zou meiden... van knutselen is hier niks meer terecht gekomen heb mijn middag slapend doorgebracht :O na mijn ontbijtje kreeg ik onwijze buikpijn ter hoogte van me maag en zijkant van me buik dat ik heb afgewassen en om 12.00 me bed in ben gegaan en me mannentje heeft me om half 4 pas wakker gemaakt buikpijn is gelukkig wel gezakt en wat het is geweest ik weet het niet maar goed en ondanks dat ik zolang heb geslapen kruip ik zo weer me bedje in :d hahaha lekker verder slapen wij hebben trouwens geen box en met 35 a 36 weken komt er een wiegje in de huiskamer ipv een box hebben we bij lindsey ook zo gedaan en dan was heerlijk en met 3 maanden hebben we pas een box neergezet en basmalah weet niet of het almere stad was hihihi nou ik ga ff lekker tv kijken en lekker me bedje in tot morgen xxx
meeting was geslaagd lees ik op naar de volgende. Toch weer raar eerst ben je aant wachten tot je eindelijk de grens van 12 weken hebt bereikt en nu hoef ik nog maar 15 weken, kvind het veel sneller gaan dan de eerste zwangerschap...
Hoi allemaal, Hier ook een teken van leven! Wat leuk dat jullie een meeting hebben gehad....Heb er vast overheen gelezen dat deze geweest is, hoezo zwanger? Ik heb gisteren ook alle babykleertjes uitgezocht, gewassen en gestreken. Bij Luuk waste ik in het begin alles met Neutral maar hij "merkte" geen verschil als ik het met "normaal" (vloeibaar) wasmiddel waste. Dus deze keer heb ik gewoon met wasmiddel gewassen. Wat zijn die kleertjes weer klein! Moet nog een paar kleine dingen halen en dan is alles klaar voor de komst van ons kleintje! Pffff manlief en ik hebben echt namenstress. Komen er niet uit en heb niet het idee dat hij er erg zijn best voor doet....
oke ff een poging omwat terug te lezen en te reageren.. ik heb maar 3 pagina;s terug gelezen.. rianne: ik zag op hyves dat jij een onwijs mooie 3d echo had! super joh! (profiel foto) pixie: 28 week. feli! hier zelfde verhaal met slapen hoor. als ik op me zij lig dan ligt de baby net zo hard te trappen totdat ie de matras raakt hahahah.. recht ook zuurbranden.. en links ligt wel iets beter. en dromen onthield ik altijd al wel. maar nu zijn het wel hele gekke dromen.. ook over personen die ik amper ken of al jaren niet heb gezien tamtam: mooie buik! leuke buikband! buikband: hie rook geen buikband over de kleding heen. .. nie tmijn ding girafje: fijne verjaardag gehad dus! mooi zo kuide: misschien idd verstandig om het ff te laten checken bij de HA? jolan: kou gevat? ik had vanacht een logee in bed (zoontje) ik lag ophet randje en echt op de tocht.. ooh mijn rug deed erg zeer vanochtend.. aailayhah: ook al zo;n mooi echo! wow! (avater) heide: beterschap! goed naar je lichaam luisteren! mac: haha das voor mij ook een mijlpaal onder de 100 dagen hahaa.. nu leef ik naar de 50 yvethje: navelbandjes? pixie: haha baby al ruiken? gaan je borsten dan ook al spontaan melk geven? smiley: wa shet wat de badmeester? suc6 met de echo sarah: mooie echo;s heb je in je album.. en buikfoto? ben benieuwd.. snieke: haha .. herkenbaar de box als wasmand.. ons zoontje wilde er al heel snel niet meer in.. en dus werd ie daar ook voor gebruikt. een nadeel.. er kan wel een hele hoop in hahaha sanne: gaat het allemaal goed daar? en met iris? gaat snel he deze zwangerschapp. pff vind het voorbij vliegen bab28: wat jammer dat jullie er nog niet samen uit zijn gekomen voor de naam.. hier gaat verder alles goed zoontje is weer wat vrolijker.. alleen het slapen is nog niet echt super.. in me buik is het soms echt een feest.. zaterdag de echo.. heb er zinin.. maar ben wel bang dat de baby nog steeds eigenwijs ligt..
Hier gaat het steeds wat beter, op het werk heb ik wat aangepaste diensten gekregen veel in de middag en avonduren werken omdat ik smorgens echt brak ben haha. Met Iris gaat het goed word alleen zo snel groot he, en met jullie mannetje? Ja tgaat de laatste weken echt snel, nog 9 weken werken
yvetje: hoe zien ze eruit dan? ik kan me niet herinnerren dat ik de vorige keer navelbandjes heb gewassen of ze uberhaupt had? dus vroeg me af wat het was? hihi sanne: ze worden snel groot he.. nog 9 week. ben je aan het aftellen? wel fijn dat je aangepaste werktijden kan krijgen
bij mijn dochter 2 jaar geleden werkte ze al niet meer met navelbandjes, deden ze verbinden met gaasje
yvetje: ik kam dit tegen http://www.zwangerschapspagina.nl/about10617.html geen idee hoor. nog meer dames die dit ook in huis hebben?
goedemorgen meiden. ik moet vanaf pagina 1413 nog bijlezen maar heb daar nu even geen tijd voor, dat doe ik vanavond. ik wou even laten weten dat ik een heerlijk weekend hb gehad! vrijdagavond was het feest van mijn werk erg gezellig, in 1 zaal stond de muziek zo hard dat je het voelde dreunen door je lichaam daar reageerde de kleine echt heel erg op. ik vond dat best eng dus ben maar naar een andere zaal gegaan voordat de kleine het echt niet leuk vond. zaterdag naar de bios geweest naar marley and me, echt een topfilm ik heb voor het eerst sinds jaren weer gehuild bij een film (hormonen ). zondag was het zulk lekker weer we zijn een eind wezen fietsen en naar de kinderboerderij geweest met mijn dochter, vond ze helemaal geweldig vooral de kippen. ik gaat gauw naar mijn werk, fijne dag allemaal!
Goeiemorgen allemaal Jeetje wat mis ik mijn laptop haha. Zit nu op mijn werk en kan hier niet alles bijlezen... Doe ik vanmiddag dus maar. Heb nu al afkickverschijnselen! Hoop dat we snel een nieuwe laptop hebben. Nou, ik reageer vanmiddag op iedereen! Fijne dag
Goedemorgen! Lees dat er een aantal al de kleertjes wassen? Wassen jullie ze straks dan nog een keer? Ik dacht dat ik dit pas hoefde te doen als ik verlof heb, zo'n 5/6 weken van tevoren...
Goedemorgen, Vandaag om 10:30 uur mijn groeiecho, spannend! En vanmiddag gaan we lekker een midweekje weg naar Zeeland. Dus jullie horen me a.s. vrijdag weer.. Wat betreft de navelbandjes: ik heb ze wel voor alle zekerheid gekocht. Want ik hoorde dat het ook per kraamzorg verschilt. Ik heb het in ieder geval in huis en we zien dan wel of het nodig is of niet. mam85: jammer dat het slapen minder is, hier ook altijd feest in de buik Vanochtend ook vanaf half 5.. Nou fijne dag allemaal en ik spreek jullie vrijdag weer
Goedemorgen! Las dat de meeting gezellig was! Rianne, balen van je laptop en uiteraard je foto's! Basmalah, gefeliciteerd met jullie huis! Joanita, balen dat je zo'n hoofdpijn hebt en zo slecht slaapt! Marb, ging trouwjurken shoppen Heide, vervelend die harde buiken! Ik heb het ook zodra ik opsta 's ochtends en of te snel op sta van een stoel. Pixie, gefeliciteerd met je 28 weken! Volgens mij ben ik nog heel veel vergeten Gisteren veel last gehad van mijn buik. Beetje trekkerig gevoel onderin. Na een middagje op de bank liggen ging het gelukkig beter Vandag alweer 26 weken, gaat snel!