Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo meiden.
    bedankt voor de complimentjes op de kamer :D

heb niet goed kunnen bijlezen, maar heb de een en ander wel mee gekregen

@gabester.. mooi buikfoto.. mijn buik is nog niet zo groot als ik lig .. probeer telkens weer een foto te maken.. maar het is maar net niet duidelijk genoeg dat ik wel zwanger ben haha ;)

@Rianne je meisje heeft veel van haar papa? ben benieuwd of je dat nog vind als ze geboren is ;)

@jolan en andere...van wat ik heb begrepen... rauw vlees is niet direct slecht voor je ongeboren kindje. als je ZIEK word van het rauw vlees dan is het pas risico omdat je uitdroging krijg enz. dus gedaan is gedaan.. ben je niet ziek geworden kan je het nu achter je zetten.

de rest weet ik niet meer zo goed..

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    goedemorgen meiden, ik heb weer een nachtje lekker geslapen heerlijk! ik gaat nu weer werken normaal moet ik tot 16.30 maar nu werk ik gewoon tot 14.30 anders trek ik het niet.
    hele fijne dag allemaal!

je kan niet zelf je kraamuren bepalen. bij mijn dochter kwamen ze een paar hele en en paar halve dagen, dat kreeg ik een dag van te voren te horen.

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi,
    ik weet het..... de kans is heel klein. Ik heb de kipsate eerst doorgesneden voor ik het ging eten en doordat het zo donker was in het restaurant kon ik dus niet goed zien of het rauw was of niet. Kijk super rauw kan het niet geweest zijn, want dat had ik moeten zien, maar ik twijfelde gewoon. En toch heb ik een paar stukjes op. Waar ik dus achteraf spijt van heb. Mn man zegt dat het gewoon gaar was, maar het blijft door mn hoofd malen. Gister een goed gesprek gehad met hem en kreeg mij wel weer wat rustiger, maar ja ik word vanmorgen wakker en het zit toch gewoon weer in mn hoofd. het liefst zou ik er niet meer aan denken.....

pixie, in rauw vlees kan toxoplasmose of listeria voorkomen en is dus wel schadelijk.......

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier weer is erg vroeg wakker.
    Vanmiddag maar ff een dutje doen ;)
    Ik las dat iemand een gebroken rib had, maar wie weet ik niet meer :oops:
    in ieder geval veel sterkte ermee.
    @ geboortekaartjes: Wij hebben hem al uitgezocht en besteld heb gisteren de proefdruk gekregen over de mail en hij is helemaal goed.
    Wij betalen ongeveer 120 euro voor 45 kaartjes met envelop voor op en binnenin rechts/links bedrukt.
    Het kaartje was wel 1 van de duurste 1,45 per stuk, maar deze vinden wij wel het mooist :)
    @kraamzorg:Wij hebben recht op 49 uur, maar hoeveel het word...8 uur per dag lijkt mij ook veel.
    @ Girafje: GEFELICITEERD met je verjaardag
    Gisteren de eerst les van de cursus samen bevallen gehad.
    Ik vond het leuk en leerzaam en mijn man volgens mij ook wel.
    We hebben een klein clubje van 3 stellen en allemaal verschillende leeftijden.
    Een van de helft van een stel is een verloskundige van mij, dus dat is wel leuk.
    Allemaal het eerste kindje.
    Het is wel wennen dat je man in eens bij je moet voelen hoe je iets doet en dergelijke, maar dat went wel.
    Er wordt ook genoeg gelachen.
    Gisteren de handkolf binnen gekregen, maar toen ik het open maakte en keek of alles er in zat miste er het 1 en ander :(
    Zat een boekje in van een elektrische kolf en ik had 2 kolven terwijl er 1 in hoorde te zitten en ik had geen spenen.
    Heb gebeld en heb het terug gestuurd nu hopen dat ik wel de goeie krijg.
    Vond het wel vreemd, want er zat nog plastic om de doos.
    Heb ook een voedingskussen besteld is kijken of ik daar beter mee kan slapen.
    Morgen gaan we weer verder met de babykamer.
    De vloerbedekking kan er in en dan inrichten :D
    De kleine voel ik steeds meer schoppen vooral 's avonds op bed zo leuk.
    Ik wens iedereen een fijne dag vandaag en alvast een fijn weekend.

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Jeetje wat kletsen jullie veel zeg!

Ik heb niet de moed om bij te lezen :oops:
    Ben een beetje hyper, vanavond hebben we pretecho *stuitert weer verder*

6. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen,

Bij ons spreek je van te voren je uren af en wat je nodig heb,bv voor borstvoeding krijg je extra uren of als je psyg iets heb krijg je extra uren enz.
    Heerlijk dat je 'n korte dag heb,werkse!

7. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Leuk :D

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen,

Vanochtend 06:30 uur wakker, werd wakker door de wekker. Manlief moest eruit voor zijn werk. En daarna kon ik niet meer in slaap vallen, de kleine werd ook meteen wakker want ze was ook aan het schoppen en draaien. En ook veel aandacht vragen, dus is het een verplichting :) om met haar te spelen :D En nu is ze weer lekker rustig, hihi..

Nathalie: Leuk en vooral spannend. Veel plezier vanavond :)

Kraamzorg: ik krijg 49 uur kraamzorg, en hoe dat ingedeeld gaat worden weet ik nog niet.

Mandy: lekker een kort dagje. Werk ze!

Meris: veel succes vandaag bij de vk

Girafje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

En iedereen die vandaag een weekje verder is: Van Harte :)

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Pixie: Ja ik zie wel gelijkenis met papa. Alleen de neus heeft ze een klein beetje van mij.
    Maar het kan nog zoveel veranderen natuurlijk. Hoop dat ze ook een beetje op mij gaat lijken :)

@ geboortejkaartjes: Jeetje wat hebben jullie allemaal goedkope.. mijn kaartje komt op 4,40 euro per stuk .. prijs incl. enveloppen vooraf verzenden ..

@ tamtam: En dan was jouw kaartje een van de duurste! Oei dan zit ik echt duur..
    Leuk dat je je kleintje zo goed voelt schoppen nu!

@ nathalie: Veel plezier vanavond!

@ smiley: Vervelend dat je zo vroeg wakker was. Ik kan ook nooit meer slapen als de wekker van mijn vriend afgaat. Hoe is het met je rib? Erg veel last van?

Het is echt heel rustig op het werk.. Ik moet wel blijven want heb om half 3 een gesprek met de grote baas over het het ouderschapsverlof.. Het was allemaal geregeld dat de zondag mijn vaste vrije dag zou worden, maar daar doen ze nu dus moeilijk over :(
    Kinderopvang is al geregeld dus we kunnen echt niet meer schuiven nu.

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Sorry dames, alweer even snel.

Gisteren niet geslaagd voor een bank, maar wel voor allemaal andere spullen (bureaustoel, eettafel met stoelen, koffietafel, boekenkast... :D). De eettafel en stoelen al meteen in elkaar gezet gisteravond. Ook heeft m'n man eindelijk licht in de woonkamer gemaakt en een deur in de badkamer :p
    Leuk hoor, zo'n handige vent!

Moet nu over 10 minuten weg en ben het hele weekend weg. Maandag weer een beetje bijlezen hoop ik... :oops:

Maar ik zie een aantal van jullie morgen! :D

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Goedemorgen!

Basmalah: Geniet lekker van je welverdiende weekend na zo'n week!

Nathalie: Veel plezier vanavond bij de pretecho!

Ben er weer vandoor, ga shoppen met m'n moeder :)
    Spulletjes zoeken voor de babykamer en stof om lakentjes en gordijnen te maken! Tot vanavond!

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Marb: goed geshopt dus :) Tot morgen!

Rianne: gisteren had ik veel last van mijn rib, maar als ik teveel gezeten/gestaan heb dan begint het weer. Balen dat ze zo moeilijk doen om je vaste vrije dag. Hopelijk komen jullie er samen uit. Succes vanmiddag bij het gesprek! Jij boft dat jullie kinderopvang geregeld is. Wij hebben helaas nog niks gehoord, ingeschreven bij 7 kdv’s.

Heide: shop ze!

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik kom even vertellen dat wij lekker een weekendje weg zijn, ik lees wel weer bij als we thuis zijn! Nu eerst nog 3 uurtjes werken...

Fijn weekend allemaal en tot zondag/maandag :D

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Heel veel plezier en geniet ervan :)
    En voor nu: werk ze nog even :)

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

goede morgen meiden!

Gabster, mooie foto zeg!

Rianne, wat een leuke foto's en een mooi meisje hoor :D

Anna83, fijn dat alles goed was bij de vk.

Lodger Wrapper, ik heb zo'n nepper gehaald bij de Prenatal. Ik hoop dat die ongeveer hetzelfde is...

simoon312, hoe gaat het nu met je? sterkte meid!

kuidebokibi, fijn om te weten ;) lief van je

Girafje, gefeliciteerd!

jolan25, maak je niet te druk hoor. Het is gebeurt je kan er niks meer aan doen en druk maken is al helemaal niet goed voor je.

Aaliyah86, gaaf dat je schilderij zo mooi is! Foto's willen we zien ;)

Nathalie3004, veel plezier!

Kraamzorg, ik krijg 49 uur kraamzorg geloof ik.

geboortejkaartjes, moeten we nog ontwerpen :oops: komt vast nog wel goed :p

marb, veel plezier met alles wat je gaat doen.

Heide: shopse!

mama1987, veel plezier van het weekend!

meeting, heel veel plezier morgen! Maakt er ook iemand foto's deze keer? :D

Ik ga vanavond weer zwemmen. Ik ben vorige week geweest en ik vond het echt heerlijk.
    Gaat er al iemand van jullie naar een zwangerschaps cursus?
    ik begin maandag met de cursus zeker bevallen, ik ben erg benieuwd :D

ik ga weer is veder werken ;)
    xx Inger

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Smiley: Oh ja das wel vervelend. Ik heb dat ook steeds bij mijn rib. Maar heb niet het idee dat hij gebroken is. Er zit geen kuiltje bij mij, wat jij wel had. Wat raar dat je nogsteeds niks gehoord heb... Wonen er zoveel kleine kinderen daar dan?

@ mama87: Heel veel plezier dit weekend, geniet ervan.

@ meeting: Ik neem wel een camera mee hoor! :)

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

mama1987 heel veel plezier! en geniet er lekker van meis!

jeetje buddy 4.40 per kaartje :confused: das wel heel veel :D
    maar zolang jij hem mooi vind is dat het belangrijkste! en hoop dat je eruit komt samen met de grote baas!

heide veel plezier met shoppen :D

marb jij ook een fijn weekend!

zo smiley lekker vroeg wakker! hier stond dochter lief om 7.00 aan me dekbed te trekken dat ze naar beneden wilde ahahahaha

nathalie leuk vanavond pretecho!

er was iemand jarig volgens mij toch?
    in elk geval gefeliciteerd!

en over kraamzorg ik krijg 56 uur :confused: :confused: ivm bekkeninstabiliteit en omdat ik bij lindsey pnd heb gehad zo kunnen ze me iets langer in de gaten houden :rolleyes: :rolleyes: van mij hoeft het allemaal niet hoor :oops: smorgens de controles vind ik eigenlijk wel genoeg ... maar ja :D

vannacht trouwens heerlijk geslapen :D

18. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @rianne mooie foto`s!
    @Marjanne grappig dat je kindje heel anders is in de buik dan ted.
    @simoon312 gelukkig dat je geen suiker hebt! Hoop dat je buikpijn over is? Is het hele heftige buikpijn? Ik heb namelijk ook regelmatig buikpijn maar dat is mijn baarmoeder die groeit zegt de vk.
    @Aaliyah86 ben ook benieuwd naar je schilderij! Wij willen ook iets van woezel en pip op de muur.
    @mama1987 ik vind het lief dat je man eerlijk zegt dat ie het wel eng vind! We gaan het straks wel zien hoe onze mannen zich houden. Ben benieuwd. Veel plezier dit weekend!
    @joanita beterschap hoop dat je niet ziek word!
    @jolan25 wat rot dat je in een dip zit. Hoop dat je je wat beter voelt!
    @MamaVanBrittje dat lijkt me wel fijn een kraamsuite, helaas hebben ze dat bij ons niet.
    @marloes gefeliciteerd met je 28 weken!
    @Basmalah gefeliciteerd met je 26 weken, en wat leuk dat de kleine zo lekker actief werd van het zonnetje! Helaas heb ik geen zonnetje gezien gisteren!
    @Nathalie3004 veel plezier met je pretecho!
    @Smiley24 mijn man zijn wekker gaat altijd om 6 uur en onze kleine is dan ook altijd gelijk wakker hihi. Heb ook gespeeld vanmorgen, zo leuk!
    @marb fijn weekend.
    @heide veel plezier met shoppen!

Girafje gefeliciteerd met je verjaardag! Hele fijne dag vandaag!

Ik krijg geloof ik 24 uur kraamzorg. 6 dagen smorgens van 8 tot 12. Verder komt mijn moeder heel veel en vanaf 17 juli is mijn man 4 weken vrij door de bouwvak.

Ik ben nu aan het werk (een beetje dan hihi) en mijn collega heeft dr kind die ziek is meegenomen. Ze werkt tot 12 uur maar vind het zo zielig hij is 8 en ligt nu op een stoel hier.

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    iedereen veel plezier op de meeting morgen!

ik ga zo eens in de kleren en dan richting de gamma..
    eens kijken of er leuke idee zijn voor babykamer

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    mama, fijn weekend!

Zou mac een ruige avond hebben gehad gisteren :)

Deel Deze Pagina