Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Jeetje meiden, wat een rare dag vandaag hier.

Ik hoop dat jullie snel uit de onzekerheid worden geholpen en dat alles goed is.

xx Inger

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Zo wat hebben jullie weer veel gekletst, even bijlezen!

Allereerst bedankt voor jullie felicitaties allemaal :D

@Smiley: Dankje, dan zal het inderdaad wel goed zijn!

@Aichaaa: Fijn dat alles goed is met je meisje!

@Yvetje: Klinkt handig, ga ik daar even naar zoeken!

@Jolan: Bah wat schrikken, gelukkig is ze weer duidelijk aanwezig.

@Pixie: Ik herken het gevoel, op sommige momenten is mij ook alles teveel. Zullen de hormonen wel weer zijn…

@Girafje: Leuke leeftijden om op te passen :D. Mooi zo, hoef ik niet terug naar het gemeentehuis ;).

@Snieke: Uhm, eigenlijk hetzelfde als verloofd zijn :)

@Kuide…: Kun je niet wat ontspannende dingen doen die niet teveel energie kosten maar je wel afleiden?

@Mandy: 10 kilo, achja zolang jij en de kleine maar gezond zijn! :D

@Meris: Haha ja, een beetje wel. Voel me in ieder geval écht volwassen :)

@Marb: Gefeliciteerd met jullie huis :D en klusze!

@Rianne: Lekker hoor, een weekendje uitwaaien!

@Malyka: Welkom en gefeliciteerd!

@Mac: Gezellig, alvast een beetje oefenen ;).
    Dat was wel een hele realistische droom dan :)

@MvB: Bah wat akelig… Ja, dat liedje zongen wij ook altijd!

@Inger: Dat hebben jullie snel gedaan!

@Gabester: Spannend, je meisje voor het eerst naar de ‘grote’ school.

@Aaliyah: Succes bij de dokter vanmiddag!

@Mac: Jammer, heb je voor niets zitten wachten. Die mensen met baby’s ook altijd :)

@MvB: Spannend, hopelijk valt het allemaal mee!

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Pff ben er eindelijk doorheen, sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb... ;)

4. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

ik vind dat je reuze je best heb gedaan :D

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ja dat wel hé ;). Is je kleindochter al geweest, die zou vandaag toch komen? Of was dat gister :oops:

6. Aichaaaa

Was gisteren.

Ik ben zo verliefd op haar dat ik het helemaal niet erg vond om de eerst aflevering van Greys anatomy te missen (en dat is liefde hoor ;) )

Straks trouwens oppassen op de zoon van mijn vriendin (6 weken) Yeah!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Haha, dat kan ik me voorstellen. Lijkt me wel leuk voor beide meisjes dalijk, zo weinig leeftijdsverschil :D. Ons meisje is dalijk aan beide kanten van de familie de enigste kleine en dat zal nog wel een paar jaartjes zo blijven denk ik.

6 weekjes, heerlijk zo klein nog!

8. Aichaaaa

Ik had 'n nieuw senseoapp besteld en die kwam vandaag binnen maar sinds mijn zwangerschap durf ik geen koffie meer te drinken omdat ik dat zou vies vond smaken.
    Nu heb ik net het eerste bakje gemaakt en jammie die is lekkerrrrrrr :D

Helemaal genezen van mijn koffie trauma :D :D :D

Nou ik ga maar ff wat doen hier.

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    *kom even bijlezen, voor iedereen die het nodig heeft... een hele dikke knuffel!*

*hier trouwens niks geen nieuws, vanavond voor het eerst gym, ben benieuwd*

10. Aichaaaa

Ik krijg net mijn kraampakket binnen met hele leuke knuffeldoek en knuffelmeetlint,alleen is het blauw :(

Doe dan 'n uni kleur of stel ik me aan!

11. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @heide het geluid was inderdaad erg hard.
    @mandy sterkte met je financiele crisis.
    @Inger1979 gelukkig maar dat je niet verkouden bent geweest is echt geen pretje!
    @Rianne1984 ik kwam ook nooit bij zeeman maar toevallig zit er naast de nieuwe supermarkt waar ik heen ga 1tje dus kijk nu regelmatig! Lekker hoor naar scheveningen.
    @marjanne leuke kamer!
    @smiley24 leuke kamer! sterkte met de pijn aan je rib.
    @Aichaaaa verstandig dat je naar het ziekenhuis bent gegaan! Gelukkig was alles goed.
    @Yvetje1982 tot 12 maart is wel lang als je er op zit te wachten, gelukkig gaat de tijd best hard en je wachten word beloond!
    @mama1987 de baby houd in iedergeval ook niet andre rieu (of hoe je t ook schrijft) want er werd flink geschopt toen ie op tv was! Gelukkig dat je een mooie, relaxte dag heb gehad gisteren!
    @pixie mooi dat alles goed was en netjes hoor 1 kilo in 4 weken! En ik ken het gevoel wel een beetje. Ik wil ook gewoon alles geregeld hebben en rust! En ik twijfel over alles. Kan niks beslissen.
    Ik schrijf nu alles wat ik moet doen op een lijstje en soms pak ik dat lijstje en werk ik hem af. Soms niet dan laat ik het ff lekker liggen.
    @jolan25 dat is schrikken zeg, gelukkig is alles goed met de kleine!
    @Aaliyah86 buddie sterkte met je klachten en succes bij de dokter vanmiddag laat even weten wat hij zei!
    @Mac lekker hoor taart. Ik ga ook een cake bakken vanavond je hebt me aangestoken hihi. Leuke dromen, ik heb daar gaan last van.
    @Meris hoop dat je eruit bent gekomen op je werk.
    @marb ja dat heb ik ook dat ik de baby zie bewegen heel veel heb ik dat en ook al een week of 3.
    @Anna83 leuk dat je je voetbalplaatjes compleet heb, mijn man zal jaloers op je zijn! En mooie buikfoto`s in het overzicht. Je ziet zeker verschil!
    @mvb Sterkte zeg hoop dat alles toch goed is met je.
    @gabester spannend zeg voor de eerste keer naar school!
    @simoon312 dat is schrikken maar wat raar dat ze je zo in onzekerheid laten. Hoop dat je gynacoloog je snel gerust kan stellen.
    @zeana sterkte en doe rustig aan

Inderdaad rare dag vandaag. Ik ben gister bij de dokter geweest heb bijholte ontsteking kan zowat niet meer kauwen maar goed gaat weer over. Verder heb ik helemaal geen zwangerschapsklachten op de misselijkheid in het begin na dus ik voel me erg verwend.

Alleen veel last van enge dromen, zo aan het twijfelen over me vakantie word er gek van. Ha, vk en reisburo zeggen dat het zonder probleem kan maar door enge dromen over vliegen twijfel ik.

Nou hoop snel goed nieuws te horen van de meiden die zicht niet goed voelen! liefs vinnies

12. Aichaaaa

Oke,klinkt best verwend :)

13. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    @Aichaaa, vindt dat je je helemaal niet aansteld, zou daar ook van balen als ik een meisje zou krijgen. Nu zou ik er wel blij mee zijn, want wij krijgen een jongen \:D/ :)

@Vinnies, welke nummers moet je man nog, want ik heb iets van 170 dubbele plaatjes.

xx Anna

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

al iets gehoord van MVB?
    die is nu toch bij HA?

misschien via zeanna? haar buddy?

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

owja ik heb vanavond ook weer zwangerschapscursus,
    las dat iemand anders dat vanavond ook heeft! mijn 2e keer vanavond, en daarna verjaardag!

zo meteen komt mn vriendin, die eet mee. gezelli

we weten hachee, staat hele middag al te pruttelen, met rode kool en appeltje en aardappelpuree! mmmm heb er nu al zin in!

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemiddag dames,

Wordt weer genoeg gekletst, dus heb ook niet teruggelezen.
    Ben vanmorgen voor een intake geweest bij de fysio en volgende week maandag kan ik daar terecht voor het eerste consult voor mijn rug en bekken.
    Begin er steeds meer last van te krijgen, dus kan er beter op tijd bij zijn.
    Donderdagavond hebben we de eerste les van de cursus samen bevallen.
    Ben best benieuwd hoe het allemaal gaat.
    Net weer inkopen gedaan voor de kleine heb hele leuke kleertjes gehaald :D
    Iedereen nog een fijne middag.

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Goeiemiddag, de werkdag zit er weer op.

Heb weer zoals gewoonlijk erge last van mijn rib.
    Ga even 11 pagina's bijlezen ... :)

@ Marloes: Er draait alleen Tarzan en die heb ik al 2 keer gezien.

@ Mam85: Wat grappig dat je een voetje voelde!

@ Laura: Fijn dat je goed hebt geslapen maar doe echt rustig aan hoor.. al die harde buiken ..

@ Mac: Whahahaha wat grappig van die droom! Ik droom er ook wel eens over, echt raar!

@ MVB: Oei, das niet zo fijn om te zien natuurlijk ..

@ Gaby: Wat leuk, voor het eerst naar de basisschool! Stap verder nu dus. Spannend.
    Waauw, wat een buik! Jij kan straks echt niet meer lopen :)

@ Aaliyah: Ow dat is wel schrikken zeg. Ik hoop dat er niks aan de hand is.

@ MVB: Jeetje, jij ook al allemaal enge dingen .. wat heeft iedereen toch? Ik hoop echt niks ergs hoor!

@ Aaliyah: Suuces bij de dokter!

@ Mac; wat vervelend dar je bezoek niet op is komen dagen! ik kan daar ook niet zo goed tegen.
    Oh zie dat ze het vergeten was.. ja kan gebeuren maar het is wel vervelend

@ Simoon: oo.. wat vreemd ... succes bij de gyn morgen. ik herken het niet helaas

@ Mandy: oh nee nu al weeen.. hoop dat het goed komt

@ aichaa: ja ze hadden beter een unisex kleur kunnen doen als oranje ofzo!

@ vinnies; ik hoop dat je bijholteontsteking snel over is. kan je flink last van hebben!

@ mac: hmmm hachee! Lekker. Ik eet taco's , ook lekker

Ik ga hard duimen op goed nieuws !

18. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Nou het is me het dagje wel vandaag he :(

MvB: Hoop echt voor je dat het geen hellp is! Wel goed dat je vandaag meteen ergens terecht kunt met je klachten.

Aaliyah: benauwdheid na het eten herken ik wel , maar de andere klachten niet. Ben benieuwd wat je huisarts zegt!

Ik heb zelf astma en merk dat de beeb nu met name bij een vollere buik wat tegen mijn longen aan drukt.. maar dat is de enige "klacht"die ik heb, dus mij hoor je niet klagen ;)

Aaicha: gelukig was alles goed met de kleine!

Jolan: jeetje ook al gevallen, oppassen allemaal he!

Marb: leuk he als je de schopjes aan de buitenkant ziet, bij mij is dit vooral 's avonds, liggen dan af en toe samen naar de buik te kijken *zwijmel*

Malyka: welkom!

Gabester: wat heb jij al aan grote buik! Kan die nog groter groeien? ;) De mijne is er niks bij...

Simoon: je beeb 4 weken groter? Ben benieuwd wat ze er morgen bij de gyn over zeggen dan...

Anna83: buikje is weer flink gegroeid he!

Vandaag de eerste werkdag gehad na mijn vakantie, ben nu echt moe...
    Bewoners waren erg druk en veel dingen moeten regelen, nu even lekker bijlezen en niks doen :D

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
  20. McGyver

McGyver Niet meer actief

dat je dat op tijd leest rianne....

Share This Page