mac: hihi geestelijk voorbereiden voor het strijken? ik hopo voor je dat ze goed uit de wasmachine komen en dat je niet veel hoeft te strijken.. haha nous: lijkt me er gewoon bij horen hoor. de baby voor steeds zwaarder en komt ook steeds hoger te liggen Aaliyah86: luisteren naar je lichaam! en de angsten horen er wel bij... er word zo kleurig gedaan ove rhet hele zwanger zijn.. en bij veel vrouwen is dat niet zo hoor. het is niet allemaal roze geur en mane schijn.. moet je eens kijken ho eje lichaam veranderd. hoe je hormonen door je lijf gieren . je word gewoon een heel ander mens en tja het hoort er allemaal bij. maar luister naar je lichaam. als het niet lukt dan lukt het niet.. ... jeetje dames. het was rustig hier maar nu moet ik weer 3 bij lezen.. hahaha ... rianne: en eerder vrij geweest? marjanne: je schrijft helemaal vrolijk. daar wor dje blij van hahaha sanne: werkse! mama1987: wer helemaal verliefd? wow.. soms heb je dat nodig he.. oepsie kleine man is wakker. ik moet gaan laters!
leuk en gezellig kamertje, pixie! Doen jullie allemaal al een zwangerschaps cursus? ik ga vanavond, ik ben zo benieuwd... X Inger
@ mama87: Fijn dat jullie weekendje geslaagd was! @ Aaliyah: Goed dat je gebeld hebt en ik hoop dat het gesprek morgen iets oplevert @ mam85: Hmm nou ben uiteindelijk een kwartier eerder weggegaan. Kwam toch weer wat werk tussendoor. Ben inmiddels thuis. @ Pixie: Wat een sprookjeskamer zeg! Mooi dat paars. @ Inger: Ik doe geen zwangerschapscursus. Veel plezier vanavond. Pff kom ik net thuis, mis ik mijn hele grote vaas van 80 cm hoog op een tafeltje met een grote amerillis (weet niet hoe je dat schrijft) erin.. ga ik in de container kijken.. ligt ie in stukken in een plastic zak. En mijn vriend laat het niet eens weten! Het zijn misschien hormonen maar ik ben echt boos op hem. Zulke dingen gebeuren echt altijd alleen bij hem.. hij is daar zoo lomp in! En ook niks zeggen he, geen briefje , geen smsje, heb hem zelfs nog gesproken.. Die vaas kan je er echt onmogelijk afstoten .. Sorry moest er even uit.. hormonen.. zucht..
@ joanita: cacao poeder kan gewoon hoor, maar moet je wel oppassen dat het niet te bitter wordt, dus eventueel wat extra suiker erbij doen. Chocolade hagel geeft ook wel een leuk effect. Gewoon door je beslag roeren. En een chocoladereep smelten en dan op het eind over de cake smeren, jammie @ mama1987: lekker zo'n weekendje weg, ik moet nog even wachten tot pasen @ inger onze cursus begint over twee weken, ben benieuwd of het wat is. @ wanneer je baby geboren wordt: een collega heeft haar kindje veel te vroeg gekregen, en dat is absoluut geen pretje. Doe maar lekker ongeveer rond de uitgerekende datum zeg ik. Kijken of ie luistert Mac wat was er bij je vrienden gebeurd? @ aaliyah: goed bezig!
@Inger: Ik heb me wel opgegeven voor een zwangerschapscursus en laatst een brief gehad met de data. Maar ben de brief kwijt Kraamzorg: Nog niets gehoord over het aantal uren hier. @Vinnies: Ik was van plan om een joggingbroek en shirtje (+ vest voor als het koud is) mee te nemen voor na de bevalling. Voor de zekerheid stop ik ook nog een pyama in mijn tas, voor het geval ik een nachtje moet blijven De rest kan manlief altijd thuis ophalen . Scheren: Ik scheer zittend onder de douche, dan gaat het nog wel . @Aaliyah: Leuk schilderij, erg mooi gemaakt! @Sarah: Wat een stomme vraag over je kat! Één voordeel, mocht hij/zij onverhoopt toch weg moeten heb je iig een goed adres . Spannend, hopelijk wordt je aangenomen! @Nathalie: Wat vervelend, hopelijk laat de kleine zich woensdag wat beter zien! @Mac: Hier staat de box ook al, al een paar weken! @Rianne: Ooh wat balen @Basmalah: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Lees dat de meeting leuk was, de volgende keer ben ik ook van de partij! @Joanita: Doe rustig aan meid! Gelukkig zijn we al over de helft! @Heide: Ja, ik omschrijf dat ook als harde buiken. @Mac: Dat heb ik ook regelmatig, dat ik wakker wordt met een harde buik. Vind dat altijd zo raar omdat ik dan juist zo relaxed heb liggen slapen?! @Tamtam: Mooie buik! @Pixie: Heerlijk vooruitzicht, nog maar 5 weekjes! Ik heb geen idee hoelang ik nog moet werken, heb nog niet besloten of ik 4 of 6 weken van te voren wil stoppen @Joanita: De onze is ongeveer 20 cm gok ik @Yvetje: Ik ga de kleertjes wassen met Ariel Sensitive zonder wasverzachter op aanraden van mijn vk. @Bab: Balen, houden jullie wel van dezelfde soort namen? @Mandy: Klinkt als een geslaagd weekendje! @Nathalie: Is ze nog niet door haar vrije dagen heen? En gefeliciteerd met je verweekdag @Aichaaa: Gefeliciteerd met je 28 weken! @MvB: Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met Britt! @Mac: Oh ik ook dan! Klinkt helemaal niet lang meer, 100 dagen @Nathalie: Gefeliciteerd met je 26 weken! Kleertjes wassen: Ik ben ook van plan ze tijdens mijn verlof te gaan wassen. Als ze eerder komt past ze maatje 50/56 waarschijnlijk toch nog niet @Aaliyah: Wat vervelend, doe rustig aan meid! Hopelijk kom je tot een fijne oplossing met je manager. @Mac: 22 dagen, dat is bijna niks joh, heerlijk! @Mam: Ja, het is momenteel nogal chaotisch en druk dus we zagen elkaar alleen s avonds in bed even. Zon weekendje met zn tweeen is dan heerlijk! @Pixie: Mooi kamertje! @Rianne: Balen Manlief geeft hier altijd de kat de schuld, dus misschien een kat aanschaffen?
@ mama97: Haha nou we hebben al 2 honden hier! Pff ik wil even een buikenfoto in zwart wit maken maar alle programmas daarvoor stonden op de laptop en niet hierop.. weet iemand een site of programma waar ik een foto zwart wit kan maken?
@Inger...nee wij doen geen zwangerschapscursus...wel gaan we info-avonden over de BV... @Pixie...jullie hebben hard gewerkt! Zit er goed uit! Vond je behang al zo mooi...maar je gordijnen vind ik ook supermooi! Ik hou wel van paars! Wij hebben nog wat geshopt vandaag...naar een rekje voor in de badkamer...en we moeten eigenlijk ook nog een klein rekje of kastje ofzo voor extra aan de muur...maar daar zijn we nog niet voor geslaagd. Verder ook een rolgordijn voor de babykamer besteld...hele mooie kleur! Maar het moest op maat gemaakt worden...dus we moete nog even wachten! Ik zal toch mn buikfoto's zo maar eens in mn album zetten...ze zijn namelijk hardstikke mooi en ik ben er best trots op!
Misschien waren die het wel... Ik heb laatst iets gedownload van Irfanview, gratis klein programma voor kleine bewerkingen!
Hihi nee hij heeft wel toegegeven dat hij het heeft gedaan... ach ja, dan maar weer een nieuwe kopen.. Ik had altijd photoshop maar die is nu ook weg, moet mijn vriend maar even opnieuw downloaden. Maar het is me nu gelukt. Nieuwe foto van gisteren in mijn album. Let niet op de spekrug die ik begin te krijgen
@ inger: Samen bevallen. En welke ga jij doen? @ sarah: nog over je kat, misschien zijn die mensen een leuk oppasadresje als je op vakantie gaat? En misschien nog gratis ook
@Snieke...dat zei mn moeder ook al...dat is wel makkelijk! Mochten we op vakantie gaan weet ik zeker dat ze dat doen! Aan de andere kant...ze hebben we eens voor onze andere buren op de kat gepast en toen waren ze de sleutel kwijt geraakt en hebben wij die kat maar verzorgd...dus of het een geruststelling is weet ik niet Ik heb mn buikfoto's in mn album gezet! Denk alleen wel dat ik die ene er niet heel lang op laat staan...meer alleen zodat jullie even kunnen kijken!
@Rianne oooh balen zeg. Gelukkig heeft je vriend het wel toegegeven. Ik krijg ook nog steeds een nieuwe vaas van mn ventje...mannen @Inger nee ik doe geen cursus wordt volgens mij bij mij niet vergoed en ik vind het erg duur en we zitten momenteel niet zo breed in de centen...