de hartkloppingen wel mvb .. het is in ieder geval wel belangirjk dat ze dit god in de gaten gaan houden als je die klachten hebt.
Hmm.. thanks. Heb besloten dat ik om 11:45 even naar de VK bel (dan is spreekuur). Kijken wat ze zeggen. Aaliyah: hoe is het met jouw "spoed"nummer?
meiden ik wil jullie niet laten schrikken of zo of onzekerheden gaan aanpraten. natuurlijk kan het gewoon iets anders zijn. we zijn trouwens wel zwanger he en lichaam moet meer moeite doen.bloed wordt door kindje gebruikt enz enz.. maar als je wat hebt en vraagtekens hebt erbij.. wel bellen.. please.. in ieder geval inlichten.. de pro's weten waar ze op moeten letten.. en als je het met HA hebt of zo wel benoemen dat hoe lang zwanger je bent.
Anna83. mooie foto's! Leuk om dat verschil zo te zien. Mac, De wij jonge ouders in de bus? Gaaf! Aaliyah86, succes & sterkte hoor! MVB, succes met bellen dalijk! X Inger
ja en nu moest ik weer een mobiel bellen waarvan ik niet alle nrs kon verstaan dus iemand kreeg die niet van de vk praktijk is en ik ben al niet zo een held met bellen Dus schiet weer lekker op moet er zowat van janken
uhhh als ik het zo lees heb ik ook een aantal van die klachten! Had net het ziekenhuis gebeld, maar ze zei dat het geen klacht is ivm de zwangerschap dus moet contact opnemen met de huisarts. Ik kijk hoe het nog gaat, en anders ga ik vanavond naar huisartsenpost.
: Dat is toch ook niet erg? De vorige bewoners hadden nog voor de hele maand maart betaald dus dan kunnen we dat gewoon gebruiken. Ik gebruik ook water uit de kraan hmmm... hopen op het eerste dan maar.... Ik vind ambulances altijd eng...
Nee joh lekker makkelijk toch? Wij hadden de eerste maanden hier ook nog plezier van de kabeltv van de vorige bewoners Alleen maar makkelijk 8) En idd ook water en stroom.
Pff ik weet het even niet meer meiden ik durf nu dat nr dus niet meer te bellen en mn vriendje neemt het niet zo serieus dus we hebben nu ruzie en mn pa die komt pas over 1,5 uur hierheen op bezoek...dus zit er even doorheen
Thanks allemaal! Heb maar even een lijstje gemaakt met al mijn klachten, leg ik ze gelijk even voor.. Hartkloppingen, ook bij rust Tintelende handen "Rare" hoofdpijn (kan het niet uitleggen, echt heel vreemd gevoel) Buikpijn hoog in de buik, bij ribben en borstbeen Steken in de zij, allebei de kanten Duizelig Extreem moe Ben benieuwd..
Jeetje meis, denk aan jezelf! En gewoon blijven bellen! Jij voelt het beste wat er met je is toch? Kom op meid!
mmm ik zou om half 11 bezoek krijgen, en ze is er nog steeds niet.... of vergeten of de kleine slaapt nog? probeer der te bellen, maar krijg voicemail. ik wacht nog ff af tot 12 uur en dan ga ik weer dingen doen die ik moest doen.... anders komt het er niet van... grrr haat dat zo he als mensen hun afspraken niet nakomen, en ook niet afzeggen!
Pff.. Maak ik een lijstje, vergeet ik nog een klacht. Ben ook nog eens behoorlijk benauwd Nog een paar minuten. Aaliyah, ben je alweer aan de telefoon? Wel doen he?
Das inderdaad vreselijk irritant ja! Ik zou ook nog tot 12 uur wachten en dan, helaas, ander keertje maar. Wel jammer.
@ Aaliyah: hmm... kan me voorstellen dat je het even erg gehad hebt. Probeer anders aan je vriend uit te leggen dat je je echt veel geruster voelt als je van een deskundige hoort dat je je geen zorgen hoeft te maken! In het ergste geval bel je voor niks. Nou en?! Vind het wel een beetje flauw van hem dat hij zo doet hoor... @ MvB: zou heel goed hyperventilatie kunnen zijn, maar ik vind het ook typische zwangerschapsklachten. Zou gewoon even bellen joh, dan weet je het zeker!
@MVB, jeetje wat een lijst, heb je dat ook al lang of pas sinds een paar dagen? @Aaliyah, kom even goed tot jezelf...denk niet aan wat andere vinden of zullen denken...haal diep adem en geloof en vertrouw in jezelf! Wat jij voelt moet je serieus nemen, want het is jouw lichaam en jou kindje...als jij daarvoor met de VK wil bellen om jezelf gerust te stellen dan is die reden belangrijk genoeg! De VK zal dit zeker ook bevestigen en blij zijn dat je toch even belt. Haal nog een keer adem en probeer het over 5 minuten weer. Je kan het! xx Anna