Goeiemiddag meiden! @heide1: Doe opmerking krijg ik ook vaak,maar probeer me er niet te veel van aan te trekken.Ben nu eenmaal niet zo flink gebouwd,dus voor mij is deze buik al heel wat!En het kindje groeit en beweegt goed,en dat vind ik toch echt het belangrijkste!Je bent met een dunnere buik echt niet minder zwanger Leuk he,dat we precies gelijk lopen! @basmallahroficiat met jullie nieuwe huis! @ pixieroficiat met je 28 weken!Nog maar 12 te gaan! @tamtam: Leuke buik,en leuke buikbanden! @ meetingmeiden:Leuk dat het leuk was!(hoe zei ik dat?haha)Ikzelf ben niet zo'n held om ergens af te spreken waar ik niet bekend ben met mensen die ik nog nooit gezien heb,anders was ik vast wel meegegaan!(schaam schaam ) Hier gaat alles lekker..Donderdag kamertje,en ik ga vandaag beginnen met kleertjes te wassen.Hoe doen jullie dat?Gewoon met wasmiddel en wasverzachter?Of met neutral?Ikzelf dacht aan gewoon zoals ik mijn eigen kleren was..Heb zelf ook geen allergieen ofzo.En de navelbandjes enzo?Ook gewoon wassen? Ik hoor het wel! Liefs Yvette
ik ruik baby ..hmm.... bizar... zit gewoon op kantoor op mijn werk .. zijn geen babies hier ..VREEEEMD!
ja heb er ook zin in ! WIlde eigenlijk nooit naar Almere omdat het zo'n nieuwe stad is zonder veel sfeer... maar ik denk dat het wel mee gaat vallen.. er zijn veel dingen ook wel goed geregeld in zo'n nieuwe stad. grappige is wel dat we dan binnen 1 jaar 2 keer verhuizen.. schaam me gewoon om weer een verhuiskaartje te moeten sturen haha. woont je vriendin in Almere Stad? het is hier heerlijk weer! Zonnetje schijnt! Jammer genoeg moet ik nu echt met onze administratie bezig o dingen op orde te brengen voor het huis. kan je niet ergens verf halen?
THnxs meid! inderdaad leuk winkelcentrum harde buiken twijfel ik ook altijd over.. als ik lig voel ik ze echt super goed.. maar dat is dan altijd na het vrijen.. gewoon overdag heb ik voor mijn gevoel nog niet een ervaren terwijl mijn baarmoeder dan best strak voelt.. ik heb alleen een behoorlijk vet laagje om mijn buik.. dus ik kan dan niet goed voelen wat mijn baarmoeder doet.. erg vervelend... en weet dus op die manier ook niet of ik nou een harde buik heb of niet..
valt beetje tegen hoor.. het moet allemaal snel rond nu dus ben de hele dag nog wel bezig met de administratie denk ik.. en manlief is naar zijn ouders om daar een aantal dingen te repareren... succes met je shoppingtour! Hoop voor je dat je wat leuks vindt!
@Pixie: gefeliciteerd met je 28 weken! Het gaat nu echt zo snel! heerlijk! @Kuide: inderdaad gewoon bellen hoor.. stel dat er wat gebeurd.. dan heb je spijt dat je niet gebeld hebt.
ik werk in de zorg. beschermd wonen. is stil hier.. weekend altijd stil. feite alleen aanwezigheid belangrijk ...bewoners gaan meestal eigen gangetje..naar familie, uitslapen, etc
Hey meiden...wat is het rustig hier zeg! Iedereenis lekker aan het chillen denk ik! Ik heb vandaag met mn vriendje hele mooie buikfoto's gemaakt...en heb ze zelf ook bewerkt...weet alleen niet of jullie ze willen zien...mn borsten staan er namelijk ook op...en het kan zien dat niet iedereen daar van gediend is zeg maar... Ben nog druk aan het bewerken...maar het is wel echt heel mooi! Verder heel de dag nog niets gedaan behalve douchen...heeeeeeeeerlijk zo'n luierdagje... Steef heeft nu vakantie...maar dat wordt eigenlijk alleen maar klussen...dus een relax dagje mocht ook wel tussendoor!
hey meiden, was ik ook weer ff. Gefeliciteerd met de 28 weken Pixie. Ik morgen ook, toch wel een fijn gevoel he. Wat rot Rianne van je foto's. Computers zijn ook on-dingen he. Wel goed van Gabster! Basmalah: leuk hoor Almere, daar kun je nog een beetje leuk wonen voor een redelijke prijs. Niet zo duur als Amsterdam, en ook wat kindvriendelijker. Want daar moet je nu ook rekening mee gaan houden he Wie had de box al in de woonkamer staan: wij hebben hem ook staan. Ons babykamertje is nu geinstalleerd, dus daar konden we de box niet meer kwijt (nogal een klein kamertje) en we hebben ook geen zolder dus nou staat de box in de woonkamer. Nu staat de mand met strijkgoed erin Nou ja is alvast even wennen voor straks en hij staat toch niet echt in de weg. M'n boxkleed is trouwens wel wat te groot dus ik moet nog even creatief gaan doen met naald en draad :S Nou ik ga eens even wat spulletjes opruimen, en dan kan ik ook echt beginnen met de babykamer. **zwijmel**