@aaliya wat vervelend! het valt me wel op dat er niet gauw rekening wordt gehouden met zwangere collega's, volgens mij vinden ze ons maar vervelend.
Ja idd volgens mij ook en bij ons in het verpleeghuis heeft het ook bij mij met geld te maken omdat ik van de flexpoule ben en als ik een dagdienst draai terwijl er alleen een ochtend open staat kost dat extra geld wat niet nodig is....
hey meiden, alles goed hier? lees dingen over kraamzorg.... ik weet eigenlijk niet hoeveel uur ik heb. GEwoon het standaard uit de verzekering geloof ik. vandaag op mn werk had ik weer lekkende (.)(.).......ik voelde ineens iets nats en we zaten te eten. Een collega zag dat ik mn vestje wat opzij deed en dus een natte plek op mn truitje eronder had.... nou de humor zat er weer in hahaha. geloof dat ik toch aan de koffiepads moet.
He meiden Kom ff snel lezen, voordat ik lekker ga eten! Heb een zak twisted frites gehaald bij AH. Hopelijk zijn ze net zo lekker als die van de Burger King. 't is hier nog erg rustig met bezoek, voel me dus nog niet echt jarig. Vanmiddag enkel gepland bezoek gehad van mijn zus met de kids. Vanavond enkel familie op vistie en ergens eind april/begin mei feestje samen met mannetje voor iedereen! Ben benieuwd naar de kadootjes vanavond.... @ high tea: Veel plezier morgen. Hoop volgende keer echt mee te kunnen gaan. liefs girafje ps. Thanx voor alle felicitaties.
@Gabester...wat een leuke foto's zeg! En dat liedje is ook echt super schattig! @jolan...ik zou ze idd maar aanschaffen! Straks heb je het op een moment dat het echt niet uitkomt! Nou ik heb toch iets raars gehad net...moet er gewoon nog om lachen... Ik liep van de auto naar de voordeur en toen vroeg iemand uit de straat of ze iets mocht vragen... hier komt ie:"Wij vinden jullie poes zo leuk..ik dacht...misschien mogen we hem hebben...of overnemen..." Wist gewoon niet wat ik moest zeggen...nou NEE natuurlijk...maar wat een vraag..ja ze vinden hem zo leuk want hij komt altijd op visite en hij heeft zn eigen stoel...en houdt van kroelen... Ja dat doet ie hier ook allemaal...het is een kat waarmee je alles kan doen en die echt helemaal niets erg vind en serieus nog NOOIT iets verkeerd heeft gedaan! Ideale kat dus! maar wel MIJN kat... Dus nu gaat ie alleen af en toe op visite bij ze...zolang ze dat zelf willen gaat ie maar hoor! Haha! En....goed nieuws! Ik heb misschien werk! Ik had vanochtend op werk.nl op een vacature gereageerd en werd gelijk gebeld of ik op gesprek kon komen...heb gelijk verteld van de zwangerschap maar toch mocht ik komen... toen heb ik een heel fijn gesprek gehad (en volgens mij precies de goede dingen gezegd) en ze waren onder de indruk...van mijzelf en ook van mn cv...ze was erg positief en zei zelfs dat ze dacht dat dit wel wat kon worden! Nou zijn ze bezig met een overname (het was eerst een franchise en het gaat terug naar het moederbedrijf) dus ze zijn nog met vanalles bezig en maandag hebben ze vergadering...dus dinsdag hoor ik meer! Ik ben erg benieuwd! Het is een leuke winkel...dus wie weet! Ze zei zelfs ervanuitgaande dat ik aangenomen wordt dat voor mn verlof ik ingewerkt wordt en daarna gewoon lekker aan de slag kan gaan en zelfs vanalles erbij kan doen (zoals styling e.d. waar ik voor geleerd heb) Super toch!
Goeieavond allemaal.. Pfff ik ben moe! Ik lig er vroeg in vanavond. Mijn vriend is werken tot 23:00 uur. Ik heb echt zin in de meeting morgen! Lekker theeleuten. @ Laura: Aaa wat jammer zeg. Maar vervelend van je tante.Niks ernstigs hoop ik. @ Gaby: Wat geweldig zeg! Vond je dochtertje zeker heel leuk! Wat voor verf was het? @ mam85: Goeie tip van de strakke bh. Thnx. @ Vinnies; hmmmm bitterballen! @ aaliyah; waauw, mooi schilderij hoor. @jolan: hahah mooi verhaal weer. Ik zou lekker de koffiepads gaan gebruiken hoor! @ girafje: fijne verjaardag nog vanavond. @ sarah: hhahahaha nou wat raar zeg ! wat was het voor iemand? een volwassenen? Ow geweldug dat je misschien werk hebt! Wat voor winkel is het? Ik hoop voor je dat je wordt aangenomen!
zo dames, eerst ff lekker ego, gisteravond heerlijk gewerkt en daarna na de film Marley and Me! ook super lache! om 1 uur snachts pas thuis, en helaas zeeeer slecht geslapen, van half 2 tot half 6. kon verder niet meer slapen, en raar gedroomd, ben er toen maar uitgegaan, en vanmorgen op tijd naar mn schoonmoeder om samen in amsterdam stof te kopen voor de wieg, en geslaagd! super mooie stof uitgekozen! nu net thuis, manlief had eten al klaar,heerlijk, hij kookt nooit dus dit was een kadootje! en nu snappen jullie wel dat ik doodop ben! dus ff bijlezen en dan naar bed... en morgen..... utrecht.... high tea!
zijn er nog veranderingen voor de meeting morgen? krijg het bijna niet bijgelezen, wil iemand me pben? ik kom nog wel met de trein maar dan vanaf amersfoort, nog ff uitzoeken hoe laat ik er precies ben
He mac! Dus het was geen wilde nacht Vervelend dat je zo slecht heb geslapen, maar wel leuk dat je een mooie stof hebt gevonden. En echt lief van je mannetje! Lekker op tijd slapen en dan morgen de high tea! Tot morgen op CS, rond half 1!
@ Mac: Als je mij even laat weten hoe laat je er bent ... ? Iedereen komt zo'n beetje rond half 1 aan. Verder is er niets veranderd. Ja het trefpunt bord is weg maar we spreken gewoon onder het grote blauwe aankomstenbord af.
Nou Mac...van jou hadden we een veel spannender verhaal verwacht haha! Marley & me...lijkt me trouwens zo'n leuke film! @Rianne...gewoon een volwassen stel..dat 2 huizen verderop woont! Raar toch? Als ie er nou verwaarloosd uit zou zien ofzo...maar hij loopt altijd gezellig mee met uitlaten...is erg dik en hoort echt bij ons...dan vraag je dat toch niet zomaar? Stond echt met mn mond vol tanden hoor! Ik dacht echt dat ik het verkeerd had verstaan! Heb net even tegen Poes gezegd dat ie nooooooooooooit meer naar buiten mag...hahaha! Ik ben hem al eer keer 3 weken kwijt geweest...nou echt hoor..vreselijk! blijf maar lekker hier! De winkel is trouwens Tom Tailor...niet echt een superhippe winkel zoals ik gewend was...maar wel erg leuk! Ze verkopen dames/heren en kinderkleding...dus erg divers...Lijkt me wel leuk! En het is zo makkelijk dat het dichtbij zit...hoef nog geen 10 minuten te fietsen..en dan kan ik later altijd nog via NTI ofzo thuis een opleiding doen...als ik maar wat heb! en wie weet is het superleuk!
@ Sarah: Ja echt heeeel raar ! Als je kat weg is weet je waar je moet zoeken! Leuk toch, een kledingwinkel! En lekker dat het zo dichtbij zit! Echt leuk voor je.
Voor iedereen die naar de meeting gaat morgen veel plezier! Jammer dat ik niet mee kan... Ik ga lekker pizza eten alweer hahaha mn eten was mislukt dus dan maar pizza en ga zo lekker X-factor kijken ik wens een ieder een fijne avond alvast. Ik ben helemaal kapot door mn werk dus ga lekker op tijd mn bedje in.