ik ga as vrijdag ook naar een voorlichting vh bevallingscentrum hier in de buurt. ga wel alleen want mannetje gelooft het wel denk ik .ben erg benieuwd hoe het er uitziet en wat ik allemaal kan verwachten
jeetje zeg dat was wel even spannend.. wist niet dat dat kon.. dat je eerst op het ic terecht komt en dan dezelfde dag toch weer naar huis mogen.. lijkt me toch logisch dat je even onder controle blijft. En je mannetje? hoe gaat het met hem? en is er dan ook een risico dat jij het hebt gekregen van 'm?
Hmmm.... Stiekem op internet van de buren (ga dat niet te vaak doen, maar als je niet kunt slapen moet je iets doen he... ) Verhuizen is goed gegaan, alles staat erin. Heb samen met m'n moeder gisterochtend heeeeel veel schoongemaakt, dus heb nu iig het idee dat ik ook wat heb gedaan hier M'n man heeft zich helemaal gek gesjouwd, want 2 van de mensen die zouden helpen kwamen niet opdagen! Gelukkig was m'n schoonzusje er wel, dus ze hebben het met z'n tweetjes gedaan. En nu morgen (of straks, hoe je t bekijkt) de kasten in elkaar zetten en dozen uitpakken!
goeie morgen allemaal! goed geslapen? Ik niet maar goed begin er aan te wennen om elk uur wakker te zijn. Fijne zondag allemaal! x
@ Dootje: Gefeliciteerd meid! Wat leuk zeg ! @ Buddy: Mooie foto's weer! @ Marb: Gelukkig is de verhuizing achter de rug. Hoop dat alles naar je zin is en je je snel thuisvoelt! En wanneer ga je klussen aan de babykamer? @ Laura: Goeiemorgen! Volgens mij wel goed geslapen .. ben er volgens mij niet uit geweest om te plassen. Dat ik dat niet weet is goed toch Nou ik zit nu op mijn werk. Vanavond lekker wokken met het gezin. Hoop dat mijn mannetje op tijd is want die heeft ME dienst bij Utrecht-Ajax.. Hoop niet dat het rellen wordt want dan is hij er niet bij. Nou ik ga maar eens kijken of er vannacht nog een moord is gepleegd ..
Marb fijn dat de verhuizing grotendeels achter de rug is... en tja moeten je buren hun netwerk maar beter beveiligen toch? Oh spannend Rianne... Zou mij een beetje te spannend zijn...
Goedemorgen, @ Dootje: Gefeliciteerd met je aanzoek! @ weekendje weg: Wij gaan van 10 tot 12 april in een hotel in Wolfheze vlak bij Arnhem ik wilde er ook nog ff uit. Ik slaap gelukkig weer beter. Gisteren hebben we de babykamer geverfd We moeten er nog 1 keer overheen en dan kan de vloerbedekking erin. Dan eindelijk inrichten we hebben nu alles op een andere kamer staan en daar wordt het aardig vol. Vanmiddag gaan we naar mijn ouders en broertje gezellie. Ik wens iedereen een fijne zondag.
Dank jullie wel dames, gisteravond de dvd bekeken en vanmorgen weer. Ben helemaal verliefd op ons meisje geworden Rianne: een weekendje weg, kijk maar eens op deze site: www.aquadelta.nl Wij gaan er 9 maart heen voor een midweek. Schijnt een heel leuk park te zijn. Enne werk ze! Dootje: ahhh wat gaaf, gefeliciteerd meid! Al een datum geprikt? Gabester: mooie echos Marb: fijn dat de verhuizing goed is gegaan Meeting: dames ik zal jullie volgende week even allemaal (degene die meegaan) een berichtje sturen over hoe of wat.
nee wist ik ook niet was echt met mijn oren aan het klapperen... maar achteraf denk ik dat ze het niet goed begrepen hebben ... en dat hij even naar de ic moest om zijn hart in de gaten te houden of zoiets.... maar het is en blijft vaag hahaha gelukkig gaat het nu goed met hem jeetje marb wat was jij er al vroeg maar fijn dat het verhuizen goed is gegaan! en schoonmaken is ook een belangrijke taak! hahaha suc6 vandaag met verder uitpakken hey kuide jij ook goede morgen ik heb redelijk geslapen moest er 3x uit om te plassen hihihi hey buddy gezellie vanavond lekker wokken! en ik hoop dat de supporters zich rustig houden zodat je mannentje erbij kan zijn en is er nog iemand vermoord? hahahahaha