Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Mac nou idd nu je het zegt ja ...zijn er best veel.

@Jolan ja hoe beviel het park en jullie huisje? Ik zou zo weer weg willen hahah maar helaas dat gaat niet.

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    net even wat tranen gelaten...
    mijn hoofd zit zo vol met regelzaken en wat nog meer en dan als er zoiets kleins als bijvoorbeeld we willen de lamp in de babykamer vervanger en komt een draadje los uit de plafon.. waardoor ik dus woningstichting morgen moet bellen.. dan kan ik het gewoon niet aan. weer iets regelen erbij.. ik wil vooruit.. ik wil resultaat.. en ik heb de puf niet ervoor..
    herkent iemand dit. want ik voel me toch aanstellerig erbij..

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Mama1987: hoop dat je een mooie dag gehad hebt samen en GEFELICITEERD! man en vrouw...

Joanita: gefeliciteerd met je verjaardag

Pixie: hopelijk gaat het volgende week beter met oma en kunnen jullie met z'n allen genieten van de echo

Laura: goed rusten nu dan he... goed = goed

haha Marjanne... leuk een ......erbij

Girafje: fijn dat de keuken verkocht is... krijg je er toch weer mooi iets voor

Inger, leuk dat het kamertje komt! Kun je het lekker aan gaan kleden

Heide: leuk lime en aqua, hadden wij bij de 1e ook... Gordijnen toen hele leuke en fleurige bij de Hema...

Rianne: gefeliciteerd met je moeder

Aichaaa... ga snel verder lezen of je al meer hebt getypt, hoop dat alles goed is...
    jaaaa gelukkig meid!

Pixie; wat een gedoe dat toch allemaal he... 1 stempeltje. Maar gelukkig heeft het voor het erkennen verder geen gevolgen.

Jolan... zo dat is schrikken he... Gelukkig voelde je de kleine nog goed

Pixie; je bent geen aansteller... voor je kleine meisje moet het gewoon goed en perfect zijn.. Anders laat je lekker je vriend bellen.

Ik vandaag weer gewerkt.. rustig dagje, maar 2 lesuurtjes, maar wel wachten tot het einde van de dag voor vergaderingen...

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @ marloes.. wens dat het zo makkelijk ging. helaas heeft pixman een foonfobie.. en dan wil ik niet ook nogeens zoiets op hem goeien. morgen voel ik me dan wel beter. het is ook niet de kleine dingen waar ik dan eigenlijk last van hebt. maar de kleine dingen zijn meestal the cherry on top.

maar hebben anderen hier ook last van?

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    we hebben heerlijk gerelaxed. Lekker gezwommen etc. En lekker uit eten geweest. Gister kipsate, kon alleen niet goed zien (het was er vrij donker )of het nog rauw was etc. Voel me daar dan toch niet op mn gemak bij.....Gek word ik er soms van....Ik hoop maar dat het gaar was.....

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    ja..... en ik val nooooooit! was echt een domme actie!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    park was leuk, en huisje was ook goed. Heerlijk een vaatwasser :D ik haat afwassen!

8. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Aichaaa: gelukkig dat alles in orde is met de kleine!

@ Mama1987: mijn neefje is 6 en mijn nichtje is 3,5. Enne in mijn trouwboekje staat het net zo. Klopt dus!

@ Jolan: Gelukkig heb je nog kunnen genieten van het weekend, ondanks de val. Dat was zeker behoorlijk schrikken.

@ Pixie: Zo herkenbaar. Gebeurt mij ook regelmatig hoor, huilen om iets kleins. Vaak is het inderdaad net het laatste wat je ff niet kan hebben.

@ alle juni mama's: Nu gaat er niemand meer onderuit! 't is wel weer genoeg geweest.

groetjes girafje

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    rianne, mooie kamer! witte kast van ikea :D? die hebben wij ook!

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    @ mama1987, gefeliciteerd! hoe voelt dat nu, getrouwd zijn?
    @jolan - gelukkig gaat het goed, wel schrikken he.
    @mac - fijn zo'n band om je rust een beetje te ontlasten. ik hoorde wel van een collega dat je hem niet constant aan moet doen, max. 3 u ofzo als je lang gaat lopen of staan, maar waarom weet ik niet meer.

voor de rest weet ik niet meer wat er allemaal gezegd is, wat een zeef zeg.

over zaterdag: mijn plan is nog steeds om met de auto te komen, want het duurt me te lang met het ov. Weet iemand een parkeergarage daar in de buurt?

en nog een tip voor de meiden die het ook altijd zo vervelend vinden als je hemd te kort is: ik heb hele fijne hemdjes van mamalicious gekocht voor 12.95, met een beetje steun voor borsten en buik, en lekker lang.

nou ik ga eens kijken waar m'n mannetje blijft.

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    meis, ik snap je onzekerheid! ik was van het weekend ook even bang....omdat ik niets meer voelde. Ben blij dat bij jou alles goed is. De vk zei bij mij ook: soms heeft de kleine een groeispurt en laat zichzelf dan niet echt voelen. Dat heb ik idd al vaker gehoord. Maar ook al weet je dat, het maakt je toch onzeker!

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

die heb je bij de hema ook, speciaal voor zwangerschap!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    oh meiden van de meeting...... ik was er al bang voor: mn zwager viert zn verjaardag, dus ik kan niet mee :(. Manlief zei: joh je kan wel gaan, dan kom je toch later op de verjaardag, maar ik vind dat niet zo netjes

Ik hoop da t er nog een meeting komt......

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

viert die het niet savonds dan?

16. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goede avond, net terug van me werk..

wat is er weer veel gekletst!

Pixie- ik heb daar ook last van hoor, al dat geregel, en het wordt niet minder! alleen maar meer. hele waslijsten voor mijn gevoel.

mama1987- gefeliciteerd met het man en vrouw worden!

jolan - gelukkig maar dat je val niet "ernstig" was! en fijn dat je weekend lekker was!

aicha- Gelukkig is er een echo aparaat! wat moeten we zonder! fijn dat alles goed is met de kleine, en hopen dat ze je gauw weer harder schopt!

toen wist ik het allemaal niet meer haha,

mijn babykamer, ook mijn slaapkamer... is rood met oranje en de meubels zijn wit. Ook mijn kinderwagen is oranje, en de maxicosi is rood... rood oranje verslaving? nee joh! ;)

Ik kijk deze week nog even aan met minder werken, en als de harde buiken niet minder worden dan neem ik even een hele week rust. Alleen thuis zitten is niks voor mij, heb voor namelijk stress doordat ik zoveel na denk over omgangsregeling, alimentatie, erkenning ongedaan maken ja of nee.. etc etc en als ik dan thuis zit niks te doen, heb ik daar veel te veel tijd voor!

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    nee s middags :(

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

oke jammer, maar ja soms moet je keuzes maken.
    volgende keer beter!

19. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    jammer jolan! dan moeten we na onze bevallingen maar nog een meeting houden, met kids :)

een reunie ofzo ;)

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

dat sowieso!

Share This Page