Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

pijnstilling, liefst zonder mits het te heftig wordt....

maar ikmoet gaan kom bijna te laat wahahah

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Werkse en veel plezier vanavond!
    En vannacht ;)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Marb, ze heeft hierna nog 4 dagen denk ik :D

Aaliyah, ik vind dat, als je erom vraagt, je gewoon pijn bestrijding moet kunnen krijgen.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu nog helemaal niet bezig houd met de bevalling. Ik zie het allemaal wel en laat het gewoon over me heen komen.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja idd ik had daar ook geen zin in maar ja het moet er toch een keer van komen dus d8 dan maar nu. Ben benieuwd wat jouw vk ervan zegt! En hoe denkt je man ;) erover? Ik heb mijn ventje al opgedragen om helemaal uit zn naatje te gaan als ik het niet gelijk krijg hahaha en hij zei al van ja joh je kent me toch :D

@Mac veel plezier he vanaaf...hihih

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @Mac: hahaha ik lees weer stiekem even tussendoor mee.. en lag me helemaal kapot om jouw opmerking!
    Marb inderdaad.. vergeet maar snel weer hahaha.

neemt niet weg dat we je problemen begrijpen hoor Mac :)))

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Het ligt eraan welke ik heb, heb er namelijk 5 :confused:
    Mijn man :) zegt dat ie zorgt dat ik pijnstilling krijg als ik dat wil, maar ik heb zo'n idee dat hij helemaal 'instort' tijdens de bevalling dus ga mijn moeder ook instructies geven ;).

7. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @pixie kamertje word mooi zeg!
    @Rianne1984 super dat de echo mooi was! ben benieuwd naar de foto`s!
    @mac ben jaloers op jou! heb er helemaal geen zin in momenteel. Zal wel komen doordat ik steeds ziek ben geweest. Veel plezier bij de film.
    @Aaliyah86 mooi dat alles goed was bij de vk. Ik moet ook maar weer eens naar de h & m dan, heb gisteren gehoord dat mijn nichtje een zoontje krijgt!
    Pijnstilling heb ik nog niet over nagedacht, ze zullen het toch wel geven als ik het niet trek?

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    In princiepe wil ik me er ook niet heel erg mee bezig houden maar ik ben nogal een controle freak en wil alles altijd op mijn manier hebben :oops: erg he. En daarom wil ik dus van te voren ook wel vast leggen van pijnstilling.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahah ja ik ga dat ook wel bij mijn ma doen hoor mannen...je weet maar nooit hihi. Ja ik heb ook zoveel verloskundige dus had idd ook gewacht tot ik deze had want zij is wel aardig, alleen wel weer jammer hoe haar reactie was op pijnstilling

@Vinnies wat leuk dat je nichtje een zoontje krijgt!

10. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Aaliyah86 en mama1987 is jullie moeder ook bij de bevalling?
    Ik wil alleen mijn man erbij hebben denk ik.

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Yep, mijn moeder is er ook bij. Mijn man vind het echt heel erg eng en spannend en we vinden het dus allebei een fijn idee dat mijn moeder er is voor het geval hij het niet meer trekt... Ze houd zich overigens gewoon op de achtergrond hoor ;).

12. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Arme man hihi. Ik denk dat mijn man zich wel staande houd, hij werkt op de bouw en moet altijd met de gewonde mee naar het ziekenhuis. Gisteren weer dus hij is wel wat gewend. Maar goed mischien is het als ik pijn heb wel heel anders.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bij mij is mijn zus er misschien ook bij :D
    Mijn vriend heeft aangegeven dat hij het helemaal niet ziet zitten om mij met zoveel pijn te zien. Dus denk dat ik voor de zekerheid mijn zus erbij laat zijn. Die heeft ook al meerdere malen gevraagd of ze erbij mocht zijn.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Buddy mijn ma komt alleen als ik mannetje vraag haar te bellen.Anders niet ik wil eerst gewoon alleen met vriend maar je weet maar nooit. Heb het bij mn zus gezien vorig jaar en die wilde toch dat ik onze moeder maar belde....

15. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Voor mij hoeft die pijnstilling niet, heb ik bij mijn vorige bevallingen ook niet gehad.
    Bij de eerste maakte ik zoveel endorfine (lichaams eigen pijnstiller) aan dat ik wel stoned leek.
    De tweede bevalling duurde niet zo lang. Als dat doorzet ben ik nu binnen een uur klaar met bevallen...(idee bevalt wel) :D
    Als het echt lang duurt en je trekt het niet meer van de pijn krijg je het toch wel!

Mac geniet van de rest van je dag! ;)

Bij ons komt er niemand bij, alleen de VK en kraamhulp/verpleegkundige. Ach ja, manlief is inmiddels wel wat gewend 8)

16. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Ben 2x met een ruggeprik bevallen en deze keer ga ik daar ook weer voor. Misschien een beetje zwak maar goed...

17. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    zo hier over pijnstilling niet nagedacht.
    wil als het kan zonder pijnstilling bevallen hoor,

hier alleen mannetje erbij, vriendlief heeft al gezegd het liefst heeft hij er iemand bij maar wie weet hij niet. wil hij nog over nadenken zegt hij.

hier daarnet de geboortekaartjes besteld. we hebben er 40 besteld voor iets meer dan 150 euro is dat veel?
    voorkant bedrukt (35 euro) extra
    binnenkanten bedrukt.
    en verder hoe wij het wilde
    volgende week donderdag kunnen we het proefkaartje halen en de enveloppen.

groetjes joanita

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind het iig niet zwak! Maar mag ik vragen hoe dat bij jou ging? Kreeg je het echt op het moment dat jij het wilde en hoe beviel het jou?

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb nu 50 kaarten voor 169 euro.
    Voorkant bedrukt (extra)
    Binnenkant (beide kanten) bedrukt.

20. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!

jeetje wat hebben jullie weer lekker doorgekletst zeg!
    ff terug lezen :D

@mamainspe welkom meid!

@guusje44 welkom terug meis :D

@smiley balen dat je slecht geslapen heb :cry:

ik heb ook de door voor prenatal nog niet gehad:( maar ze sturen hem op als het goed is :D althans als je hem niet komt halen en na de 15de mag ik me kruidvatdoos halen :D

@zeana wat vervelend van je harde buiken meis :( toch maar rustiger aan doen hoor!

@pixie zal zo eens kijken op je blog :D ben benieuwd!

@buddy fijn dat de echo zo leuk was! ben heel benieuwd naar je foto`s!

@mac fijne nacht vanaaf meis hihihi ;) :) :) :)
    en veel plezier in de bios :D

@aaliyah fijnd at alles goed was meis! en pijnstilling... ik heb bij mijn dochter een ruggeprik gehad en zou het zo weer doen! ik ben echt voor pijnstilling als je er omvraagd ik snap niet waarom ze er zo moeilijk om doen.

@joanita ik vind het best duur wij hebben 65 kaartjes voor 156 euro
    incl voorkant en bijde binnenzijdes bedrukt

verder heb ik vandaag heel de keuken op zijn kop gezet en weer opgeruimt hihihi dus die is helemaal spik en span en ben ik nu helemaal uitgetelt :O

ook een buikfoto gemaakt :D
    dit is hem :D

en de andere staat in me album :D

Deel Deze Pagina