@marb stiekemerd, op het net van de buren, haha goede eerste indruk! @buddie mooie echo fotos @gabester mooie echo!
zo dames, bijgelezen en wel net trug uit mn werk, gisteravond verjaardag was gezellie vannacht kort geslapen, was om half 5 al wakker en kon niet meer slapen, een ook nog naar gedroomd, en om 6 uur moest ik eruit om te werken, wel relaxed gewerkt, maar nu dus moe. had van collegatje een speciale band gekregen die je buik ondersteunt, en met werken uitgeprobeerd! erg fijn! dus ga hem zelf denk ik ook aanschaffen! verder weinig plannen hier...
@Gabester...mijn vader heeft ook eens één dagej op de ic gelegen...hij was gestoken door en wesp en daar kan hij dus schijnbaar dood aan gaan...dit was om half 12 ongeveer gebeurd...toen mn moeder mn broertje uit school haalde en toen ik uit school kwam was ie al weg...maar om 17.00 was ie weer gewoon thuis hoor! Helemaal aan het shaken en helemaal in shock...maar ja...zolang je niet in levensgevaar bent hoef je niet te blijven! @Rianne...hier vlakbij is vorige week wel bijna iemand vermoord...bij de bushalte is een vrouw van 23 neergestoken...was blij dat ik niet op dat moment de hond aan het uitlaten was...ik ben niet zo'n held! Maar gelukkig is Steef dat met zn mariniers/politiebureauwerk achtergrond wel! @Marb...lekker hoor...in je nieuwe huisje! @mama1987...zo grappig...opa's en oma's...ik weet nog wel dat mn zus via mn oma een tweedehands computer kocht...en toen vroeg ze wat voor harde schijf erin zat...hoor je mn oma aan de telefoon:"Zit er een harde schijf in...of en een zachte?" Nou ik piste bijna in mn broek...kon zij niet weten natuurlijk....maar zoooo grappig! @Basmalah...foto's inplakken..goeie tip! Ow en kraamverband hebben geloof ik wel bij de Apotheek...en gewoon bij de prenatal...drogist weet ik eigenlijk niet...heb er nog nooit naar gekeken! @Smiley en Meris...ik kan dat ook! lekker je voet en tenen "uitrekken" haha! mijn vriend kan het trouwens ook niet hoor! maar dat is zo'n stijve hark...die kan bijna niets wat dat aangaat! Hebben jullie trouwens ook 's nachts zo'n dorst....ik drink gewoon een flesje water leeg! Niet fijn hoor...want ik wordt wakker om te drinken...en daardoor moet ik ook weer lekker plassen!
hoi meiden hier gaat alles goed! we zijn vanmorgen lekker wezen wandelen in het bos, het was heerlijk! we gaan zo naar mijn ouders daar eten we lekker chineesje! het uit eten vrijdag was 10x niks! het restaurant was echt een tegenvaller, zowel kwa personeel als eten. @rianne erg mooi je slaapkamer! @buddy nog evn dan ben je een getrouwde vrouw!
@Gabester: Ja dat is ook zo, maar vind het altijd zo schattig als ze wat meer haartjes hebben @Kuide..: Vervelend zeg. Ik ben nu eindelijk van die vervelende dromen af, lees iets leuks voordat ik ga slapen, dat scheelt bij mij! @Meris: Fijn dat het opgelost wordt, nu hopen dat het een beetje vlug gebeurd! @Meris+Smiley: Ik kan mijn tenen ook spreiden, alsof het vingers zijn zeg maar @Mac: Pff half 5 is vroeg. Wel fijn dat je zo vroeg klaar bent met werken, dan heb je de middag nog lekker. @Sarah: Hahah, die is ook leuk! Over dorst s nachts: Ik drink een half uur voordat ik ga slapen 2 grote glazen water, dan ga ik na een half uurtje plassen en dan red ik het een uurtje of 6 (soms zelfs 7) zonder dorst of plasdrang @Mandy: Dat is balen, wat voor restaurant was het? @Mac: Oh balen, heb er afgelopen week eentje gekocht voor 45,00
ja of bij de apotheek... ik moest na de bevalling 2 dagen in het ziekenhuis blijven en daarna kon ik al snel gewoon (bah) maandverband gebruiken... maar ik had volgens mij wel geluk
Ik ben zenuwachtig voor morgen... En dat slaat meestal op mijn maag en darmen. Ben zo bang dat ik daar morgen zit en opeens heel nodig naar de wc moet even kijken of je norrit mag tijdens de zwangerschap...
Heb de hoes al gewassen (verslaafd aan wasverzachter geur) en heb er al een paar keer mee geslapen. Dus helaas... Achja, hij is heel fijn en de kleur past precies bij ons huis!
Zo hier ook weer een teken van leven van mijn kant. Tedje heeft geen zin in een slapie nu En wij moeten zo naar een feestje, en daar heb ik ook niet zo veel zin in... Wil eigenlijk gewoon lekker bankhangen. (wat kan het leven "zwaar" zijn ) Mijn schoonmoeder komt er nu aan, komt oppassen. tot later
pfff en ik zit hier maar lamlendig in mn stoel, af te wachten of mn mannetje uberhaupt nog wel zin heeft om iets te gaan doen........ eigenlijk kan ik wel slapen, maar daar vindt ik het nu al te laat voor, dus wil wat gaan doen en NIET bankhangen enzo... maar er komt weinig actiefs uit mn man....
owja tuurlijk mama1987 ff vergeten, sorry voel me nu ook zo lamlendig dat ik het ff vergeten was! alvast heel veel plezier morgen! geniet ervan!
Geeft niet hoor! En dankje Jij hebt toch ook een hond? Ga lekker een stukje met de hond wandelen, dat doe ik als ik me verveel .
Tja, dit heb ik ook gemoeten, het zijn er uiteindelijk 2 geweest, daarna therapeutisch..... En nu drastisch minder werken! Maar als je dan het risico van veeeeeel te vroeg bevallen kunt vermijden doe ik het graag. (alles voor ons beebje) 8) Die week kom je echt wel door, gewoon rustig aan alles bijwerken en lekker shoppen en tussendoor flink bijslapen! Tis wat in de kinderopvang! En je moet je ook ziek melden, dan wordt nl alles vergoed (100%) en heeft je werkgever er geen last van! Knuffel Jacqueline
Pfieuw, da's wel allemaal een beetje te spannend voor ons zwangere dames..... Heel veel sterkte! *knuffels*