Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb op mijn hyves zo'n gadget dat aftelt :D

2. Nous26

Nous26 Actief lid

Oct 13, 2008
    112
    0
    0
    Ok dan zal het er allemaal wel bij horen he.
    Het zijn idd steekjes...en de baby beweegt nu veel meer merk ik.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

ookal haal je in 1 strijk het ijzer over de kleertjes, je moet het wel doen....
    haha en als je nooit strijkt!
    maar komt goed.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hey meiden
    Sorry even een ego bericht van mij.
    Ben van het weekend helemaal ingestort. Ik had vrijdag al mot met mijn planner en gisteren werd het me allemaal te veel. Ik had gewoon een normale discussie met mijn vriend en ma (ouders waren even op bezoek) en opeens moest ik vreselijk huilen ik zat er blijkbaar erg mee van mn werk. Ik merkte gisteren ook voor mezelf pas dat ik het wassen en aankleden van de bewoners ook eigenlijk niet meer kan. En dat alles gewoon heel erg op begint te spelen. Ook de angst voor de bevalling kwam naar boven en het feit dat ik me niet zo gesteund voel door mijn verloskundige,vriend en mama. Gelukkig was dat 'maar' een gevoel en zijn mijn vriend en moeder er wel degelijk voor mij, mijn moeder verbaasde me zelfs en zei dat ik me gewoon ziek moest melden (normaal is zij van werken,werken,werken!). Morgen ga ik mijn manager bellen en een gesprek aan vragen. Heb me vandaag ook ziek gemeld omdat ik vanacht alleen maar wakker heb gelegen omdat ik er zo tegenop zag om te moeten gaan werken.
    Sorry voor dit ego bericht ik ga nu even bijlezen en op iedereen proberen te reageren.

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    jeetje Aaliyah, sterkte!
    Goed dat je je vandaag ziek hebt gemeld!
    dikke knuffel!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis,

vervelend zeg.
    jij werkt dus ook in de zorg, is ook zwaar, heb ik hier ook...
    heel goed, denk maar even lekker aan jezelf. misschien kun je wel andere tijdelijke werkzaamheden kan krijgen.
    kop op meis

kus

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Meid denk aan jezelf en aan de beeb in je buik.
    Als het werken te zwaar is moet je vragen om lichtere werkzaamheden en evt maar 50% werken dat moeten ze je toch wel kunnen bieden.
    Ik werk zelf ook in de zorg en werk niet meer smorgens mee in de adl en werk max 6 uur per dag

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @aaliyah:
    Vervelend meis! Denk aan jezelf en aan de baby en neem lekker je rust. Als het niet meer gaat, dan niet! Jammer dan voor je werk! Doe rustig aan!

Pff ga zo al vragen of ik naar huis mag, ik val echt in slaap hier ..

9. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Aaliyah, meisje rustig aan doen hoor! Het valt ook allemaal niet mee!
    Luister goed naar jezelf, er is er maar 1tje die dat kan doen.
    Enne nu maar eerst idd even "lekker" ziek zijn.
    Dikke knuf!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @Heide als je harde buiken hebt (zoals iedereen al zei :oops: ) rustiger aan doen. Ik doe met poetsen in huis of de was ofzo gewoon alles met pauzes er tussen. Even zitten en dan het volgende.

@Sarah wat leuk dat je foto's hebt gemaakt met je vriendje van je buik. Ik wil dat ook nog doen met mijn vriendje.

@Bab28 balen dat je nog geen naam hebt, maar inprincipe nog tijd genoeg toch?

@Mam85 wat leuk zaterdag een echo!

@Mandy lekker hoor fietsen, was bij ons lekker gisteren alleen waaide het wel hard, maar zonnetje scheen wel. Leuk he kinderboerderijen.

@iedereen die een weekje verder is gefeliciteerd!

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Hier weer een doenig weekend gehad.
    Zaterdag lekker met vriendinnetjes samen geweest, helaas kon ik daardoor niet naar de meeting. Maar dit was ook gezellig!
    Gisteren naar mijn oom in Katwijk geweest, die was jarig en 's middags hebben neef en nicht nog paard gereden :D
    Nichtje is nu al een echt paardenmeisje!
    Daarna met z'n allen lekker bij mijn ouders gegeten en op tijd naar huis.
    Ben zo verschrikkelijk moe!
    Vanochtend wezen zwemmen met de kleine man!
    Heerlijk genoten! alleen nu weer verschrikkelijk moe...
    Mannetje is weer met de tuin bezig. Dat is wel lekker en volgende week gaat hij lekker aan de slap bij een nieuwe baan.
    Dat is lekker voor hem. :D

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Thnx iedereen! Ik werk alleen niet vast op een afdeling en dat is in dit geval mijn nadeel. Het liefst wil ik lekker gewoon de hele tijd in de keuken staan en brood smeren voor de mensen enzo vind ik geen probleem maar ik weet dus niet hoe ze daarop gaan reageren. Ik ben ook bang dat ze me een aansteller gaan vinden. Ik heb idd ook zitten denken aan 50% werken. Ik ga zo even een mailtje sturen naar mijn planner en kijken of ik deze week al in de keuken kan staan. Manager is er morgen pas dus daar kan ik morgen pas contact mee opnemen.

13. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    oeps wilde mijn vorige berichtje wijzigen, zag dat er slap stond ipv van slag.
    Maar op het verkeerde knopje gedrukt...

Voor de meisjes die nog een maxi cosi moeten, zag dat vandaag bij prenatal mc voor €50,- in de aanbieding is.

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Aaliyah, ze zullen je echt geen aansteller vinden hoor en wat dan nog tgaat om jou lichaam en kindje en dat moet je in bescherming nemen

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Nee idd je hebt ook wel gelijk hoor, ik heb de mail getikt alleen nog even kijken of ik er alles in heb staan en dan verstuur ik hem. Heb er ook ingezet dat ik het liefst deze week al aangepast werk wil.

16. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Goed zo Aaaliyah, goed voor jezelf zorgen!

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Meiden fijne dag nog en tot morgen, kmag nu gaan werken

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Even ego berichtje:
    Ik ben weer terug, we hebben een heerlijk relaxed weekend gehad samen! Zijn weer helemaal verliefd ;).

Nu ga ik rustig aan even bijlezen, bladzijde of 20 geloof ik :|. En ondertussen werken...

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mama1987
    wat fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben en weer helemaal verliefd zijn!

Share This Page