heerlijk om te lezen dat jullie zo verliefd zijn op jullie kleine hummeltjes *smelt*

Meeting, gezellie :D heb er al zin in. Over het parkeren...als je kijkt op de website van aperitivo bij het kopje contact, dan zie je een overzichtje van de parkeerplaatsen die dichtbij zijn. Ik ga gewoon met de trein, want het is vanaf de parkeergarage bijna even ver lopen en op zaterdag meestal hartstikke druk.

@Zeana, alles perfect dus bij de VK! Alleen voor jou een wat hoge bloeddruk ;)

@inger, Basmalah en Snieke, veel succes en plezier met jullie afspraken vandaag!

@Basmalah, wat super jullie echo :D en mooie foto's!
    Kan me voorstellen dat je je dan toch even opgelucht voelt, het is en blijft allemaal spannend.

@Mam85, gelukkig is je ventje weer beter...misschien even langs de dokter om die sieroortjes na te laten kijken ;) :)

@Aaliyah, dat is even mazzel 100 EURI ;)

@Mac, dat is al een goed begin 4.9 met prikken. Succes met de overige prikken straks en hopelijk blijft ie lekker laag.

@Smiley, fijn hoor dat jullie morgen eindelijk weer naar de kleine meid kunnen kijken ;) hoe laat gaan jullie?

@Rianne, leuk zeg, toch twee dozen met kleertjes die je wel leuk vindt en nog goed waren! Ik ga 7 mrt ook met de trein :D

@Marb, YEAH eindelijk verhuizen :D , doe rustig aan voor zover dat lukt ;)

@Aichaaa, zeer herkenbaar...geestelijke nesteldrang...het blijft maar door mijn hoofd spoken en dan met name als ik wil slapen :(

@Nathalie3004, hebben jullie geen behang op het werk ;) :)

@Marloes, jeetje wat gaat dat snel zeg...alweer 27 wkn :D gefeliciteerd!

@Simoon, knap hoor! Je doet het voor een goed doel, dus het zal je dan zeker wel lukken :thumup:

@Marjanne gaat weer rolstoeldansen :D

Ga zo muffins maken...heb ik nog nooit gedaan :oops: heb al wel lekker gebaksglazuur en versiersels gehaald :D

xx Anna

19. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Net afspraak gemaakt om 17 maart naar een bijeenkomst te gaan over bevallen in het ziekenhuis.
    Ben vorige keer alleen gegaan, nu gaat mannetje mee. (toen hadden we nog een eigen zaak en kon het niet anders)
    Merkte dat ik het wel prettig vond om er van te voren geweest te zijn.
    Mannetje kwam pas op de afdeling op hét moment, dus nu ook mooi gelegenheid voor hem om rustig te kijken. :D

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    fijn buddy dat dat ook goed was..

@simoon: knap hoor, het moet je vast wel lukken joh :)

@anna: wij hebben morgen om 12:30 afspraak :) succes met het bakken van muffins.. krijg ook meteen zin in iets lekkers :)

Deel Deze Pagina