waaaaaaaaaaah meiden ik ben hyper! ik heb morgen om half 5 gewoon een pretecho! ben helemaal adhd! mocht van me mannentje nog 1x een pretecho laten maken omdat ik voor de laatste keer zwanger ben met mijn schoonvader gaat het ook goed gelukkig is alweer op de been en rianne je slaap kamer is STOER vind het echt gaaf!
Zo, weer eventjes een bladzijde of 12 bijlezen @Aaliyah: We gaan naar de Belgische Ardennen, lekker relaxen! @Mandy: Wat lief dat ze een speciale kruk hebben besteld voor je! @Joanita: Heb geen tips voor je, maar klinkt wel heel vervelend.. Hopelijk gaat het snel over. @Basmalah: Fijn dat je zo genoten hebt van je echo! Je ziet nu al dat het een knap ventje is @Aaliyah: Wat lief van de opa van je vriend. Wordt het zijn eerste achterkleinkind? @Mac: 30 maart lijkt inderdaad nog lang, wij mogen 26 maart en dat lijkt ook nog een eeuwigheid te duren @Marb: Spannend en succes @Jolan: Haha, wat gek dat dat opeens zoveel is. Hier nog geen druppel @Simoon: Super! Volhouden nu . Ik heb er ook nog steeds moeite mee, maar houd me voor dat ik zodra de baby geboren is weer mag roken en dan is het te doen. (Al ben ik dat niet echt van plan ) Rookte je veel? @Mac: Fijn dat je bent goed gekeurd @Rianne: Arm ventje, hopelijk komt hij er doorheen en wordt hij niet al te beroerd van de chemo @Kuide..: Heerlijk hé die kleintjes. Doe rustig aan, die harde buiken krijg je niet voor niets! @Mac: Mooi buikje! @Gabester: Het zit jullie niet mee Hoe is het nu met je schoonvader? @Aaliyah: Goed bezig! Fijn gevoel is dat hé, als alles weer aan kant is. @Rianne: Mooi hoor! @Gabester: Lees nu dat het weer goed gaat met je schoonvader, gelukkig maar. Een extra pretecho, leeeeeeuk!
ziek door zwangerschap krijg je gewoon doorbetaald! en je werkgever krijgt extra betaald om iemand anders in te zetten! en het is in het belang van jou en je kleine! dus meldt je gwoon ziek joh!
Wij hebben vandaag weer lekker geshopt voor ons mini meisje. Een paar leuke rompertjes, een maxi cosi (de Mystic Brown), spiegel en plank voor boven de commode en een kroonluchter. Ik lig nu uitgeteld op de bank en vriendlief is alles op aan het hangen . Nog 3 daagjes en dan zijn we getrouwd
ow gabester, super lief van je mannetje dat je nog een keer een pretecho mag maken! geniet ervan! xxx hier heerlijk gewerkt vanavond, xxx
@mama1987 ow spannend zeg, de dagen aftellen he tot jullie trouwen! leuk hoor! en weer lekker geshopt! xxx
oh mama1987 spannend, nog een paar nachtjes slapen... Misschien had je het hier al eens geschreven, maar houden jullie een grote bruiloft of klein met familie/vrienden... Zit nu terug te denken aan onze dag bijna 3 jaren geleden... Zo'n mooie herinnering...
@Gabster leuk dat je nog een pretecho krijgt morgen! Geniet ervan he. @Rianne haha jij bent wel een beetje verslaafd he aan die durrum? @Mama1987 ja het is zijn eerste achterkleinkind, maar het boeit hem verder niet echt hoor. Hij is altijd als een vader voor mijn vriend en zijn zus geweest en hij geeft altijd geld bij dit soort gelegenheden of betaald vakanties of geeft gewoon even 2.500 euro...Hahah ach het is al een man van 89 dus ik snap wel dat hij er niet zoveel mee heeft. (met mn zwangerschap) Spannend hoor dat je bijna gaat trouwen! Lijkt me wel een raar idee. Ik ga nu een film kijken met mn ventje en daarna lekker pitten.
Hi meiden, hier ben ik weer... jeetje ik heb er 2 dagen over gedaan om bij te lezen... Ik ben vandaag bij de vk geweest en alles was goed. Ik ben maar 1 kg aangekomen de laatste 4 weken en mijn bloeddruk was ook nog goed. Wel moet ik dinsdag prikken voor suiker, voor de zekerheid... Hoe is het hier allemaal? xx Inger
hoi hoi.. even weer een berichtje van mij. Ik maakte me wel zorgen om mijn glucose. maar was nergens voor nodig omdat het precies hetzelfde als bij het begin van zwangerschap. 4.1 @iedereen. ik heb niet bijgelezen .. er word ook zoveel hier gekletst hahaha...
Hahaha heb ik een euro teveel geboden dan? Die blauwe met dat logo erop bedoel ik dan Dankzij jouw "bod" op mijn wagen heb ik m goed kunnen verkopen, maar omdat ik nu weet onder welke naam je biedt vond ik het wel heel toevallig om die te zien staan bij de wrapper waar ik een bod op deed Maar als jij hem wilt mag je m hebben hoor, ik heb nog een leuke gevonden
Sorry hoor...maar hier komt van mij ook een keer een ego-bericht... Zit een beetje in een dip...weet dat ik eigenlijk geen redenen daartoe heb omdat alles super gaat maar toch... ik baal zo erg dat ik thuis zit...niet dat ik er op zit te wachten om mezelf kapot te werken hoor...maar ik verveel me...er komt niets uit mn handen...zit haast alleen maar binnen...zie geen andere mensen...ik lijk wel iemand die weggestopt moet worden! ik zit aan de andere kant best in een luxe positie..ik hoef niets (behalve solliciteren) en krijg er voor betaald...wel maar 600,= maar toch...ik werk liever! Maar er is niets te vinden...en ik ga ook niet nu op allemaal tofe dingen solliciteren omdat ik toch niet aangenomen wordt! Over minder dan 2 maanden heb ik verlof! geen bedrijf die je dan wil hebben! Aan de andere kant weet ik ook niet wat ik wil...wil ik een opleiding...wil ik weer simpel in een winkel... Ik zou best bijv. een opleiding willen doen...maar dat ga ik ook niet doen zonder dat ik al werk heb in die sector...anders doe ik het dalijk voor jan lul! PFFFFFFFFFF....wordt er echt moe van hoor! Jullie zullen wel denk....zeik niet...je zit lekker thuis en hoeft niets...maar ik mis het echt hoor! nou...ben het weer even kwijt! THNX!
volgens mij kletsen jullie in de 'bus' nog veeeeel meer pixie super dat je suiker helemaal goed was. Valt me trouwens wel op, dat er veel meiden geprikt moeten worden.
oh sarah. helemaal niet. toen ik ziek gemeld was toen al baalde ik dat ik thuis zat. ik zei zelfs vanochtend tegen baas dat ik liever op mijn werk in pijn zit dan thuis in pijn want ik vind het ook therpeutisch. maar ik begrijp heel goed hoe je je moet voelen. Is inderdaad vervelend als je wel ambitie hebt om wat te doen maar dat het maar niet gaat of dat je niet uit ben wat je wil.. misschien kan je tijdelijk iets vrijwilligs gaan doen?
afgelopen tijd is het best stil in de bus raar genoeg. denk dat het prikken wel bij de tijd hoort. is standaard blijkbaar bij hoge bmis (en er word vrij snel gezegt dat het hoog is..)
Nou ik wilde dus iets vrijwillig doen...knutselmiddagen met kinderen...maar die mevrouw ze:"Tjaa...je bent wel zwanger...dat kunnen we eigenlijk niet hebben...dat gaat natuurlijk niet..." Ik kon me nog net inhouden om te niet te gillen dat ik niet gehandicapt ben! Er zijn verder ook niet echt vacatures in mijn vakgebied...ik heb nauw niet echt de ambitie om staalwerker of vrachtwagenchauffeur te worden!