Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Nee ze heeft alleen gevoeld, ze durven denk ik niet zoveel meer te doen haha

2. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Ik heb geen idee, vond het ook al zo vreemd dat ze zei dat het zo laag en diep lag

3. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Snap er niks van. Ben wel benieuwd wat ze zeggen, laat je het weten? Kan me niet voorstellen dat dit (bij het hoeveelste kindje ook, maakt niet uit) "normaal" is. Maar goed, ik weet ook niet alles he ;)

4. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Zodra ik iets weet laat ik het weten, weet jij al iets meer MvB?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    kan toch zijn dat je baarmoeder sneller groeit, vooral bij de derde...

6. MamaVanBrittje

Nee de VK belt maar niet terug, baal er echt van.. Als ze over 10 minuten nog niet heeft gebeld bel ik de huisarts maar op. Ik haat het om zo in spanning te zitten en mijn gesteldheid wordt er niet beter op.

Marloes: het was echt de groei van de baby volgens Simoon haar vk...

7. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Zal heel hard voor je duimen..

8. MamaVanBrittje

Dank je! Zal ook voor jou duimen. En voor Aaliyah, die zit ook al zo te tobben. Volgens mij hangt er iets in de lucht ofzo.

9. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi Dames,

Zo heb eerst even 70 pagina`s bijgelezen! Pfff wat kletsen jullie veel, gezellig hoor! Had de afgelopen dagen weinig tijd om te reageren. Dus nu maar weer even...sorry dat ik er niet zo vaak ben!

Vanmorgen gyncontrole gehad. Bovendruk was iets omhoog en onderdruk iets naar beneden. Pillen doen hun werk maar mag er echt niet mee stoppen. Dat is wel balen. Mag wel weer gaan autorijden gelukkig! Dat is echt onhandig dat ik dat afgelopen 5 weken niet mocht.
    Kleintje gaat goed. Buik is net 22 weken qua zwschap. Over paar weken groeiecho. Ons eerste zoontje was ook veel te klein met een grote groeiachterstand.
    Heb wel bloed moeten laten prikken...heb tal van klachten die ik bij vorige zwschap niet had. Gyn denkt dat het misschien van schildklier af komt. Ze belt me donderdag op! Ze is het er wel helemaal mee eens dat ik tot aan bevalling 100% ziek ben. Morgen telefonisch consult met verpleegkundige van Maetis ivm mijn ziek-zijn. Kreeg van hen een brief over verzuimbegeleiding. Volgens mij snappen ze niet hoe een zwangerschap werkt;) Mijn leidinggevende heeft maar even verteld dat ik pas eind september weer aan het werk zal gaan.

Zo, ga vanaf nu proberen om bij te houden wie wat schrijft hoor....

Oh ja, zag net dat er al Maart mama`s bevallen zijn! Zo leuk! Tijd vliegt voorbij. In eerste instantie zou ik ook een maart-mama zijn. 11 maart was mijn uitgetelde datum van onze twee/drieling....Bijzondere dag! Helaas hebben onze kleintjes ons vroegtijdig verlaten in juli...

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @malyka welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.
    @benauwdheid heb ik niet naar het eten maar als ik op mijn rug lig.
    @kuide fijn dat je een beetje geslapen hebt vannacht, wel vreemd dat je zoveel harde buiken hebt!

een meisje die ik ken is nu 26 a 27 weken zwanger en opgenomen met weeen.

ik heb trouwens wel een vreemde eettik ik ben gek op rijstewafels met kaas.

11. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Dat heb ik ook, ik ben dan freelancer en moest gister naar de arts van het UWV en die vertelde mij tussen neus en lippen door dat ik toch wel ergens in een callcenter kon gaan werken ofzo. Ik dacht echt die man spoort niet haha.

Maar je moet echt doen wat je lichaam aankan en niet meer en niet minder..

12. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    Oeh, doet die van jou ook zo sloom op de ochtend, ik zat gisteren compleet in de stress. Hier deden ze alle 2 zo sloom, ze hadden overal tijd voor, behalve om aan te kleden en te eten!

Ach, alles komt in orde als ze weg zijn heb ik rust :D

13. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Bab: ik was in eerste instantie ook in maart (de 20e) uitgerekend. Dus ik volg de maartmama's ook redelijk ;) Raar idee he, dat we al een baby hadden kunnen hebben... :(

@ Mandy: hahaha, die eet ik altijd... :oops:

14. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    Hmmm, die tam tam ken ik wel..... En ik vermoed dat ik dan ook weet welke mensen daar wonen waar de ambu stond....
    Nee geen leuke dingen om te zien!

15. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mvb dat gaat lekker met de ambulances bij jou, wel akelig om te zien dat er iemand afgevoerd wordt.
    @aaliyah ik zal wel naar een vervanger gaan, zeker als je al eens hartklachten hebt gehad.

16. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ik wil je niet laten schrikken maar dat zijn symptonen van helpp,

17. MamaVanBrittje

Jeetje ZP is echt geweldig langzaam hier en doet het maar de helft van de tijd... Is dat bij jullie ook?

Heb net de huisarts maar gebeld, en de assistente maakte meteen een afspraak voor 14:20. Maar als ik door de VK werd teruggebeld, en die zou me meteen doorsturen naar het ziekenhuis, dan moest ik dat laten weten. Dat verwachtte zij namelijk wel gezien mijn klachten...

:confused:

Heb nu echt het idee dat er toch iets met me aan de hand is :(
    Niet leuk :(

Oh, buddy, even nog over dat berichtje met carnaval, je dacht toch niet dat ik dat meende van geen alcohol? Was met humor bedoeld, maar boodschap is blijkbaar niet aangekomen :(

18. MamaVanBrittje

Hellp? Oh nee, HELP! :cry:

19. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ MvB: :( Jeetje zeg... Dat is wel even schrikken :confused: Hoop dat er niks aan de hand is... :(

ZP is hier ook sloom trouwens.

20. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah fijn dat je vanmiddag terecht kan!
    @mvb rustig aan jij!
    @simoon wat veel 4 weken heeft de vk niet verteld wat de oorzaak kan zijn?

Share This Page