Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Kuide: fijn dat je baas er begrip voor hebt. Nou nu lekker rustig aan meid.

Ellen: er gaan in totaal 10 meiden mee, het zijn idd juni 2009 mama's :)

2. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @kuidebokibi heel veel sterkte meid, kan je niet even lekker een weekje ertussenuit, bij een vriendin logeren ofzo, ff alles op een rijtje zetten.
    @Basmalah oh wat lekker zeg slapen tot 12:30 heerlijk! Mooi dat alles goed was bij de vk. En nog gefeliciteerd met je katoenen bruiloft hihi.
    @Mac wist niet was het was een lodger wrapper dus heb ff gekeken maar zijn leuk en handig. Ik ga ook even op mp kijken.
    @marb verstanding van je man dat ie je even op de bank heeft geparkeerd, kan me voorstellen dat stilzitten nu wel moeilijk is, maar af en toe moet het ff he! Veel succes nog met je huis.
    @mama1987 de baby vond pink niet zo leuk volgens mij!
    @heide, pink was geen succes, het concert zelf was heel gaaf maar de baby ging heel erg trappen en kreeg harde buiken dus voelde me schuldig en ben helemaal achteraan gaan zitten. Met me vest om me buik en toen ging het wel goed.

Joanita gefeliciteerd!
    Heb zaterdag bij zeeman voor 3.99 hele leuke babyhandoek gekocht. En super leuke slofjes! Met grrr. erop, ze hadden ook met woef woef en miauw miauw.

Nou vanmiddag weer ff verder lezen, ga nu naar de dokter me neus is nog steeds verstopt dus hoop dat ie iets kan doen voor me!

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    24? jeetje zeg! Nou jij moet VERPLICHT nu aan jezelf en aan je ukkie denken. Dus gewoon proberen minder te werken, als het niet gaat gewoon aangeven. met zoveel harde buiken moet je het echt rustig aan gaan doen meid!

4. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    doe mijn best! :(

5. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Girafje:Wat fijn dat de keuken verkocht is! Wanneer komt de nieuwe?

Inger1979: dat wordt snel een vloertje kiezen.... en dan lekker kamertje inrichten!

Smiley: vreemd zo'n knakkend geluid? misschien je ribben ofzo?

Kuidebokibi: Fijn dat je iets minder mag gaan werken, nu even rusten he!

Vinnies: Beeb houdt dus duidelijk niet van Pink ;) , geluid is vaak ook erg hard denk ik bij een concert..

Wij zijn nog steeds op zoek naar leuke assecoires voor de babykamer, maar vinden maar niets leuks... zijn op zoek naar lime en aqua spullen...*zucht*
    Moeten nog een leuke lamp vinden en spulletjes voor neer te zetten.
    Stof voor de gordijnen gaan we vrijdag voor kijken.
    Baal er een beetje van, nu is het namelijk nog zo kaal allemaal. Ach ja, we hebben eigenlijk ook nog tijd zat :(

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@vinnies, grappig dat je beeb er zo op reageerde op pink!

@kuide. jeetje 24 harde buiken op een dag, das niet goed joh, blijf jij deze week is helemaal thuis!

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@heide, leuk aqua en lime, hebben wij ook!

8. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden, ik ben vandaag lekker een dagje vrij heerlijk! mijn dochter ligt even lekker te slapen, even rust voor mams!
    @meeting sorrie maar ik moet helaas afzeggen. we hebben op het moment financiele crisis hier. ik weet niet waar al die rekeningen vandaan komen maar ik wordt er helemaal kriegel van. ik weet dat 16 euro opzich niet veel is voor de high tea maar ik heb het even krap en dan is het best veel, zeker als dochter lief uit de pyama en sokjes enz. groeid. sorrie meiden.

@marjanne wat fijn dat je neefje thuis is! en ik red 22.30 tegenwoordig ook niet meer hoor, dan vallen mijn ogen dicht.
    @basmalah op de 9 maandenbeurs had je mooie blauwe dekens, niet gezien? misschien bij de hema.
    @mam85 wees blij dat je nog lekker plat bent des te minder er straks af getraint hoeft te worden :) .
    @pixie beterschap, ik begin ook al verkouden te worden.
    @aichaa gefeliciteerd met je 27 weken, volgens mij is het vanaf week 27 levensvatbaar.

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mandy

oooowwww jammmer dat je niet mee gaat, maar ja finaciele crisis is ook niet fijn....

10. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Jammer, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven!
    Succes met de fin. crisis :(

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hihi heide, precies wat wij ook zoeken... maar indd het lukt nog niet echt...

ik ben nog niet niet verkouden geweest sinds ik zwanger ben... echt vervelend.

xx Inger

12. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @kuide rustig aan dan! succes met het gesprek bij je baas dan.
    @heide herkenbaar je kan er weinig aan doen.

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

geen leuke dingetjes in aqua en lime?

pfff ik moet me inhouden haha.
    ligt er ook aan wat je zoekt!
    maar er is genoeg!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo ik ga zo is ff shoppen bij babyplanet......

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Mandy: jammer dat je niet meegaat naar de meeting. De financiƫle situatie moet het natuurlijk ook toelaten. Nou ik kan je alleen veel sterkte wensen!

Hopelijk knappen jullie gauw op :)

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ Smiley:Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen en hoop dat dat geknak niks ernstigss is!

@ Laura: Lekker die uurtjes minder werken per dag! Hoop dat het helpt
    Fijn dat je baas zo meewerkend is. Eneuh.. als je met de auto was gekomen betaal je wel meer dan met de trein. Parkeren op het Vredenburg was ik laatst 8 euro kwijt voor 2 uurtjes!

@ Vinnies: Ow dan ga ik ook even kijken bij de zeeman. ik kwam er nooit maar ze hebben best leuke dingen voor babys!

@ Heide: Heb je internet al geprobeerd? Wij hebben echt alles van internet voor de babykamer..
    En bij de Trendhopper hebben ze volgens mij ook wel zulke kleuren. Sowieso altijd mandjes in alles kleuren

@ Mandy; Jammer dat je niet meegaat maar begrijp het heel goed hoor!

@ mac; shopse! Niet teveel he? haha

ga even een lekker broodje eten nu ..

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt voor jullie begrip!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

geen dank mandy, er zijn belangrijkere dingen toch...

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Heel veel shop plezier :)

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@smiley en rianne: thanxxx zal me proberen in te houden!

Share This Page