hoi allemaal heb alles gelezen maar ff geen tijd om te reageren. Alles was goed bij de verloskundige, eindelijk eens een keer een fatsoenlijke bloeddruk, een onderdruk boven de 55 waarschijnlijk ook de reden waarom ik nu weer wat kleur op mijn wangen heb. De baby groeit goed, ze kon wel voelen dat ie in de lengte ligt, maar voor de rest kon ze het nog niet echt voelen. Onze zoon had het wel niet zo op die sensor en de koude gel, die werden vakkundig weggetrapt
nee geen weeën... van zondag op maandag braken 's nachts de vliezen... en op woensdag ben ik ingeleid.
Zo, weer druk bezig met bijlezen.. moest weer over de 20 pagina's.. Ben nu niet zo vaak hier omdat mijn man ook vrij heeft, dan doen we vaker leuke dingen samen natuurlijk.. Volgende week ben ik weer fanatiek hier! Zag dat er een aantal nieuwe bij zijn gekomen, welkom! Zeana: Fijn dat alles goed was bij de vk! Aaliyah: mooie foto's hoor! Ik had je 4d foto's nog niet gezien.. Jolan: Lekker even er tussenuit! Mandy: Inderdaad een alcoholvrije carnaval, maar niet minder leuk daardoor hoor! Heb me goed geamuseerd! Basmalah: Leuke foto's en lekker verwend, heerlijk toch! Marb: Veel succes met de verhuizing! Simoon: Heel veel succes met het stoppen met roken! Gaat vast lukken! Zo, nu even verder lezen....
fijn Snieke dat alles goed was... zeker zo je onderdruk, voelt dan toch een stuk beter. Hier werd de doptone ook hard weg getrapt
hoi ja ik bood ook op die blauwe haha, nee niet om die ene euro, wil hem liever goedkoper hebben dus ik wacht nog ff af! fijn dat je de wagen goed hebt kunnen verkopen! xxx
Thnx allemaal! Ben gelijk weer wat positiever! De hormomen helpen natuurlijk ook niet echt mee in dit geval... Bedankt voor detips allemaal! Ik zal eens even gaan kijken en misschien een gesprek aanvragen bij het cwi over mogelijkheden enzo... @Kuide...wij hebben de proefdruk ook al opgehaald...je kan het maar vast geregeld hebben @Marb...ik heb mn gitaar afgestoft en ben daar af en toe mee bezig...wel weer leuk om dat weer te doen! Enne...hoe is het met de verhuizing? @Anna...helaas ben ik daar nou net niet goed in...mn mammie doet dat altijd voor ons...(heel slecht...I know...) @Pixie...ik kan het me voorstellen...ik heb gezien bij mn schoonzus wat er allemaal inzit...nou...daar wordt je niet echt optimistich van! De bevalling komt nu toch wel steeds dichterbij...zit er best wel al over na te denken...ik heb natuurlijk geeeeeeen idee wat ik moet verwachten en hoe ik dat zelf dus allemaal "even" ga doen...best scarry hoor...vind ik het...ben nu al een beetje bang dat ik het verkeerd doe...maar goed...het duurt nog even..dus heb nog tijd om me voor te bereiden! We hebben volgende week wel al de 1e voorlichtingsavond over BV...de vk zei dat het misschien slim zou zijn om die bij te wonen...zodat je daar iig al vanalles over weet...
Oh wat gezellig, lekker kletsen over kraamverband... Ik doe ook nog even lekker alsof ik dat heeeeelemaal niet nodig ga hebben. Ik heb mijn pakket nog niet binnen, ben jij gewoon zo vroeg Pix? Ik heb vanmorgen een meeeega huilbui gehad. Eerst hoorde ik donderdag van de monteurs/bezorgers van de babykamer dat er een onderdeel mist van de kast en dat het bedje kapot is. Ze draaiden wat schroeven aan van de lattenbodem en ze gingen zo door het hoofd en voeteneind heen. Dat zal wel opgelost worden, maar toch.. En vanmorgen zette M. de speelgoedkist in elkaar van dezelfde serie, en ook die is kapot . Ik was zo teleurgesteld... Alles staat nu, maar alleen de commode is in orde en de rest is kapot. Nu maar hopen dat babydump een beetje netjes is met het oplossen hiervan. Dit kan je nou net even niet gebruiken als zwangere doos . Maar gelukkig lees ik hier weer mooie verhalen over goede vk-afspraken. En 2 pretecho's vandaag toch? Spannend weer!
Dat is lekker dan Meris...maar het zal vast wel goed opgelost worden...maar ik zou daar ook een huilbui van krijgen hoor! ik heb me trouwens gewogen vanochtend...en ben bijna 1 kilo aangekomen nu...
1 kilo aangekomen in totaal? Jij was toch zo ziek geweest? Dan hoef ik daar niet jaloers op te zijn maar anders... Ik ben echt huuuge aan t worden haha
weer helemaal bijgelezen nu! Rianne: wow wat een mooie slaapkamer zeg! Wat creatief ben jij zeg! Gabester: Een extra pretecho altijd leuk! Gelukkig gaat het met je schoonvader alweer wat beter lees ik.. en hoe is het met je mannetje? Mama1987: Flink geshopt! Leuk he! En bijna trouwen, spannend he! Sarah: ik snap wel dat je inderdaad iets wil doen en niet alleen thuis zitten.. Ik heb dat al na 1 dag ziek thuis... je voelt je dan zo nutteloos. Succes bij het CWI! Smiley: veel plezier bij de pretecho straks! en gefeliciteerd met je 25 weken! Girafje: Heerlijk vakantie, geniet er lekker van! Sarah: Ik herken het wel hoor, zit nu ook wel geregeld aan de bevalling te denken. Zal wel komen doordat je niet echt weet wat je moet verwachten.. Volgende week begint bij mij de zwangerschapsyoga, hopelijk wordt ik daar wat meer ingelicht! Ga je ook zoiets doen? We moeten maar zo denken, er zijn al zoveel meiden ons voorgegaan met bevallen, dan gaat ons dat ook wel lukken! Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik ineens dat het tijd wordt om de kaartjes te gaan uitzoeken. Is nog vroeg, maar stel dat ie te vroeg komt? haha, zal ook wel een vorm van netsteldrang zijn. Verder hebben we ook nog even een weekendje geboekt Het laatste weekend van maart gaan we naar een hotelletje in Den Haag..
He hallo! Hoe gaat het met jullie? Heb al even niet geschreven, te moe, te veel last van mn bekken, maar goed ik ben der weer ff Wat leuk Laura, dat je je proefdruk mag ophalen! En hopelijk slaap je snel een x wat beter! Mama1987, wat héérlijk dat je lekker hebt geslapen en hmm lekker broodjes, wat lief van hem zeg! Kraamverband haha bij mij waren ze ook al op voordat ik was bevallen en daarna gaan ze per 2, elke 30 minuten ofzo whaha
niet bij gelezen hoor. ik spring er gewoon zo af en toe tussen als jullie het niet erg vinden meris: nou kan me het voorstellen van je huil bui hoor hier spelen de hormonen zich ook flink op.. ook omdat ik nu ineens alles dichtbij vind komen en we gewoon nog niets hebben gekocht en geregeld.(op kraam hulp na dan haha) kraampakket? hihi. ik weet nog dat ik de vorige keer een mega doos kreeg met allemaal leuk extra cadeautjes. hele verzorgings lijn en een leuk apedoekje. en badcape.. ook kreeg ik de vorige keer een voedingskussen.. iemand enig idee of dat dit keer wer zo is?
joehoehoehoeheoh, helemaal happy hierooo, daarnet de babykamer opgehaald bij me ouders, zo even heel goed poetsen en kijken of we een deel al in elkaar kunnen zetten, alleen het bedje gaat nog niet lukken papa moest de schroeven nog zoeken was hij kwijt, ik zal snel wat foto's zetten liefs joanita