@ Smiley: super dat je hebt kunnen genieten van de pretecho! Mooie fotos hoor. En veel plezier daarboven op je roze wolk! @ Dootje: gefeliciteerd verloofde mama en super dat de echo mooi was! @ Gabester: Voor jou natuurlijk ook leuk dat de echo goed was. Voel je je weer helemaal de oude na de val? Heb zelf ook pfeiffer gehad en het kan behoorlijk vervelend zijn. Heeft je man er veel last van? Fijn dat het met je schoonvader weer beter gaat. @ Simoon: Succes met stoppen meid. Ik wil weer stoppen met snoepen, maar t lukt nog niet echt :x @ Marb: lekker dat de verhuizing goed is gegaan. Nu lekker genieten van je nieuwe huis! @ Kuide: Welkom! Je houdt alles al goed bij zeg en je kletst al lekker mee. @ Rianne: t is maar net waar je nieuwsgierig naar bent @ Mezelf: Joseph was geweldig! We zaten op de 3e rij en ik heb volop kunnen genieten. Ga vandaag het behang in de babykamer er af halen! Heb mijn best er voor moeten doen, maar het mag nog van manlief. Ga op tijd beginnen, want het zonnetje schijnt nu al en k wil vanmiddag nog ff lekker wandelen! x girafje
@ Gaby: Haha nee het is erg rustig .. zit een beetje op het forum te neuzen .. @ Girafje: Nee het is voor mijn werk hoor
Goeiemorgen mede-mamas! @Smiley: Wat een beauty blijf jij nog maar lekker even op je roze wolk! @Rianne: Wat leuk! Daar zal ze als trotse oma wel blij mee zijn! @Rianne: Ergens een huisje huren in een mooie omgeving, hondjes mee en lekker relaxen. Wij gaan regelmatig naar de Belgische Ardennen, Durbuy. Erg leuk stadje! @Dootje: Wat leuk, weten jullie al wanneer jullie gaan trouwen? @Gabester: Heb even op je site gespiekt, Charlie is echt een schatje! @Basmalah: Is die voorlichtingsavond via je vk ofzo? Ik hoor hier nooit iets over voorlichtings/info avonden @Marb: Wat lullig dat ze niet op kwamen dagen! Dat is het leuke werk, uitpakken en inrichten Internet van de buren: Ik kwam er laatst achter dat mijn opa en oma van 75 internetten via de buren Mensen zijn zich van geen kwaad bewust, dus ik heb maar niets gezegd. Die denken dat draadloos internet gewoon overal onbeveiligd in de lucht hangt hahah. @Kuide..: Ik heb heerlijk geslapen! Waardoor wordt je steeds wakker? @Girafje: Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad bij Joseph Hier geen zon te bekennen, het is super mistig
@Gabester: Zit net even verder te kijken op je site, wat had Lindsey al veel haar als baby! Mooi wij hebben hoofdzakelijk kale baby's in de familie
hahah ja ze had echt een flinke kop met haar hahaha en wist dat het een meisje werd en hoopte echt dat ze op zijn minst een beetje donshaartjes zou hebben hahahaha dus toen ze geboren werd had ik echt zoiets van WOW ben benieuwd naar charlie hahahaha en ach kale baby`s krijgen uiteindelijk ook haartjes hihihi
geen idee, soms door harde buiken, soms door niks of nou jah in ieder geval geen reden die ik me herinner Merk wel dat ik de laatste nachten erg levendig droom, vaak niet de meest leuke dromen. Vannacht droomde ik, dat ik terwijl ik al zwanger was, nog een keer zwanger raakt.. dus dan nu nog 4 maanden en dan nog eens 5 voor de volgende moest haha.. wat een drama.. Maar goed.. als ik wakker wordt kan ik ook niet weer gelijk verder slapen en lig ik rustig een half uur naar de muur te staren :S
Smiley: wat een schatje! Kan je al zien of ze op iemand lijkt? Aaliyah: je kan kijken of iemand de dvd te koop heeft staan op marktplaats. Zo heb ik het begin van nieuw leven voor een prikkie op de kop kunnen tikken. Rianne: lekker weekendje Zeeland misschien een idee? Dootje gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek! Tranen met tuiten zeker? Komen er nog foto's van jullie prinsesje in je album? Gabester: jij ook gefeliciteerd met de mooie echo. Ik vind de foto van zijn voetjes zooo cute . Basmalah: ik heb van de week ook zo'n voetjes droom gehad, hij stak echt een heel eind mijn buik uit haha. Marb: wat balen dat er 2 mensen niet op kwamen dagen om te helpen verhuizen zeg... Eigenlijk is het gewoon aso! Mama1987: ik moest wel lachen om je opa en oma hoor prachtig! Kuide: nou ben ik toch benieuwd waar je jouw forumnaam vandaan hebt.. Hier ook alles ok, mijn emo-bui is redelijk onder controle na het kamertje-drama. Nu maar hopen dat ze snel bellen. Ik baalde wel dat ik gister het laatste uur van in the womb heb moeten missen, we gingen op visite. Zal zo even kijken of het binnenkort weer een keer uitgezonden wordt. Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Hier wordt het lekker relaxen denk ik. Weer een 34-uurse werkweek voor de boeg...
hoi allemaal dootje gefeliciteerd met de verloving! ik zag ook een paar mooie echo foto's langskomen ik ben chagrijnig want m'n man zit al de hele ochtend te werken. Moest nog even iets afmaken, jaja. En de babykamer is er ook nog niet terwijl die er vorige week had moeten zijn. Grrr. Nou ik ga maar wat eten daar word ik tenminste blij van.
Nou Snieke, voor een chagerijnig ding laat je me toch best hard lachen haha Eet ze! Is ook altijd al mijn hobby geweest!
Meris: hopelijk bellen ze gauw voor de babykamer.. Gelukkig is je emo-bui nu wat minder. Komt vast goed meid De kleine heeft mijn wangetjes , mijn voeten en voor de rest lijkt ze op mijn man.. Snieke: eet ze, en het komt vast goed met de babykamer..
Ik krijg net een mailtje binnen van babydump. Ze bestellen een nieuwe speelgoedkist en die wordt tegelijk met de rest van de onderdelen van het kamertje bezorgd. Ik zal nog even geduld hebben en anders over een week of 2 even bellen wanneer ze ongeveer komen. Wil het gewoon graag voor mijn verlof (half april) compleet en in orde hebben. Nesteldrang? Ik had laatst ook al een mailtje op zaterdagavond rond 22.00 uur en nu op zondag... Er is daar iemand workaholic denk ik. Smiley jij hebt ook van die lekkere bollen wangen dus? Onze beeb heeft echt mijn kuiten, maar of hij/zij daar blij mee moet zijn...
Nou daar wordt dus 'keihard' gewerkt Ik kreeg ook gisterenavond rond een uur of 23:00 een mailtje van een verpleegkundige. Want ik heb ons aangemeld voor een voorlichtingsavond 'bevallen'. Denk ik ook van: jeetje wat een rare tijd om te reageren. Tja het zal wel Ze komen vast wel voor je verlof. Dus je moet je niet al teveel zorgen maken, meid Ja ik heb van die bolle wangetjes sinds mijn geboorte Die wangetjes blijven ook hoor.. Manlief vindt het wel leuk dat ze mijn wangetjes heeft. Moest gisteren wel lachen tijdens de echo, want we kregen de voetjes van haar even in beeld, en ze spreidde haar teentjes ook net als ik. Mijn man kan dat echt niet, het lijkt of zijn tenen aan elkaar vastgeplakt zijn. Vond het wel grappig toen ik haar dat zag doen
Oh dan ga ik ook op de teentjes letten bij mijn 3d/4d pretecho. Iedereen moet ook altijd lachen om mijn tenen, kan ze ook helemaal spreiden en mannetje echt niet. Volgens mij zijn wij de enigen hier...
Sarah wat balen dat je zo in de put zit zeg.. begrijpelijk hoor.. ik zou hetzelfde hebben als ik niet aan het werk was.. weer die soort geestelijke nesteldrang.... en als je geen doel hebt is naar buiten gaan ook niet altijd leuk... misschien moet je toch iets proberen te vinden wat je de komende 2,5 maand kan doen om je uit deze dip te halen. Heb je bijvoorbeeld alle foto's al ingeplakt? of je klerenkast al eens nagekeken? dat soort dingetjes.. lastig hoor.. enuh inderdaad het gras is altijd groener bij de buren
kan je die kraamverbanden ook gewoon in de drogist kopen? Ik heb namelijk al een paar keer gekeken, maar kon steeds niets vinden.
Bij de DA hier op de hoek, hebben ze wel pakken kraamverbanden... maar weet niet of iedereen ze heeft... dacht altijd van wel...