Wij hebben een lekker relaxed dagje gehad. Vanochtend een korte ceremonie, daarna koffie en gebak met ouders, schoonouders, broers en schoonzussen. En vanavond gaan we lekker uiteten met mijn ouders, broertje en schoonzusje!
Oh even een vraagje, hopelijk kan één van jullie me helpen. Ik heb als achternaam gekozen voor: meisjesnaam - achternaam man. Ik ga zijn achternaam wel gewoon gebruiken, maar wilde mijn meisjesnaam voorop houden bij officiele documenten. Nu staat er in mijn trouwboekje bij geslachtsnaam na huwelijk alleen mijn meisjesnaam. Hoort daar nu niet meisjesnaam - achternaam man te staan?
gefeliciteerd meis, had jou hier vandaag niet verwacht! fijn dat het vanmorgen leuk was! geniet van de rest van de dag, op je vraag kan ik geen antwoord geven, weet het niet ik heb namelijk mans achternaam - mijn achtenaam. eetze vanavond!
zo ik net trug uit zevenaar, de lodger wrapper opgehaald, helemaal super, de gebruiksaanwijzing zit er zelfs nog bij! bij babyplanet, een mooi rompertje gekocht met een schaapje en een boxpakje met schaapje, (wordt het geboortjepakje denk ik) verder wat spuugdoekjes in aqua en lime en wit, en kleerhangertjes in aqua en lime! verder de baby belt van anita maternity, heb hem gelijk omgedaan en pfff wat een verlichting! echt een aanrader als je rug, bekken en buikklachten hebt, geeft echt versteviging! doe die nooit meer af haha!
@Rianne wat erg zeg van dat kleine manneke..Zo jong en dan nog maar 30%.... En gefeliciteerd met je moeder. @Kuide waarom blijf je niet een weekje helemaal thuis? 24 harde buiken op een dag is niet echt goed hoor. @Heide ik heb ook last van afscheiding meer dan normaal maar dan niet alleen als ik nies of kuch gewoon de hele dag door dus was me nu echt 3x op een dag van onderen. @Achia hopelijk is het niets ernstigs! @Mama1987 van harte gefeliciteerd! Ik had jou hier idd ook niet verwacht vadaag. Heel veel plezier vanavond tijdens het eten. En ik heb geen antwoord op je vraag, ik ben al 3 jaar verloofd maar nog steeds niet getrouwd.
@aicha jeetje.. ik hoop dat er niks aan de hand is ... ik ook bij vk geweest. alles was goed. had ook niet anders verwacht. ben ook maar 1 kilo aangekomen sinds laatste keer ( 4 weken geleden) dus en nu sinds het begin maar 5 kilo aangekomen. vind niet slecht. ben bij gemeentehuis geweest om mijn geboorte certificaat te bewijzen (vorige week bij het erkennen hebben ze mij daarop aangewijzen dat als we zouden willen trouwen missen ze die gegevens - omdat ik in het buitenland ben geboren) .geef ik het ze. is het niet goed genoeg. ik moet een apostillestempel of zoiets gaan krijgen en ook nogeens in mijn geboorteland bewijs aanvragen dat ik niet getrouwd ben. pfft.. wat een gedoe zeg. gelukkig zijn we niet van plan om binnen kort te gaan trouwen. maar stel nou...het duurt minimaal 6 maanden het te regelen zeggen ze. @mama GEFELELICITEERD MRS!
Fijn dat alles goed was bij de vk! En 5 kilo is netjes bij is het geloof ik 6 of 7. Wat een gedoe zeg het is ook nooit goed he. Ja je weet maar nooit wil je trouwen moet je nog van alles regelen!
Ha mama1987 ik had jou ook hier niet verwacht. Nou gefeliciteerd Fijn dat het vanmorgen leuk was, en veel plezier vanavond.. Wat betreft de achternaam kan ik heb de achternaam van mijn man eerst en dan mijn eigen achternaam. Keek net in het trouwboekje: en bij mij staat dus ook geslachtsnaam na het huwelijk: mijn eigen achternaam. Als ik bijv. post krijg dan staat ook gewoon eerst mijn mans achternaam en dan mijn eigen. Dus wat bij jou staat klopt gewoon Buddy: jij hebt lekker geshopt. Wel fijn dat die baby belt helpt. Ik twijfelde nog of ik het moest kopen, maar ik ga morgen maar eens naar Prenatal
ben er weer, Op de echo was alles goed,ze heeft ook de navelstreng gecontroleerd. Als ik me nou weer ongerust maak moet ik bellen. Ben wel 'n beetje gerustgesteld,maar hoop wel dat ze weer wat actiever word (op de echo was ze naar me aan het zwaaien,dat was wel heel schattig) Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Liefs Aicha (p.s. kleindochter komt zo even )
Achia wat fijn dat alles goed is! Hihi wat schattig dat ze naar je heeft gezwaaid . Oooh wat leuk dat je kleindochter zo even komt, veel plezier! @Smiley aaaarrrrgh wat doe je me aan! Nu baal ik helemaal dat we geen babykamer hebben Zo en nu ga ik maar eens mn aardappeltjes schillen anders komt er niks van
Ja dat ging echt supergoed!Ze hebben het verandert..Vroeger was het een sticker..Nu is het gewoon plastic wat vanzelf blijft plakken zodat je er nog mee kunt schuiven!Ik had van dat zelfde spul ook raamversiering met de kerst..Ben je het zat,haal je het er heel makkelijk vanaf!Succes!
gelukkig aicha. ik had ook niet anders verwacht ...maar ja.. je weet het nooit he.. nu niet meer stressen.
@aichaaa: gelukkig dat er niks aan de hand is!Misschien heeft je meisje een groeispurtje ofzo?Zijn ze dan niet ook wat rustiger?
hoi hoi meiden, Ik ben net terug van een weekendje center parcs. Heerlijk genoten! Begon alleen iets minder. Op de heenweg gingen we nog even langs de babydump. Toen we weer naar buiten liepen ben ik flink onderuit gegaan..... Ik schrok daar eigenlijk best wel van.... Dus heb voordat het weekend zou worden toch maar even de vk gebeld. Die vertelde dat zo lang ik de kleine voelde en geen bloed verloor er niets aan de hand was. De baby zit veilig ingepakt. Vrijdag eigenlijk niet echt meer iets vernomen vande kleine dus bmaakte me eigen best wel zorgen.... Gelukkig werd het zaterdag weer goed gemaakt en gedurende het weekend werden de schopjes weer duidelijker. De kleine zal ook wel geschrokken zijn. einde ego, ga nu even terug lezen, maar dat zal wel even duren, ondertussen ook even koken
hey wat fijn dat julleie een leuk weekend hebben gehad! we schrikken van je val zeg. nog leuke dingen gedaan of lekker relaxed? hoe was jullie luxe huisje? xxx