Nee durf niet meer ik denk dat ik maar gewoon even op bed ga liggen en misschien even rust nodig heb. Even rustig wat drinken en misschien dat ik het zo wel weer durf en kan over 15 min de ha bellen en het dan even voorleggen aan haar. Zodra ik iets weet laat ik het horen meiden. @Mac ja dat haat ik ook als mensen hun afspraken niet afzeggen en niet bellen ofzo.
Die klachten zijn er zo'n beetje ingeslopen, durf niet precies te zeggen hoe lang.. Maar de laatste paar dagen wordt het steeds erger. Ga nu maar eens even proberen of de vk opneemt..
Nou vriendje belde net en had de ha gebeld en tegen de assistente gezegd dat hij wilde dat er toch naar me gekeken werd en er wat druk achter gezet,dus heb nu vanmiddag om half 4 een afspraak. En mvb?
haha wat lief, eerst is ie boos en nu heeft ie een afspraak voor je gemaakt! heeft hij last van hormonen succes met je afspraak vanmiddag! we horen het wel xxx ik ga nu andere dingen doen, bezoek is niet komen opdagen!
Aaliyah: goed van je vriend dat hij er werk van heeft gemaakt! Heeft ie je toch serieus genomen. Succes alvast voor straks! Ik heb net al tig keer geprobeerd maar krijg elke keer de voicemail, en dan kun je een vk laten oproepen via een pieper. En eigenlijk is het gewoon telefonisch spreekuur van 11:45 tot 12:30! Zucht.. Dan maar op laten piepen denk ik..
@Mac wat stom van je bezoek zeg, je houdt er toch rekening mee! Ja ik denk idd last van hormonen maar goed toch lief dat ie gebeld heeft, ik ga nu mezelf even opfrissen en iets in huis doen voor mn pa hier aan de deur staat.
@MVB, hou je ons wel op de hoogte van wat de VK zegt? @Aaliyah, waarschijnlijk is je vrienje geschrokken van jou paniek...en sommige mannen proberen dan extra stoer en makkelijk te reageren, maar ondertussen Lekker naar de dokter om 15.30u, dan ben je in ieder geval weer even gecheckt @Mac, dat is balen...vorige keer had je toch ook al dat je bezoek niet kwam opdagen? Was het nu weer dezelfde 'vriendin'? O,ja heb al een beetje opgeruimd...ga zo poetsen xx Anna
zooo dat is zo irritant he ik snap ook niet dat ze zo kort spreekuur doen en alleen s ochtends (is bij ons dan) doe s ochtends en s middags, zijn zoveel mensen die bellen! Suc6 en idd gewoon op laten piepen
mn bezoek belde net en was het helemaal vergeten! haha maken van de week nieuwe afspraak, zo nu ga ik dingen doen, tot laterz....
Hallo allemaal, Ik heb weer een ego bericht, grr wordt er helemaal gek van. Ben vanmorgen naar de VK geweest en baby heeft een grote van 28 weken ZW, dus dat is 4 weken verder. Moet morgen weer naar de gyn. Kent iemand van jullie dit? Raak al met al een beetje in paniek, er gaat ook niets normaal hier..
Hmm, volgens mij is er hier ergens een bevalling aan de gang, de vk heeft haar voicemail aanstaan volgens het ziekenhuis. Er is in ieder geval een bericht achter gelaten dat ik teruggebeld moet worden, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren... Die regeling moeten ze inderdaad eens veranderen, het spreekuur is veel te kort. En ook maar van ma t/m do, ook niet op vrijdag dus. Maar goed, ik wacht wel even af. Gelukkig is mijn huis aan kant voor zover, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Ik hou jullie op de hoogte hoor, als ik meer weet weten jullie dat ook
Weet je zeker dat ze de baby bedoelde en niet de baarmoeder? Anders vind ik het inderdaad wel vreemd.. Ben benieuwd wat je gyn morgen zegt!
Tja erg herkenbaar, geef dit wel duidelijk aan bij je vk/gyn.... Tegen mij zeiden ze bij de eerste zwangerschap (had ik ook zoiets), als je zo doorgaat heb je kans dat je al met 30 weken bevalt! Pff ging er bij mij gelijk ff de rem, op! Meteen gestopt met werken en rust houden. Maar hopelijk helpt het als je minder uren draait.
Wat raar... Gaf ze geen uitleg daarvoor ofzo? Ik zou anders even bellen om je te laten informeren over het hoe en wat... 4 weken verder is toch heel wat En was je kindje bij de vorige controles wel normaal "op tijd"?
@Simoon, dat is balen...het zit je niet echt mee Mijn ventje schijnt ruim twee weken voor te liggen...heb suiker geprikt, maar gelukkig niets aan de hand. Bij jou kan het nog een combi zijn van...4e kindje (als ik het me goed herinner) + groeispurt + hoogdragend + gemiddeld lage navel + ruim vruchtwater. Hoop dat gyn snel een echo maakt, zodat je wat meer gerust gesteld bent. @MVB, is idd een kort spreekuur. In ons "dorp" (schijnt wel een stad te zijn hoor, maar vindt het zo klein ) is het dagelijks van 08.00 -12.00u de praktijk bereikbaar. xx Anna
om nu een goede meting te krijgen van het kindje, worden toch de hoofdomtrek, de buikomtrek en het botje in het bovenbeen gemeten... zit zetten ze in een schema en dan zien ze hoe groot de baby is, op hoeveel weken hij zit. Heeft je vk een echo gemaakt, Simoon? of alleen gevoeld?
Ja ik vind het ook vreemd, normaal heeft er 1tje dienst om de bevallingen en kraamvisites te doen en een tweede draait de controles van de zwangeren en het spreekuur van 11:45 tot 12:30. De derde en laatste vk is dan vrij, en dit rouleren ze dan elke dag. Maar nu belde ik tijdens het spreekuur, nam er niemand op en ook de vk die bevallingsdienst heeft neemt niet op. Raar zaakje