gabester: je bent een computerwonder... Rianne... balen meid, maar hopelijk heb je ze nu toch allemaal weer terug via Gabester. ik dacht dat het 'te weinig eten' een grapje was... maar serieus dus...
Rianne: Wat balen van je computer zeg! Wel fijn dat Gabester nog wat met je foto's kon doen. Ik heb ook eens zoiets gehad, bij mij konden ze het gelukkig nog fixen (terwijl hij telefonisch dacht dat het onmogelijk was). Dus heel misschien... Meetingmeiden: Fijn dat het gezellig was! En jammer dat het te weinig was. Zodra ik weer een beetje tijd heb om actiever mee te schrijven zou ik ook wel eens mee willen gaan. Momenteel is het weer drukker op school.
Ja het is dan hopen op een wonder Er stond nog zoveel meer op.. hele lijst met adressen voor de geboortekaartjes, hele bestanden van de belasting omdat we vorig jaar een huis hadden gekocht (berekeningen meerwerk), en alle bestanden van onze eiegen webwinkel/gegevens van klanten en winsberekeningen..
@ Marb: Zag nu pas je smsje, lief van je. Maar graag gedaan hoor. Anders was het weggegaan. Even wassen en kijken of het nog mooi is, anders ook gewoon weggooien. Nou ik ga slapen.. ben kapot!
Hi Hier ook nog even een berichtje van mij Vandaag was het erg gezellig en leuk! Volgende keer toch maar vragen om die 2e ronde @Rianne, wat super balen zeg van je laptop, gelukkig heeft gabester in ieder geval iets kunnen redden...al vervangt dat natuurlijk nooit je volledige assortiment qua foto's en documenten Ga zo de nieuwe aankopen van vandaag maar even ontlabelen en netjes opbergen Morgen zal ik niet veel online zijn...misschien 's avonds. xx Anna
yoehoe ben ook goed thuisgekomen hoor was inderdaad erg gezellig. veel gelachen! We waren echt een attractie in het restaurant en op straat (marktkooplui die verbaasd riepen: wow zijn jullie allemaal zwanger? ) ben wel zodra ik thuiskwam eerst even gaan liggen en een kort dutje gedaan.. erg he? kan steeds minder hebben blijkbaar.. Zoveel emoties ook op 1 dag want onderweg naar Utrecht kreeg ik te horen dat het bod wat we hadden gedaan op een huis in Almere is geaccepteerd! Yippiieee! en per 1 mei zou de overdracht al moeten zijn. kan ik eindelijk een echt babykamertje inrichten! het gaat dus nog drukker worden dan verwacht de komende tijd.
@Rianne: Shit zeg wat ontzettend balen! Wel goed van je Gabester dat je ze nog hebt kunnen vergroten! Herinnert ons er allemaal aan om de foto's van de laatste tijd te back-uppen.
goede morgen meiden! @ buddy you`ve got mail @ basmalah GEFELICITEERD MET JULLIE HUISJE! echt onwijs leuk voor jullie! vriendin van mij woont ook sinds kort in almere en woont er met veel plezier ze woont bij een grote plas met parkje en want een druilerige dag zeg werd al wakker toen ik het hoorde regenen al vind ik het op dat moment heerlijk hahahaha dus nu maar ff denken wat we vandaag zullen gaan doen heb zin om te gaan zwemmen maar heb geen passende badpak whahaahahahahahaha dus ik denk dat we vandaag lekker gaan knutselen ofzoiets! jammer dat ik nog geen verf in huis heb anders had ik de babykamer gaan verfen hahahaha wat zijn jullie plannen voor vandaag?
goeie morgen allemaal! Fijn dat jullie t leuk gehad hebben op de meeting, wel heel jammer dat ik niet mee kon. (tante blijkt blinde darm ontsteking te hebben, is gister geopereerd) Met mij gaat t nu ff wat minder, heb heel erg hoofdpijn, had dit aan t begin van mijn zwangerschap ook, en toen bleek mijn bloeddruk 150/95 te zijn :S De laatste keer was ie 110/65. Ik heb zelf zon automatisch bloeddruk meet ding.. en die zei vanmorgen, 3 keer: 135/85 En dat is volgens mij toch echt weer richting de te hoge kant aan t gaan. Bah heb er helemaal geen zin in zo.... eerste 12 weken wekelijks op controle vanwege die bloeddruk en nu gaat ie weer stijgen. @rianne, wat vervelend van je fotos, wel heel lief van je buddy! @basmalah, gefeliciteerd met je huisje! dan moet je nog op gaan schieten als je 1 mei de sleutel krijgt!
Goeiemorgen dames! @ Basmalah: waaauuuww, gefeliciteerd! Heerlijk dat het rond is! Jij zult een super zondag hebben denk ik? @kuidebokibi: vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt en al helemaal als je denkt dat dat van een hoge bloeddruk komt... Op zich valt 135/85 nog mee, maar het is wel erg irritant. @gabester: klinkt heerlijk, zo'n luie zondag! Geniet ervan! Ik ga vandaag shoppen voor een trouwjurk! Ben zo benieuwd of ik iets kan vinden...
basmalah: gefeliciteerd joh, lekker is dat he is nog snel dat je de sleutel gaat krijgen. fijn hoor, nu lekker klussen zover het nog kan. dames van de meeting: zijn er foto's gemaakt zou ik ze eens mogen bekijken?. dames die weekje verder zijn, geweldig nog even en we hebben de kleine in onze armen, het gaat nu wel heel snel zo he, vinden jullie niet. ff ego: hier opgestaan met barstende koppijn, en duizeligheid, en sterretjes zien vanacht ook bagger geslapen gewoon elk uur wakker wordt er zo scheitziek van he. het doet zo zeer zo elke keer wakker worden. en zou niet weten wat ik er mee aan moet, warme douche voor slapen gaan, slaap al met voedingskussen, ga er uit als ik wakker ben nou zit meer van de nacht hier beneden als boven in me bed. probeer in de middag weer ff terug te gaan hoop dat ik dan beetje bij kan tanken want dis niets zo liefs joa
goedemorgen trouwens.... hier lekker geslapen, maar nog niet echt topfit... de box is super, de schaapjesmobiel hangt er boven! zo'n leuk gezicht. vanmiddag verjaardag. Had gehoopt dat babydump ofzo vandaag koopzondag zou hebben maar helaas..... WIL SHOPPEN...........