kuikibodie, hahah idd ook grappig.. ik loop bij de gynaecoloog, ivm hoge bloeddruk aan t begin van de zwangerschap, dus VK bellen heeft geen zin, die doet alleen de na controle strakjes... Heb de gyn gister gesproken en die adviseerde minder werken. Ben morgen toch in t ziekenhuis dus dan schiet ik wel even iemand aan. Tot nu toe is het rustig met de harde buiken...
Nee die ambulance moest weer ergens anders in de buurt zijn.. 2 aparte gevallen dus.. Hopelijk loopt deze iets beter af
Goedenmorgen meiden. Alweer aardig wat geschreven Even ego Gisteravond was ik tv aan het kijken met mn mannetje en kreeg het ineens heeeel erg benauwd. Ik d8 nou niet zo erg heb ik wel vaker, maar toen begon mijn re-hand licht te tintelen en daarna mijn li-hand. Gelukkig heeft mijn mannetje BHV gehad dus die wist dat zodra het leek alsof er iemand op mij zat (zo benauwd dat je het hebt) en echt mn hele li-hand zou tintelen het niet goed zou zijn. Maar ik heb dus de dok gebeld vanochtend en die is er dus niet. Nu kan ik wel naar een vervanger maar ik ken de vervangers hier niet zo goed en ik ken mn eigen dok ook nog niet zo goed omdat ik hier pas woon. Vinden jullie het raar nu ik dus niet naar de dokter ga? Ik heb al eens iets met mijn hart gehad, maar ze zeiden toen der tijd dat het niet zo erg was. Ik moet do naar de vk. @Rianne lekker hoor naar Scheveningen dat is voor mij vlakbij @Kuide meid lekker rust houden hoor en idd wat iemand anders al zei miss met een vriendin ofzo even iets leuks doen? Je gedachten verzetten @Mac zo jij bent vlot met het schoonmaken jeetje! Ik moet nog beginnen hier hihi zit nog lekker in mn badjas. Leuk hoor zo een kleintje over de vloer, wat dat betreft mis ik mijn neefjes wel hoor @Nathalie fijn hoor dat je eindelijk lekker op je nieuwe werkplek zit! @Mvb jeetje wat erg..En dan net weer een ambulance gezellige boel..
@Gabester, jou buik is ook alweer behoorlijk gegroeid. Jeetje wat spannend zeg voor het eerst naar de basisschool, ben benieuwd wat ze ervan vindt. @Aaliyah, ik zou zeker naar de dokter gaan vandaag, ook al ken je de vervangers niet EN ik zou de VK bellen en absoluut niet wachten tot donderdag. Even je angsten aan de kant en eerst aan die kleine en je eigen gezondheid denken! Ga Mac der voorbeeld maar volgen....en poetsen xx Anna
Heey meiden ja ik weet het maar nu voel ik me op zich wel oke en vk kan ik niet meer bellen die hadden spreekuur van 9 tot 10. En ik ben bang dat ik nu geen afspraak meer kan krijgen bij vervangend ha..
@aaliyah,, je bent bang dat je geen afspraak meer kan maken bij ha, maar dat vul jij in! daar kom j emaar op 1 manier zeker achter en das de telefoon pakken en bellen!
was het geen hyperventilatie? dit zijn kenmerken heb het ff opgezocht.: Algemeen vermoeidheid, algemene zwakte prikkelbaarheid slapeloosheid Psychisch angst en onrust depressie concentratiestoornissen fobieën Spieren verlamming trillingen stijfheid van handen, vingers, mond tintelingen op de huid algemene spierstijfheid (tetanie) Hart en vaten hartkloppingen overslaan van het hart pijn op de borst koude, klamme handen Centraal zenuwstelsel hoofdpijn duizeligheid bewustzijnsstoornissen wazig zien Long en luchtwegen benauwdheid beklemming op de borst brok in de keel kriebel in de keel zuchten, luchthonger frequent ademen, hijgen pijnlijke ademhalingsspieren Spijsvertering opgeblazen gevoel pijn in de maagstreek winden laten misselijkheid diarree/constipatie en toch gewoon naar de dokter gaan hoor meis!
Nee dat heb ik vroeger heel vaak gehad en dat herken ik gelijk Heb net gebeld en ze hebben geen plek moet straks met telefonisch spreekuur bellen dus dat ga ik dan maar doen.
@aaliyah naar de dokter jij.. dit is niet iets waarmee je moet rondlopen. tintelende handen kan een teken van zw vergiftiging zijn
Hey meiden ja ik ga mn vk ook bellen moet even het nr opzoeken want dat noodnummer heb ik natuurlijk weer niet in mn telefoon
Zo, hier weer even snel. We jatten al een tijdje geen internet meer, hoor! Bleek dat we gewoon nog internet van de vorige bewoner konden gebruiken, met eigen internetkabel Alleen eerste avond op draadloos internet vd buren @ Anna: wauw, die is gegroeid zeg! Erg mooie buik! @ gabester: jouw buik is ook al flink. En wat spannend, je meisje naar de basisschool @ MvB: hmmm... eng, al die ambulances.... Hoop niks ernstigs... @ Aaliyah: bel anders de vk ook even... Kan nooit kwaad toch? Hier alles oke verder, ga maar weer eens verder met puinruimen. Oh, en m'n ticker doet t weer! Gelukkig maar, ben stiekem wel een beetje gehecht aan snoopy
Ehm, tintelende handen ja? En hoge buikpijn net onder je ribben? Hoort dat er ook bij? En hartkloppingen? Anders moet ik ook even gaan bellen, heb deze 3 dingen namelijk ook
tis geen buikpijn bij mij maar ik zou idd dan ook maar even bellen als je die andere dingen hebt ik bel al de hele tijd dat spoednr maar de hele tijd bezet
Oh, dus je jat geen internet van de buren maar van de vorige bewoners, das veel minder erg Heb die andere ambulance ook niet meer met sirenes weg horen rijden.. Kan 2 dingen betekenen: of het was niet ernstig, of diegene is ook overleden.. Naja, niet meer druk over maken. Gelukkig heb je je snoopy weer terug 8)