goed idee aaliyah, geniet er van! Sterkte met je buik mac.. rustig aan he! Ik ga me hondje uit laten en alvast lekker in bed liggen.. Tot morgen een slaap lekker voor straks!
Dames ik ga lekker mijn bed in. Heb nog steeds last van mijn rib Ik heb een klein deukje bij mijn rechtrrib Zal morgen maar ff het ziekenhuis bellen. Er is iets van binnen verschoven ofzo Fijne avond allemaal, en alvast welterusten voor straks.
Hehe, ben weer bijgelezen. Thanks girls Mama1987 gefeliciteerd mevrouw! Voel je je nu oud? Mac, bedankt voor de tip mbt het voedingskussen van de Hema. Wat zal ik heerlijk slapen zeg... Heb gelijk ook maar 10 hydrofielluiers meegenomen voor 8,50 uit de aanbieding. Ik zag dat iemand op zoek is naar aqua en lime accessoires: ik zag vandaag bij de Hema best wat in die kleuren. En laatst hebben we heel veel spulletjes voor het kinderdagverblijf gekocht in die tinten bij de Ikea. Succes met de zoektocht. Nog een tip voor de schaapjesfans: ze hebben heeeeele leuke schaapjes nu bij de Xenos. Heb er nu ook 1 staan o de vensterbank op de babykamer en ga er nog een paar bijhalen binnenkort. Pix: ik herken het helemaal hoor. Het lijkt wel of er steeds meer dingen bijkomen op het to-do-lijstje. Kan je 1 ding wegstrepen, komen er vervolgens 2 dingen voor terug.. Heb je voor jezelf wel een lijstje gemaakt? Mij geeft het wel rust in mijn hoofd als ik dingen op papier heb staan. Ik denk dat ik maar mijn bedje induik, ben kapot! Morgen een gesprek met mijn manager en de directeur over taken die ik tijdelijk van mijn manager over ga nemen. Dan wil ik echt minder gaan werken! Ik vraag er nu al een tijdje om, maar het is elke keer wat. Maar ik ben gebroken na een dag werken en mijn rug helemaal. 34 Uur in de kinderopvang is nu gewoon niet meer te doen. Voel me helemaal uitgeblust...
@ Aaliyah: Ik herken het hoor meid. Warm eten begint bij mij ook een probleem te worden. Maagzuur heb ik gelukkig niet al tijd, maar wel een onwijs opgeblazen gevoel en een buik waar je niet om heen kan. @ bekkenpijn Merk dat ik nu steeds vaker last heb van mijn bekken, vooral als ik opsta of als ik begin met lopen. Nu al twee dagen meer dan anders. Met slapen gelukkig gene last. De komende week er maar goed opletten, want heb geen zin om dit steeds te hebben. Iemand nog andere tips dan enkel rust? groetjes girafje
zo hier heeft mijn vriend de commode net in elkaar gezet. ik wou helpen, maar kon niet ..mijn buik zat veels te veel in de weg. ik zit achteruit nu en heb nog steeds het gevoel dat het in de weg zit. staat leuk. eerste meubel staat op zijn plek. morgen gaan we behangen. we gebruiken dus de commodoe om de deur erop te doen. gaan het dus als tafel gebruiken haha.. ik ben toch blij dat ik niet het enige ben die het zo vol heeft met de regel dingen en niet veel kan hebben. ja meris ik gebruik een lijst maar ik word idd niet vrolijk ervan.. word alleen voller en ik ben er niet zo snel mee met de dingen afstrepen.. als je snap wat ik bedoel.
Even snel: Maagzuur heb ik ook heel veel last van... Na elke maaltijd wel een paar uur... @ Pixie: ja, heb ook het idee dat m'n hoofd omloopt. Bij ons komt de verhuizing en de bruiloft er ook nog eens bij, dus ik weet op een gegeven moment niet eens meer waar ik moet beginnen met regelen... Wat voor mij helpt: ik heb een online lijst (www.rtmilk.com). Daar kun je aangeven voor wanneer het gedaan moet worden en je kunt er prioriteiten aan geven. Want ik heb wel het idee dat we veel dingen niet echt hoeven te doen, als je snapt wat ik bedoel... Dan zie ik iemand iets zeggen over iets kleins, en dan denk ik: aaaaah, dat heb ik nog niet... Maar dat is dan ook niet zo belangrijk. @ smiley: lastig van je rib! Hoop dat ie niet gekneusd/gebroken is! @ wie over benauwd zijn vroeg: ik heb het niet speciaal na het eten, maar wel over de dag heen vaak. Kan me op zich wel voorstellen dat het na het eten erger is. Dan is je buik groter en die drukt op je longen. Zo, hier vandaag officieel getekend. Het huis is nu dus ECHT van ons! Kan niet wachten tot we wat verder zijn met inrichten en ik aan de babykamer kan beginnen! Op dit moment hebben de andere kamers nog even prioriteit Hebben jullie trouwens ook dat je de baby aan de buitenkant kunt zien bewegen? Zo'n gaaf gezicht!
oh dank voor de tip marb. ga het in favoriten doen. ja ik heb mijn buik vanochtend omhoog zien gaan bij het schoppen. gaaf!
Mijn ticker deed het trouwens weer niet... Heb nu deze maar eventjes, maar wil m'n oude terug. Want nu heb ik geen plek meer voor de rest van m'n onderschrift
er kan nog wel meer bij hoor... nu heb je, omdat als je op de ticker klikt, op hun site komt.. een extra lange code.. die kun je inkorten, dan past er dus meer
als je alleen dit erin zet Marb, is het genoeg zonder spaties dan he eerst op quote drukken en dan overnemen... zp heeft de link ingekort
Zo, ben ik een keer de eerste Mogguh allemaal! Oh, en mama1987 gefeliciteerd! Leuk hoor! Ga dadelijk maar eens een poging doen tot bijlezen, maar gaat me denk ik niet lukken zoveel hebben jullie geschreven Iedereen met afspraken vandaag in ieder geval succes!
Oh, dat ben ik zelf natuurlijk ook *Ahum* Ben nog niet helemaal wakker... Ik bedoel dus: alle dames die vandaag OOK een afspraak hebben, succes!