Goodmorning' Marjanne, hoe herkenbaar, hier meent beebje ook dat m'n blaas een trampoline is of zo...... Maar hij trapt behoorlijk veel ook aan de voor en zijkant, alleen als zijn zus tegen mijn buik aan komt liggen voel ik 'm helemaal tegen haar aan nestelen (zo lief). Fijn dat ie thuis is 9achterneefje), is toch altijd een opluchting! Joanita; PROFICIAT! Aichaa; Yes 27 weken, aftellen is begonnen hier bij iedereen! Dootje; helemaal in de wolken.....Gefeliciteerd met je aanzoek! Kuide; Lekker, en dat met die gierende hormonen.... Hou een goed contact en zet voor jezelf even alles op een rijtje! Sterkte. En voor nu rust nemen! Heide; die afscheiding heb ik ook, bij m'n eerste zwangerschap vroeg ik me af wat me toch overkwam, las toen in een boekje dat dat vrij normaal is.... Maar ik vind het maar vies en gebruik inlegkruisjes zodat ik het niet voel! Kraamverband is hier ook niet aan te slepen na de bevalling; verkopen ze bij alle drogisten/apotheken en ligt vaak bij de zoogkompressen. Na mijn 1e bevalling (ingeknipt) mocht ik geen gewoon maandverband gebruiken omdat daar plastic in zit (en ik maar matrassen kopen).....
@ Pixie en Marjanne: Suc6 bij de vk @ Buddy Joa: Lang zal je leven, lang zal je leven, lang zal je leven in de gloria! =D> =D> Gefeliciteerd met je verjaardag en geniet ervan, ook al vier je het klein! @ Sarah: Heb zaterdag met manlief In the Womb zitten kijken en na de bevallingsscene zei hij dat hij veel bewondering voor ons vrouwen! En aangezien hij normaal al problemen heeft met het meenemen van de juiste boodschappen, laat ik het halen van kraamverband wel over aan de ervaringsdeskundigen Als het echt zou moeten, doet hij het wel hoor! @ Marjanne: Super dat je achterneefje weer thuis is. Hopelijk blijven al onze ukkies voorlopig nog lekker zitten. Red het ook vaak niet meer, een programma kijken tot 22.30. Vandaar dat ik vaak de dvd-recorder maar aanzet voor de programmas die ik echt niet wil missen. Wat vind jij van de nieuwe verhaallijn met Ghost Whisperer? Vind het een beetje vergezocht! Jim moet gewoon weer Jim worden. En gefeliciteerd met je zus en de kleine die komt! @Mama85: Hier nog iemand die zichzelf wat plat vind vergeleken met de andere meiden. Wij willen ook gewoon showen met een buik en dat mensen meteen zien dat we zwanger zijn toch.... Laatste controle was bij mij gewoon goed. Ben zelf wat breder gebouwd en de kleine heeft nog voldoende ruimte aan de zijkant. @Rianne: Heftig zeg, maar 30% kans om te overleven. Sterkte meid en geniet van je vrije dag! @ Kuidebokibi: Fijn dat het geen blaasontsteking is, maar balen dat je t rustiger aan moet doen. Das niet makkelijk, maar je moet maar denken aan de kleine waar je het voor doet. @ mezelf: Onze keuken is gisteren verkocht! \/ Weer een zorg minder. Zaterdag wordt de keuken eruit gehaald door manlief, broer en de koper. Mag zelf even oppassen op de kids van mijn broer, want mijn schoonzusje moet boodschappen doen. Beetje rare reden om oppas nodig te hebben, maar voor mij wel prettig, want zo kan ik echt niet helpen met slopen!
@ Girafje, vind de nieuwe verhaallijn ook een beetje vergezocht en vond het einde van vorig seizoen en begin dit seizoen ook een beetje warrig... Doordeweeks snap ik em beter @ Pixie, dat mag je toch echt aan m'n zussie vragen, je hebt in ieder geval 50% kans dat je goed gegokt hebt @ Kraamverbanden, ik heb denk ik 5 dagen kraamverband gebruikt daarna maandverband. Ik vloeide niet onwijs, was iets meer dan een menstruatie. Ik had meer dan genoeg aan het kraampakket, maar heb de eerste 4 dagen in het ziekenhuis gelegen.
waar in utrecht? gewoon beniwued... ik moet helaas werken van het weekend.. maar was wel leuk geweest
DAMES, HIERBIJ DE VERDERE INFO VOOR DE MEETING: DATUM: ZATERDAG 7 MAART TIJD: 13:00 UUR LOCATIE: APERITIVO UTRECHT VINKENBURGSTRAAT 20 PRIJS: 15,75 P.P. Het is op loopafstand van Utrecht Centraal. Routebeschrijving is ook te vinden op: www.aperitivo-utrecht.nl Als er nog meiden zijn die interesse hebben, graag even een PB sturen. Of als je verhinderd bent ook graag een PB sturen.
Voor de meeting: Ik denk dat het het makkelijkste is om af te spreken in de grote aankomsthal. Daar komen eigenlijk alle sporen samen. Het is een grote hal met zo'n groot aankomstenbord. Je hebt er een paal staan met Trefpunt. Ik denk dat we daar gewoon moeten afspreken en we herkennen elkaar denk ik wel aan de dikke buik. Maar een telefoonnummer van 1 iemand is denk ik wel handig als je vertraging hebt of er iets tussenkomt ofzo. Het handigste is als iedereen tussen half 1 en kwart voor 1 aankomt. Mijn trein komt op 12:31 aan. Een trein eerder, 12:47, is denk ik net te laat. Het is vanaf het station denk ik ongeveer 10 minuten lopen. Ik kom regelmatig in het centrum van Utrecht. Dus ik weet de weg wel. @ Girafje: Leuk dat je keuken is verkocht. Is toch mooi meegenomen! Zonde om weg te gooien. Zo ben inmiddels aangekleed. Zo even boodschapjes doen en wat lekker halen om voor de lunch te maken.. Ben er nog niet uit wat
oke als die paal in die hal zo duidelijk is is dat wel handig ja! dan zorg ik dat mijn trein ook rond half 1 aankomt! misschien ff een lijstje maken met wie er allemaal met de trein komen, dan vergeten we niemand!
smiley ga jij ook met de trein? zoja kun jij dan ook dit lijstje maken? wel zo handig, jij hebt alle gegevens
@Rianne...owww...echt erg voor dat ventje..en dan zo'n percentage! Dan kan je echt alleen maar hopen dat goed komt! @Heide...ik slaap idd met mn mond open...nu ik nog steeds verkouden ben helemaal...maar anders volgens mij ook...heb wel eens dat ik lekker ondergekwijld wakker word lekker zo'n nat kussen aan mn wang geplakt! Haha...geen idee wat ik daar aan kan doen... Ik heb trouwens veel last van afscheiding...niet alleen op sommige momenten...maar eigenlijk heel de dag door...soms zo erg dat ik echt denk dat in mn broek heb geplast zo nat voelt dan valt het achteraf best mee...maar wel lastig soms... @girafje...dan is het slim...anders komt ie dalijk met iets heel anders aan! Zie het al voor me! Haha Straks gaan we als het goed (als vriendje op tijd wakker is...heerlijk die nachtdienst) mn nieuwe telefoon ophalen...die ik nu heb is zo goed als overleden en ik mag weer een nieuwe uitzoeken! Ben benieuwd!
Ik wil wel een lijstje maken Iedereen die met de trein komt, PB me even hoe laat je aankomt op welk spoor ( kun je zien op ns.nl) En als je wil je telefoonnummer Dan maak ik een lijstje en kan ik iedereen die dan aankomt afvinken. Ik geef dan ook iedereen die mijn nummer als de trein vertraging heb of als je het niet kan vinden.
Hi meiden, Mama1987, heel veel plezier vandaag! Geniet ervan. Joanita, proficiat. hier gaat alles goed. Woensdag komen ze het kamertje bezorgen maar er ligt alleen nog geen vloer in, oeps... moeten we nog ff snel doen... Ik heb er helemaal zin in. Hoe gaat het hier veder met iedereen? xx Inger
Goedemorgen (bijna middag al meiden, Ik was vanochtend al heel vroeg wakker, maar ik ben zo brak dat ik ff op bed bleef liggen en ondertussen was ik meteen weer in slaap gevallen. Net wakker Ik heb ook niet zo goed geslapen, want sinds gisteren heb ik bij het draaien in bed, hoesten, niezen en kuchen een knakkend geluid in mijn buik. In het midden van mijn buik, net onder mijn borsten. Geen idee wat dit kan zijn. Ik dacht de ukkie die aan het hikken is, maar die hikt niet alleen als ik me omdraai in bed of als ik kuch Wat betreft de meeting: ik weet nog niet met wat ik kom, want mijn man moet misschien nog in Utrecht zijn voor onze auto en als ie daar een afspraak kan maken voor a.s. zaterdag dan rij ik met hem mee. Zo niet, dan kom ik met de trein. Voor a.s. woensdag weet ik meer, dan zal ik Rianne wel even een berichtje sturen over hoe of wat.
hey buddie vervelend dat je zo slecht slaapt en wat apart dat knakkende geluid, misschien ff vk bellen?
zoo gesprek gehad.. ik werk normaal : ma/di/ do van 7.30 tot 9 en van 11.30 tot 18.00 en vrij van 7.30 tot 9 en van 14.00 tot 18.00. Nu ga ik ma/di/do werken van 7.30 tot 9 en van 14.00 tot 18.00, scheelt dus 2,5 uur per dag tussen door. en vrijdag alleen van 14.00 tot 18.00... En mocht dit nog niet genoeg zijn dan worden alle dagen van 14.00 tot 18.00. Mijn baas had er alle begrip voor en als het niet gaat moet ik het aangeven. Over zaterdag.. ik denk dat ik ook maar is met de trein ga, geen idee namelijk waar ik mijn auto moet laten, en qua kosten, benzine en parkeergeld komt het denk ik op t zelfde uit!
ja idd wel beter die tijden, nou hopen dat mijn lichaam het daar ook mee eens is, en dat die harde buiken minder worden.. heb gister een record van 24 harde buiken op een dag behaald.. heerlijk :S