thnxs voor de felicitaties meiden. we zijn net lekker uit eten geweest.. een vraagje over iets totaal anders. weet iemand waar ik mooie lichtblauwe of donkerblauwe lakentjes en dekbedjes kan kopen? Ik heb een leuke van de Prenatal.. maar verder heb ik nog niets kunnen vinden.. alles is in turqoise of lime. maar we willen graag licht en donker blauw voor ons babykamertje
mam1987: fijne dag! joanita: feli afspraken: veel plezier! beetje kort af. kom nog niet aan bij lezen toe hier.. (baal er van) ik mag woensdag weer naar de vk. heb er zin in.. eens kijken of ik goed groei (uuuh de baby) ik vind mezelf nog steeds wat plat
Zo meiden nou niet echt tijd gehad om te reageren dit weekend. We zijn vanmiddag bij mn ouders geweest voor de dvd te laten zien van de pretecho. Ze vonden het helemaal geweldig, was voor het eerst dat ze het zagen want mn zus heeft dat nooit gedaan met haar 2 zoontjes. Mn vader vroeg of we het nog een keer gingen doen, dus ik zei nou eigenlijk niet want het is een beetje duur, maar als opa en oma het willen betalen en dan mogen ze mee...dus wie weet krijgen we nog wel een pretecho! @Pixie en Marjanne veel plezier bij de vk morgen @Joanita alvast gefeliciteerd met je verjaardag. @Mama1987 heel erg veel plezier morgen, geniet van die mooie dag! Ik ga nu lekker naar mn bedje fijne avond meiden
even snel een berichtje van mij. ik ben verkouden. bah! @basmallah nog gefeliciteerd met je trouwdag @mama veel plezier met je huwelijk @joanita gefeliciteerd met je verjaardag @marjanne. fijn dat je achterneefje het goed doet en thuis is. vk morgen ps. mijn pretecho is verplaatst van 4 maart tot 11 maart omdat mijn schoonmoeder nog niet fit genoeg is te rijden, maar waarschijnlijk volgende week wel.. ze is al deze week begonnen met 'oefenen'.
@ Basmalah: Gefeliciteerd dat je gister 1 jaar getrouwd was! @ Marb: Ja hij was gelukkig op tijd! En goed dat je man op je let! Je mag ook niet te veel doen. @ Joanita: Gefeliciteerd met je verjaardag ! @ mama87: Super lief kamertje zeg! En echt een mooie buik heb je! @ Marjanne: Haha fijn he als ze op je blaas springen.. ik ken het. Bij mij is het de laatste dagen ook veel gerommel van binnen en minder aan de buitenkant. Geweldig van je achterneefje! 11 weken is wel lang zeg. Zou wel zwaar zijn geweest. @ Basmalah Op internet? Ze verkopen daar zoveel laketjes. http://www.bebaby.nl/shop/Laken-wieg-p-11.html Zoiets bijvoorbeeld? @ Aaliyah: Zou wel leuk zijn als je nog een 3d echo zou krijgen! @ Pixie; vervelend dat je verkouden bent .. sinaasappeltjes persen dus! Mijn te vroeg geboren achterneefje deed het iets beter. Hij weegt nu bijna een kilo en is soms van de beademing af. Maar hij is er nog laaaaang niet. Het kindje van mijn vriendin heeft bijnierkanker wat uitgezaaid is in zijn hersenen.. Het zit achter zijn oogkassen vandaar dat zijn ogen helemaal zwart zijn en zijn hoofd een hele punt heeft gekregen. Hij krijgt 5 chemos en na de 4e chemo wordt zijn beenmerg geprepareerd omdat de laatst chemo alles verwoest in je lichaam. Die wordt later dan weer gebruikt.. Hij heeft slechts 30% overlevingskans Ben lekker vrij vandaag. Zit nu nog lekker in mijn huispak onder een dekentje op de bank Misschien even een wasje doen vandaag, en boodschappen maar ga niet te druk doen.
goedemorgen! Even snel kijken wat mijn onderschrift zegt Helaas even geen tijd om bij te lezen. Drukke dag voor de boeg. Misschien tot later vandaag of vanavond! xxx
Goeiemorgen allemaal, Jeetje Rianne,wat erg voor dat kindje. Ik kan er wel om huilen Geniet van je vrije dag! Buddy,nog gefeliciteerd met je 1 jarige huwelijk! Joanita,gefeliciteerd! Meiden met afspraak,veel plezier! Yes! vandaag 27 weken
Tjee Rianne, dat is wel heel verschrikkelijk. Hopelijk is het een sterk kindje! @ mama1987, fijne dag! @ joanita, gefeliciteerd Hier een moeie rug en harde buik door het feestje van gisteren Mannetje is vandaag maar mee zwemmen met Ted. Enne zussie heeft vanochtend echo! Ben benieuwd hoe het gaat spannend!
goedemorgen meiden! iedereen met een weekje verder gefeliciteerd! hier vroeg op kon niet meer lekker liggen door mn pijn in mn buik, beetje geirriteerde baarmoeder door te veel werken denk ik, dus nu rustig aan doen! vanmiddag ga ik de lodger wrapper ophalen die ik via mp gekocht heb, en naar babyplanet! xxx
Ben weer present! Alles proberen bij te lezen en zal vanaf nu weer braaf anwezig zijn Eerst even reageren: Aaliyah: flink buikie heb je al, leuk! Smiley: Leuk dat je op de pretecho al kunt zien op wie ze lijkt, mooie foto's ook! Rianne: Leuk idee wat je je moeder kado geeft! Tja tips voor een weekend.. wij gaan naar Den Haag. Kunnen we langs het strand wandelen, happie eten, shoppen, weer een happie eten ..gewoon lekker doen waar we zin in hebben. Dootje: Wat leuk dat hij je gevraagd heeft! Wanneer is de planning? Gabester: Mooie foto's en dat je al kunt zien dat hij op zijn grote zus lijkt! Sarah: Hier 's nachts geen dorst maar 's morgens wel! Misschien slaap je met de mond open? Bij gebrek aan iets anders toch maar braaf gesreken, goed hoor! Mama1987: Vandaag is jullie grote dag! Geniet er van samen! Mooi kamertje trouwens! Vinnies: En hoe was PINK? Kuidebokibi: Grappig verhaal van je naam, was er ook benieuwd naar.. Basmalah: Je lichaam heeft schijnbaar veel slaap nodig nu, vergt toch wat ernergie hoor zwanger zijn.. Gewoon lekker slapen nu het nog kan! Marb: goed van je vriend dat hij je op de bank gepoot heeft Is wel moeilijk, maar wel het beste.. Joanita: gefeliciteerd met je verjaardag!
goeie morgen net bij de huisarts geweest, moest op controle voor blaasontsteking ivm aanhoudende harde buiken. En het is geen blaasontsteking, oftewel ik doe te veel! medicijn: rust.... Dus zo op gesprek bij me baas, over ziek melden/minder werken etc :S
hey meis wel fijn dat het geen blaasontsteking is! en nu dus RUSTIG AAN DOEN! laat je ons weten hoe het gesprek met je baas was? xxx
Oh ja degenen met een afspraak bij de vk vandaag veel succes! Even een vreemd vraagje misschien Ik heb af en toe zo'n vlaagje afscheiding.. als ik druk zet met de neus snuiten of zo bijvoorbeeld. En vaak ook net na het douchen als ik net weer fris ben Herkent iemand dit?
tijdens je zwangerschap heb je meer last van afscheiding, en door de druk die je zet komt het eruit! niks ernstigs dus
Joepie! zussie net aan de telefoon gehad en we krijgen er een ......... bij! (Weet niet of ik het bekend mag maken, en aangezien zij ook op het forum zit laat ik het maar even zo) Maar het is in ieder geval héél leuk
dames van de meeting zaterdag, ik ga ook met de trein! geen idee waar we dan af kunnen spreken, want ken station utrecht niet zo goed! ik kom op spoor 5 a aan als het goed is. en vertrek vanuit arnhem. zitten er nog meer meiden in deze trein? misschien kunnen we tel. nummers uitwisselen van wie er met de trein komen...