@Rianne hele mooie foto's hoor! @Simoon ik pb je er even over vanaaf of morgen heb heel veel vragen hihi. @Anne ik heb even aan de vk gevraagd over die kramp en ik heb nu magnesium pillen gehaald bij de drogist t is van Bloem gezondheisproducten kost een tientje, magnesium balans heet het. Ik ga het vanaaf voor het eerst proberen dus je hoort wel of het werkt of niet hihi. Oooh ik heb pizza in de over zooo een trek in. En strax komt een vriendin van me met het schilderij wat ze voor me gemaakt heeft van Woezel&Pip ben er zooo benieuwd naar.
@ Aaliyah; Ik heb net mijn avondeten op en nu al weer een minipizza in de oven ... haha Avondeten was niet zo lekker .. Ow leuk dat schilderij. Is het geschilderd of getekend?
@Vinnies: Mijn man is ook echt niet flauw wat dat betreft, komt uit een harde boeren familie. Maar bevallingen en dan zijn eigen vrouw en kind. Nee, dat vind ie eng @Simoon: Niet zwak hoor, gewoon doen waar jij je prettig bij voelt! @Joanita: Geen idee, als jij het er aan uit wil geven is het niet veel toch? Wij zijn 200,00 kwijt voor 75 kaartjes. Dit kaartje, één kant bedrukt met hoesje: http://geboorte.cardxl.nl/uploads/cards/groot/18569.png @Gabester: Mooie foto van een mooie buik! @Aaliyah: Ik heb me gewoon aangemeld, kon gratis via het kraamzorgbureau. Kan dat bij jou niet? Als je het niets vind, ga je niet meer, toch gratis @Rianne: Wauw wat een beauty @Simoon: Dat klinkt prettig! Ben je in overleg met de vk naar de anesthesist gegaan of op eigen initiatief? @Anna: Fijn dat alles weer goed was bij de vk! @Vinnies: Eet smakelijk en veel plezier vanavond! @Pixie: Toenstraks vergeten te reageren maar ziet er mooi uit! @Marjanne: Mijn placenta ligt ook (gedeeltelijk) aan de voorkant, dus dan voelen we denk ik een beetje hetzelfde @Simoon: Doe rustig aan meid, hopelijk hoef je niet opgenomen te worden @Aaliyah: Leuk! Wel een fototje van maken hé Manlief is naar de friettent. Heb lekker een broodje hamburger van t huis en een frietje met, hmmm.
@Rianne hahaha wat had je voor avondeten dan. Ze heeft het geschilderd kan ze erg goed dus ben benieuwd! @mama1987 ehm ben even vergeten wat je bedoelt eetsmakelijk trouwens he zo ik ga lekker mn pizza eten en Buffy kijken laatste seizoen alweer....
Ik had chicken tonight hawai. Maar ik had het vanmorgen al klaargemaakt omdat mijn vriend het mee moest nemen naar zijn werk. Alleen de kip smaakte niet zo lekker meer nadat het in de magnetron was geweest..
wij eten jachtschotel, ik maak altijd een hele schotel das voor 2 dagen bij ons dus dis de tweede dag. ik heb het gevoel dat ik ziek ga worde zo zeg, verschrikkelijk last van me keel met slikken, onder de douche zag ik sterretjes, en ben ontzettend misselijk. maar das hele dag al en met flinke vlagen ga naar het eten lekker op tijd naar bed denk ik lekker daar tv kijken liefs joanita
@ Joanita: hoop niet dat je ziek wordt meid. Even perssinaasappels kopen! Helpt bij mij altijd. En lekker vroeg naar bed. Oh ik heb nog steeds trek.. het is echt niet normaal ..
Zo, eindelijk lekker op de bank zitten! Keuken is zo goed al leeg en veel spullen staan boven in de logeerkamer wat nu meer een opslagkamer is. Zou ff bij mijn buurvrouw wat vragen en dat is ruim een uur geworden! Alleen maar gezellig natuurlijk @ kamertje: wist al dat ik het zelf in elkaar moest gaan zetten, maar baal wel dat het niet naar boven werd gebracht . Manlief gaat vanavond kijken wat hij in zijn eentje red qua tillen en de rest komt morgenavond wel. Dan zijn er genoeg sterke mannen aanwezig. Helaas moet ik nog ff flink geduld hebben met in elkaar zetten . We gaan nu eerst de keuken doen en mijn schoonouders moeten het kamertje nog behangen. Dan eerst nieuw laminaat erin en dan pas alles in elkaar zetten. @marb: t is heel frustrerend hoor, het wel willen maar niet kunnen/mogen doen :x ! Ben van mezelf al iemand die graag alles zelf doet en niet snel om hulp vraagt, maar nu moet ik van mezelf hulp vragen en accepteren. Doe het nu vanwege de kleine en ik hoop dat ik straks als de kleine er is al genoeg hulp heb durven vragen aan mensen dat de drempel meteen een stuk lager is voor mezelf! k weet namelijk dat iedereen graag wil helpen, maar moet het zelf wel aangeven en vooral accepteren. @ Sarah: Gelukkig is het bij mij maar een ochtendje geweest! Denk nu ook was het nou zou moeilijk om aan te geven of het s ochtends of s middags zou zijn. Ben wel heel blij dat het uiteindelijk mee is gevallen het wachten. @Mvb: Het is een buik om trots op te zijn hoor! k wou dat mijn buik er ook zo uit ziet. Ik draag het tot nu toe in de breedte en heb nog geen mooi bolletje.... @ Mac: Jij hoort voor mij ook in de categorie mooie slanke meiden thuis hoor, net als Mvb! Dus niet mega dun waar je elk botje bij ziet zitten, maar genoeg vlees op plaatsen waar het hoort, zoals mannen het zouden zeggen! En ik ben van plan mijn keuken voor de bevalling ook nog ff een keer soppen. Als het goed is ben ik daar zo mee klaar, nu alles lekker uitgezocht is. Enne.... we hoeven niet alles van je te weten hoor Mac! Er zijn verhalen die achter de gesloten slaapkamer deur mogen blijven. @ Rianne: Leuk dat je hebt kunnen genieten van de echo! @ Bevalling: Hier ook alleen de vk, kraamhulp en manlief! Moet ik uiteindelijk naar het ziekenhuis wegens problemen, dan bel ik mogelijk wel mijn ouders op om manlief evt. bij te staan. Zijn moeder is namelijk vanaf mei op vakantie. Over pijnstilling heb ik nog niet eens nagedacht. @ Geboortekaartjes: Heb via internet een paar leuke gevonden. Binnenkort maar vragen of de drukker die ook in het assortiment heeft! @ Gabester: Mooie foto hoor! Je bent weer erg crea bezig geweest! @ Joa: niet ziek worden meid! Op tijd naar bed, extra vitamines en ff lekker aan jezelf denken! Nu eerst ff lekker eten en dan boodschappen doen. liefs girafje
Balen dat je je zo klote voelt. Nou lekker rustig aan meid en laat je lekker vertroetelen Beterschap!
even snel bij gelezen (beetje drukke dag vandaag.. moet zo weer weg...rust? wat was dat?) @ bevalling: ik moet in het ziekenhuis bevallen... vanaf begin bij gyn vanwege hoge bloeddruk, en ondanks dat ie nu goed is.. toch helaas in het ziekenhuis. Ik ben van origine kraamverzorgende, en deed dus thuisbevalling samen met de vaders en de vk;s en uiteraard de moeders! En ik wilde maar al te graag zelf thuis bevalling. Vind dat echt het mooiste wat er is, lekker vertrouwd in je eigen omgeving, gelijk onder je eigen douche, je kindje in zijn eigen bedje. Maar helaas zit het er voor mij niet in!
als jullie trouwens nog vragen hebben over kraamzorg, of iets in die richting. Hier 5 jaar ervaring Dus wie weet kan ik wat beantwoorden...
Ik heb wel een vraagje! Gaat over klossen (hebben we het hier vandaag ook over gehad) Wij hebben hier een boxspring, in 2 delen dus 2x 90x200 zeg maar, en er zitten pootjes onder. Kan ik die gewoon op klossen zetten of moet ik dan een andere oplossing zoeken? Ik had met Britt een houten 1persoonsbed en heb daar zelf klossen voor geknutseld, maar die vogel gaat nu niet op. Jij een idee?
Oh, en wel balen trouwens dat je in het ziekenhuis moet bevallen... Ik mag volgens mij gewoon thuis, ondanks dat Britt na de 42 weken kwam en in het vruchtwater had gepoept. Hopelijk kun je het daar toch een beetje eigen maken!