@Gabster mooie foto hoor weer lekker crea gweest zeg! Ja ik snap ook niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan het is toch mijn lichaam en mijn gevoel. Ik ken mezelf het beste. Ohja ik moest kijken naar zwschapscursus maar dat wil ik niet vind ik veel te duur en dat is niks voor mij.
Ja hoor ben ook weer he-le-maal bij Was al eerder begonnen met lezen, maar toen kwam m'n moeder met de kleine man. Toen hij op bed lag, ging ik ook "even" liggen. oops: 2 uur later werd ik wakker) Jochie ligt nu nog te slapen, dus had nog even tijd om te spieken. @ MvB: Lodger, mooi! (of zoals Ted zegt; Maai!) enne mooi buikie hoor! @ Mac, ik lees dat jij nog voldoende energie hebt 's avonds! geniet er nog maar van! @ Pijnbestrijding, bij Ted dacht ik ook dat ik zonder wilde bevallen. Alleen de bevalling duurde te lang om dat zonder slaap vol te houden en ben voor een pethidine prik naar het ziekenhuis gegaan. Voor pijnbestrijding kun je ook informeren in het ziekenhuis, bij ons is er tot van 07:00 uur tot 23:00 uur iemand in het ziekenhuis die een ruggenprik kan geven. Ik informeer naar de mogelijkheden, maar kijk het aan. Stiekem hoop ik dat ik 'm niet nodig heb, als m'n bevalling maar korter duurt dan 32 uur. enne verder weet ik het even niet
@ Gabester, mooie foto's hoor! Bij mij durven mensen nog steeds niet te vragen of ik zwanger ben. Denk niet dat jij dat ook heb
Ik ben een paar weken voor mijn uitgerekende datum naar de anesthist geweest en we alles opgenomen wat moest. Op het moment dat de bevalling begon heb ik geroepen dat het tijd werd voor de ruggeprik. Vanaf het moment dat ik de ruggeprik heb gehad, heb ik lekker geslapen. Toen het zover was, was ik redelijk uitgerust en ook mijn kraamtijd heb ik heel uitgerust meegemaakt. Heb niet meer in bed gelegen. Maar dit is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik ben er heel blij mee dat het in Nederland kan. Wil je meer weten, vraag gerust..
Zo ff een paar pagina doorgelezen. Ik was bij mijn ouders op visite, en nu weer terug. Ga zo ff eten maken. Manlief heeft met een vriend afgesproken dus eet vanavond alleen thuis. Mac: ik heb de doos van wij jonge ouders bezorgd gekregen toen ik 12 weken zwanger was. Anna: veel plezier vanavond op de bv voorlichting Girafje: gauw je babykamer showen Dames thnx voor de tips tegen keelpijn. Ga maar eens van alles uitproberen. Oh ja mac & mvb: jullie hebben een lodger aangeschaft. Wat is nou makkelijker: een lodger of een mini monkey draagdoek? Of kom je eigenlijk op hetzelfde neer? Mvb: mooi buikje hoor. Kinderwagen is ook leuk Rianne: wat een scheetje Mac: buddy heeft het vanavond dus druk, hahaha. Veel plezier straks Marb: shop ze Gabester: mooie foto een crea bea ben je
Hier even gauw een berichtje...alles was helemaal prima bij de VK Bloeddruk 115/65 hartje goed te horen en ze konden zelfs al een beetje voelen dat het kindje met he hoofd naar beneden ligt en met het kontje rechtsboven. Moet nog wel een keer prikken voor mijn suiker, maar dan in de vorm van een dagcurve de HA had alleen nuchter + gemiddelde laten prikken. Ga er gauw weer vandoor, lees vanavond weer bij! xx Anna
@gabester mooie foto! Ik ga zo lekker uit eten! Heb ik van mijn moeder gekregen als kado. Gaan we lekker saampies. Alleen het is restaurantweek hier dus je krijgt een vast menu. heb net gebeld en kan eventueel iets anders krijgen als het iets is wat ik niet mag. Fijne avond allemaal!
Thanks! Volgens mij is een minimonkey meer een draaggeval, de wrappers waar Mac en ik het over hadden zijn wikkeldoeken, die kun je dus niet omhangen ofzo maar zijn om je kindje in te wikkelen. Wat mij betreft is er in ieder geval niets fijners dan zo'n Lodger Wrapper! Ben er nu al helemaal verliefd op, en Mac volgens mij ook
Mooi Pixie, gaaf behang! Rianne krijgt ook een prachtig meisje, Gabester heeft een mooie buik... MVB ook... met of zonder streepjes
Oja, hier ook een blaasspringertje Omdat mijn placenta aan de voorkant ligt voel ik het meeste naar binnen. Wel heel anders dan mijn vorige zwangerschap Leuk een ander kindje
@ Zeana: Ja is ook zo, bedankt voor je tip! Ik voel me toch het lekkerst bij thuisbevallen, als het kan natuurlijk. En bij flesvoeding. Vervelend dat je zoveel maagzuur hebt en snel moe bent! @ anna83: Aaah hou op over macdonals! Ik heb er zo'n zin in! Zo jij hebt een drukke dag voor de boeg. Gelukkig wel leuke dingen! Kramp heb ik nooit, dus heb geen advies voor je. Is wel vervelend. @ Girafje: Leuk dat je kamer er is! Niet sjouwen hoor! Dan maar even wachten.. snap dat het moeilijk is haha. @ MVB: Nou ik heb een leuke roze gevonden, gewoon op internet voor 42 euro incl verzenden. Ik denk dat we die nemen. Jaaa de echo was geweldig! Zwijmel.. hihi Mooie kinderwagen, leuk kleurtje zeg. En mooie buikfoto. Niks om voor te schamen hoor! Echt mooi. @ Pixie: Waauw wat een mooi behang zeg! Gaat mooi worden hoor. @ Simoon: Afscheiding is heel normaal hoor.. ik heb het ook. Niet druk om maken! @ mac: hahahaha geweldig hoe je dat schrijft van dat scheren! Das dus feest vanavond Ik moet me nu al "blind" scheren.. ik kan het niet meer zien! hoop niet dat ik me een keer snijd.. @ Inger: Ik ben benieuwd naar je kamertje! @ sarah: Haha jij kan het dus ook al niet meer zien, vervelend he! Oeh lekker een schoon bed, ruikt altijd zo lekker @ Marb: Zo jij bent lekker actief. Niet te druk je, neem ook je rust Ikea, altijd leuk! @ Mac: Ow leuk zo'n onverwacht avondje! Word een latertje voor je dus @ Aaliyah: Fijn dat alles goed was. Ik vind pijnstilling wel kunnen hoor. Het is er, dus gebruik van maken als het kan en mag. Bij een thuisbevalling kan dat niet he ? @bevalling: Als ik thuis beval wil ik denk ik wel mijn moeder erbij.. op de achtergrond dan. Misschien ook wel mijn zus, kan ze mooi fotos maken @ Joanita: Ik volgens mij wel normaal. Ik zit op 190 euro voor 50 kaartjes @ buddy: waauw wat een mooie buikfoto! creatief hoor. @ anna: Fijn dat alles goed was! @ vinnies: lekker uit eten, veel plezier!
Gabester: mooie buikfoto zeg! Dat wil zeggen, mooie buik, en leuk hoe je de foto hebt gemaakt Rianne: wat een knappe dochter heb je! Anna: fijn dat alles goed was meid! En al helemaal fijn dat de kleine man al in "startpositie" ligt Hopen dat dat zo blijft! En hopelijk is je dagcurve straks ook goed. Simoon: je maakt het wel erg aantrekkelijk om met een ruggeprik te bevallen Ga nu toch eens nadenken Marjanne: Dankje! Heb je wel lekker geslapen?
Het is ook een ideale manier van bevallen haha. Joepie ik heb GEEN Suiker.... Maar de internist belde net en als ik morgen nog steeds buikpijn heb, dan gaan ze me toch opnemen. Moet nu een slaappil innemen en hopen dat het iets minder word. Jullie horen weer van me...