hey wat super! lekker op die roze wolk blijven! geniet ervan! wij gaan naar de verjaardag! mooi aangekleed! een nieuw vestje, helemaal blij! ik vind dat ik er erg leuk uitzie, ego he, haha!
Geweldig! Mooi fijn neusje en lekkere bolle wangen! Zo, heb al lekker gedouched en zit al in mijn trainingsbroek, heerlijk. Morgen uit eten met mijn ouders en zus/zwager. Mijn moeder is maandag jarig, en we vieren het door lekker te gaan wokken. Ik heb als cadeautje een leuke doos gemaakt met allemaal spulletjes die ze straks nodig heeft bij het oppassen 1 keer per week. Slabbetje, luiers, haarlotion, een leuk boekje over oma's etc!
@Mama1987 hihi wij hebben ook shoarma gegeten.. @Smiley wat een mooie foto's, zo duidelijk! En mooi kindje! Wij gaan morgen de dvd aan mijn ouders laten zien kan nu al niet wachten om mn kleine mannetje weer te zien. Bijzonder he om dat zo te zien! Weet iemand hoe ik dat in the womb kan kijken of waar want wij hebben geen national geograpic en ik wil het ook heel graag zien. @Rianne wat een leuk kado heb je voor je moeder. Lekker hoor wokken.
je kan de dvd kopen bij de prenatal.... kost 15 euro ofzo.. @ smiley wat een mooi kindje! duidelijke echo zeg! echt gaaf
Sommigen van jullie gaan nog een weekendje weg .. wij willen eigenlijk ook nog een weekendje weg in april. Maar ik heb echt geen idee wat! Antwerpen ofzo is niks want de hele dag shoppen en rondlopen trek ik echt niet meer als ik 34 wk zwanger ben. Center Parks ook niet want ik ga toch niet meer zwemmen met zo'n buik denk ik.. Hebben jullie tips .... ?
Hoi meiden, Hier weer even een teken van leven van mij! Er is zoveel gebeurd afgelopen week (allemaal leuke dingen hoor) dat ik nog geen tijd heb gehad om bij te lezen. Even de twee leukste dingen vertellen: 1. Pim heeft me woensdag ten huwelijk gevraagd 2. Vrijdag pretecho gehad en die was suuuuuuuuuuuuper mooi! Echt een klein prinsesje in mijn buik Zo, nu gaan we lekker een filmpje kijken! Ik reageer snel wat uitgebreider. Dikke knuffel dootje
hey meiden zo vanmiddag de echo gehad en het was echt geweldig! ons kleine mannentje lag alleen helemaal verstopt in de placenta. en hij was met groeien precies op schema schilde 1 dag en was nu 821 gram *verliefd* foto staan op mijn site http://lindseyvdakker.kidzsite.nl en dan in het fotoalbum in het mapje oei ik groei jeetje buddy wat een bedrag :O echt niet normaal... wordt geloof ik steeds gekker met al die bedragen tegenwoordig.... dootje gefeliciteerd met je aanzoek! en fijn dat je pretecho goed was! smiley mooie echo`s! genieten is het he! kijken naar je kleintje! zo ga weer ff verder lui zijn en ff me dvdtje kijken (L)
ja het is echt 2 druppels lindsey hahaha zat net echo`s van lindsey te kijken (staan ook op die site) en hij lijkt er echt op
hihi grappig die dromen he? ik droomde laatst dat ons mannetje naar boven aan het lopen was waarbij ik zijn voetjes tot in detail uit mijn buik zag steken zeg maar.. echt grappig. wordt er altijd ook vrolijk wakker van .
Ik heb precies zo'n broertje! Irriteer me er zo aan! laat het dan ook niet over mijn kant gaan.. krijgt ie goed de wind van voren..
Dank je wel meid! Lijkt me inderdaad een goed plan. Ben even vergeten hoe laat we afgesproken hebben.. zal dan even kijken hoe laat ik aankom op CS
Herkenbaar! Moet eigenlijk zo veel doen.. maar nergens zin in of puf voor... stel het steeds wat uit...