Wat leuk die lijst, ik heb er net even op geklikt, een mooi overzichtje van/voor onze Juni2009 mama's...! Ik ben trouwens aan 't werk en doe stiekum af en toe een beetje kijken en krabbelen... (*ssstttt...*, tegen niemand zeggen, hé?) Ik heb d'r op m'n werk trouwens meer tijd voor dan thuis... met die kleine boef die d'r nog rondloopt en 's avonds ben ik op dit moment nog te moe om m'n ogen open te houden als ik nara de tv kijk, laat staan als ik achter de laptop zit... X Mus
hahaha, het lijkt natuurlijk minder lang te duren.... Ik leefde tijdens mijn vorige zwangerschap ook van vk bezoek naar vk bezoek.....maar ik vind het nog zo lang duren....4 weken wachten...hahaha! Misschien dat ik er over een paar dagen wel anders over denk.... hormonen...hahaha
Hoi! hahaha, ja 4 weken klinkt nog zo kort he. 5 weken begint al meer ergens op te lijken Ik kom ook uit Gelderland! Vlakbij arnhem. (noem geen plaats, je weet maar nooit wie hier nog meer komen kijken) Stiekem op werk internetten! haha, gelijk heb je! Is iedereen zo moe? Ik heb er niet veel last van. Alleen wel erg lui, en komt niks uit m'n handen.
@stephanie dan wonen we vlakbij elkaar, leuk. ik zat net op toilet en je kan echt al een beetje zien dat ik ietsje dikker wordt, vlak boven mn schaambeen begint al iets een bolling te komen, hihi ik ga er nu vandoor ff boeken enzo kopen xxx
mmmh hier nog geen bolling hoor. er is nog aardig wat ruimte over van de vorige keer whahahahaha..(lees:hangbuikzwijntje)
Ehm... even wat vraagjes beantwoorden die voorbij zijn gekomen: Ja, wij willen wel weten wat het wordt, en van ons mag iedereen dat dan ook weten Ik woon in Utrecht en ik mag met ruim 9 weken naar de verloskundige.
ik wil ook weten wat het word en denk mijn mannetje ook wel. wel zo handig.. want bij de 1e wisten wij het ook. dus nu allemaal jongens kleding in huis.
Wat doen jullie allemaal extra qua eten nu je weet dat je zwanger bent? ik probeer echt 2 stuks fruit te eten en elke avond groente slik etos zwanger zijn en Omega 3,6 en 9 pillen drink rooibos thee ipv zoethout drink elke dag 1 bekertje versgeperste jus en ik neem elke dag yacult. rook en drink niet eet minimaal 2 x in de week vis probeer zo min mogelijk te snoepen en jullie? xxx Inger
Jeetje Inger, jij bent goed bezig! Ik nog helemaal niet :S Toch maar tijd om m'n gewoontes eens aan te pakken. Zit al wel 3 maand aan de foliumzuur en slik extra vitaminetabletten. Ben niet zo'n fruitmens. Kun je met 4 weken al wat zien Mac? Dan is je beebie pas 1 mm groot he. (ik heb al een beetje een buikje, dus verwacht de komende maand nog geen verschil te zien) Vraagje aan de mama's: Vanaf welke week kon je bij jullie wat gaan zien?
Wij willen ook weer weten wat het wordt. En ik woon in provincie Groningen en heb bij 7 wkn afspraak met vk, en een week later echo.
Stephanie: bij mij pas heeeeeeeeeel laat. Ik zat steeds teleursgesteld bij de vk, omdat ik allemaal dikke buiken zat, en ik nog een platte buik had. Maar toen ie eenmaal begon te groeien, werd ie ook wel mega Weet niet precies meer wanneer dat was, dus dit is niet echt een antwoord op je vraag
mmm nog geen echo nieuws... hier gaan we voor het verrassingsei, dat hebben we bij onze eerste ook gedaan... Vond dat moment zo bijzonder... Hier ook multivitamines voor zwangerschap van de Solgar.. en daarnaast 2 stuks fruit, veel water en zoveel mogelijk groente... Euhm... bij de eerste had ik in de 13e week voor het eerst een positiebroek aan en kon je het pas echt een beetje zien vanaf week 16 ofzo... 'k zal wel eens een foto in mijn album zetten... ik vond het toen al heel wat maar als ik er nu weer naar kijk, was het nog niets
wij willen ook graga weten wat het wordt..ben veels te nieuwsgierig om tot het eind te wachten haha...de 29ste mag ik voor mijn eerste echo dan zit ik in mijn 8ste week....verders zit ik aan de folium en B12...veel groente en fruit eet ik ook...nu alleen nog aan de vis al weet ik nog niet goed welke vis want er zijn er ook die je niet mag hebben tijdens de zwangerschap....alcohol drinken doe ik zowiezo al niet vind het niet lekker en nu het kleine beetje roken wat ik doe nog laten
jammer! nog geen echonieuws! ik kom uit salland (midden van overijssel) en wij willen niet weten wat het wordt. het is het enige wat geheim kan blijven voor de aanstaande papa en mama, voor de rest weet je alles van te voren! ik kan ook al iets een verandering zien een stuk onder mijn navel hoor! *wacht in spanning op nieuws van de 'echodames'*
ik slik ook foliumzuur. Daarnaast eet ik groente en fruit....deed ik altijd al! Bij mijn vorige zwangerschap begon mijn buik pas te groeien, toen ik zo'n 20/21 weken was. Ik had ook helemaal geen mega buik aan het einde van de zwangerschap. Toen ik naar het ziekenhuis moest voor mijn keizersnede, moesten de mensen op de OK goed kijken, of dat ik wel zwanger was . Ik hoop deze keer toch al iets eerder een buikje te krijgen....ik vind dat zo mooi
ik begin nu toch ook wel erg nieuwsgierig te worden naar het echonieuws! Dames houdt ons niet langer in spanning..... Wij willen goed nieuws!
Ben ook op de gezonde toer, slik gravitamon en eet veel fruit, groente, bruin brood en geen chocolade of andere snacks. Woon in Brabant 8) waar de zon altijd schijnt Wij willen ook graag weten wat het wordt, zelf vindt ik namelijk dat er al genoeg een verrassing is. De "echo dames" maken het inderdaad wel heel spannend zo! Liefs Anna