Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    hallo allemaal,

Mooi dat de meeting zo gezellig was.

@kuidekobi wat vervelend dat je bloeddruk weer stijgt. De mijne is altijd 130/80 en dat is goed zegt de vk. Hij was vorige keer wel erg laag dan denk ik bij jou?
    @joanita, sterkte met je hoofdpijn. Veel drinken helpt bij mij!
    @marb veel plezier met trouwjurk kopen! Spannend!

Zo ga nu ff nieuwe foto`s plaatsen en dan me konijnen verschonen, bah is altijd zoveel werk, gelukkig is mijn man nu een nieuw hok aan het bouwen waar ze alle 3 inkunnen en wat heel makkelijk te verschonen is! Ben blij als dat af is!

2. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

@Joanita,Balen dat je rot hebt geslapen.
    Ik heb sinds ik 'n voedingskussen heb nooit meer vervelend geslapen.
    Misschien ook iets voor jou?

@ mac, Leuk he zo'n box in je huiskamer, bij mij staat hij ook al weer 'n tijdje :D

Ff ego: ik begin nu echt sch*tziek te worden van dat suikerprikken.
    Hoe langer ik prik en spuit,hoe moeilijker ik het begin te vinden :(

Nou ja,het is voor 'n goed doel al moet ik eerlijk zeggen dat ik soms zo weinig zin meer in heb dat ik het gewoon soms niet eens meer doe (het prikken) :(

Nou ja,ik ga maar weer eens voor de verandering insuline spuiten :(

groetjes Aicha

3. Aichaaaa

@kuidekobi,

Als je denkt dat je bloeddruk hoog is moet je het na het weekend wel even laten checken hoor,vooral in deze periode word het goed in de gaten gehouden door de vk.

Ik slik er al 13 weken medicatie voor en heb sinds die tijd gelukkig geen last alleen als ik hem vergeet,voel ik het meteen aan mijn lichaam.

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis,

wel netjes blijven prikken en spuiten he, normaal is dat al belangrijk, maar nu helemaal!

5. Aichaaaa

Oke,ga nu echt spuiten :D

6. Aichaaaa

Ik weet het,maar de laatste 2 weken kost het me echt moeite (ik heb niet eens mijn standen doorgegeven deze week :oops: )

Nou ja,NU echt weg om te spuiten (anders ga ik ZP gebruiken als smoes om het niet te doen ;) )

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Goedemorgen!

Sarah: whahaha,moest wel lachen om je verhaal van de poes! Wat een vraag?! Houd hem maar goed in de gaten nu..
    Ik duim voor je dat je aangenomen gaat worden, zou super zijn als je werk zou kunnen vinden! Kun je ook al wat meer zoeken naar een geschikte oppas.

Aaliyah: (pizzamonster ;) ) Vervelend dat je werkgever niet zo heel erg meegaand is.. Waar werk je precies als ik vragen mag?
    Mooi schiderij heb je gekregen trouwens!

Nathalie: Balen dat je 3d echo niet goed lukte, hoop voor je dat hij zich nog draait!

Yvetje: mooi buikje hoor! Wel leuk kon ik even vergelijken, omdat we even ver zijn :D Tegen mij zeggen ze namelijk vaak dat ik nog een klein buikje heb voor mijn 25 weken :rolleyes: . Maar zo te zien helemaal normaal! Moet trouwens ook weer eens een foto maken..

Meris: fijn dat alles goed was bij de vk, en nu weet je waar je pijn vandaan komt. Maar als ie gaat groeien wordt dat toch alleen maar meer? Kunnen ze hier niets mee?

Rianne: vervelend voor je dat je pc gecrashed is! Je boft maar wel met zo'n buddy!

Gabester: wat ben je toch lief dat je die foto's van je buddy hebt proberen te redden!

Meeting: was gezellig zo te horen! Lijkt me inderdaad wel leuk om te zien zoveel bolle buiken bij elkaar :)

Basmalah: gefeliciteerd met jullie huis! Almere is een leuke stad, mijn schoonbroer komt er vandaan, leuk winkelcentrum ook ;)

Marb: een trouwjurk uitzoeken, leuk! Heel veel plezier en succes!

Nou was vrijdag wezen shoppen en het enige dat ik gekocht heb voor de beeb is een hoes voor om het wipstoeltje... En ik was nog wel van plan om veel geld uit te gaan geven :( Maar dan vind je niks..
    Volgende week nog maar eens een poging doen!
    Wilde leuke verschillende stofjes kopen, maar kon de goede kleuren niet vinden. Mijn moeder is erg handig met naaien namelijk en gaat lakentjes ed maken zoals het merk LIEF.

Harde buiken: hoe voelen deze? Ik heb namelijk wel vaker dat zich de baarmoeder samentrekt ( net zoals bij klaarkomen zeg maar :oops: ).
    Zijn dit dan harde buiken? Heb ze geregeld als ik gezeten heb en opsta bijvoorbeeld.

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Leuk dat de meeting zo geslaagd was.
    @ Marb:Veel plezier met trouwjurk uitzoeken.
    Wij zijn gisteren weer bezig geweest met de babykamer.
    De vloerbedekking ligt erin en de meubeltjes staan er ook in wordt nu echt.
    Ben er echt blij mee.
    We moeten nog dingen aan de muur hebben, maar verder is het klaar.
    Was ook helemaal op gisteravond.
    Wilde foto's maken maar de kleur klopt niet op de foto's.
    Het is blauw/groen met wit.
    De meubeltjes zijn ook wit/ivoorkleurig.
    Van de kast hebben we de deur ook blauw/groen geverfd.
    Verder ben ik vandaag weer een weekje verder :) en wij zijn een half jaar getrouwd.
    We vieren het verder niet hoor.
    Ga zo in huis maar is wat doen.
    Iedereen een fijne zondag.

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Basmallah gefeliciteerd met jullie huisje! Kan je toch nog je nesteldrang kwijt straks!

Kuide ik zou ook even voor de zekerheid langs de ha of vk gaan hoor morgen. Een paracetamolletje helpt zeker niet tegen e hoofdpijn?

Hier schijnt trouwens een zonnetje, misschien komt die langzaam jullie kant op Gabester. Maar en middagje knutselen is ook niet verkeerd natuurlijk, gezellig! Wij hebben vandaag lekker een in-huis-keutel-dagje.

De box staat nog in de doos boven. Maar ik wil er niet al te lang mee wachten om hem in elkaar te zetten, gezien alles wat er nu al mis is met ons Bopita kamertje... Geen zin om straks te stressen met een box die ook niet goed is.

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    aichaa:
    ik gebruik al zeker een week of 3 een voedingskussen,
    de eerste 2 weken sliep ik prima maar nu verschrikkelijk,
    ik wordt ook elke keer wakker met tintelende vingers vind het zo gek maarja
    liefs joa

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen,

Zo redelijk geslapen, had een heel rare droom. Dat ik vreemdging met een badmeester :( hihihi. Tja hoe kom je er in godsnaam op. En ook nog een droom over de kleine. Ik kon van buiten zien wat ze allemaal deed in de buik, en op een gegeven moment was ze zoooo hard aan de navelstreng aan het trekken en ik bleef maar schreeuwen kind doe dat nou niet, hihi :confused: Rare dromen tijdens de zwangerschap hoor :)

Basmalah: gefeliciteerd meid

Mac: dus op en top helemaal klaar :) ja ik wil ook shoppen, maar ik weet niet waar :(

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Heide ik heb eigenlijk geen idee of ze iets met de pijn kunnen. Ze vertelde alleen maar waar het door komt, maar dat het door de beeb komt had ik zelf ook wel kunnen bedenken...
    Ze was 's ochtends vroeg al een half uur uitgelopen, dus ik kreeg het gevoel dat ze er een beetje doorheen aan het sjezen was. Zelfs toen ik vertelde dat ik door mn been heen zak als ik gelegen heb ging ze niet in. Ben er nog steeds een beetje sprakeloos door..

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@heide

dat zijn wel harde buiken ja, toen ik wakker werd vanmorgen had ik ook een harde buik, zolang je ze niet heeel vaak op een dag hebt...

14. Aichaaaa

Vervelend!

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ja vind het super irritant, maarja er komt ook niets nuttigs uit me handen vandaag, en ben al sinds half 9 uit me bed kan gewoon niet slapen, maar me lichaam is zo moe he niet normaal

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

dacht dat ik goed geslapen had, maar nu iik beneden ben, ben ik nog erg moe....

kga zo maar is de hond uitlaten en fietsen met hem... in de regen... wordt ik misschien wat wakkerder...

17. Aichaaaa

Ik heb nog helemaal geen last van harde buiken!

18. Aichaaaa

Wel proberen om overdag je slaap niet in te halen want anders heb je vanavond weer hetzelfde probleem

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @meeting leuk dat de meeting gezellig was. wie is allemaal geweest?
    komen er wel fotos of zijn die prive?

@ harde buiken. hier ook al harde buiken aan het ervaren. Ik moet denk ik rustiger aan gaan doen. Gisteren gehele dag harde buik. bij het lopen zo erg trekken dat ik steeds langzamen moest lopen. was ook stout en hele dag niet gelegen.
    vandaag gaat het beter. gisteren was mijn buik ook veel ronder en strakker dan normaal.

@ego 28 weken vandaag :D

20. Aichaaaa

Sterkte en succes met wakker worden!

Deel Deze Pagina