Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne wauw wat heb jij een mooie buik zeg! Enneh welk spekrandje?

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Sarah mooie foto's hoor. Zie dat jij je navelpiercing nog in hebt, heb je daar verder geen last mee?

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    @ rianne: zo he dat is een mooie buik! dat kleine spekje noem ik geen spekrug hoor.

ooh mijn collega had vandaag haar 20 weken echo, alles was goed :D

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Inger, hier ook geen cursus, vorige keer ook niet. Mijn zus had wel een cursus gedaan en we dachten allebei hetzelfde.
    O had ik maar die cursus wel/niet* gedaan.
    (*doorhalen wat niet van toepassing is ;))
    Weet nu hoe weeën voelen en hoe ik moet persen, dus ga er vanuit dat het deze keer ook zal lukken.

Had net intake van kraamzorg, telefonisch omdat dit het 2e kindje is. Wel lekker makkelijk, hebben we dat ook weer gehad! :D

enne volgens mij nog 9 weken werken, waar ik er maar 2 dagen per week werk.
    Dan komen er nog wat verplichte vrije dagen e.d. bij, dus met andere woorden.... geen idee hoeveel dagen ik nog "mag" werken :rolleyes:
    Maar kan mij niet snel genoeg gaan, ben wel toe aan lekker rommelen in huis :D
    en oja kindje krijgen :D

Er is nu een klein boefje aan het stapelen met de kruidenpotjes en volgens mij ook aan het morsen... :(
    Ga snel kijken voordat mijn schoenen helemaal gekruid zijn :)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    grrr heb ik net een kei gave tas gevonden van Pip... is hij pas vanaf 20 mei leverbaar... ff wachten dus maar.

Rainne en Sarah: mooie buikjes meiden!

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Aaliyah: Hihi klein spekrandje dan :)

@ Sarah: mooi hoor! Dat je piercing nog zo mooi is joh! Vind de derde foto vooral erg mooi.

@ Snieke: Fijn dat alles goed was bij je collega.

@ Marjanne: Hhaha een kleine jamie Oliver dus :)

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Aaliyah..nee heb er nog geen last van...maar ik denk dat ik hem er vandeweek uithaal...heb gehoord dat ie er ander uit kan groeien en dat lijkt me geen pretje...daar kan je echt littekens van krijgen!

Ik vind ze zelf ook zo mooi...haha...erg eigenijk...om te zeggen :oops:

Heb me trouwens toch een hoofdpijn...niet normaal! :( Ga denk ik even een klein tukje doen...

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik ga zo terug lezen..Dat van die navelbandjes wist ik niet!Ik d8 koop er 3,stel je hebt ze nodig..Staan ook op zo'n lijst van wat je allemaal in huis moet hebben!Ach ze waren goedkoop dus maakt niks ;) Dankjewel voor de tip!(weet ff niet meer wie)
    Zo en nu ga ik teruglezen!
    Liefs Yvette

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je hebt speciale piercings voor zwangere buikjes he...
    misschien is dat iets, dan kun je na de zwangerschap weer een gewone in doen...

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha hier was oma bij de 1e ook steeds bezig, je moet nog navelbandjes hebben...
    haha niet dus... gewoon een handige klem

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Yvetje: mooie 3d fotos! Schattig neusje zeg.

Ik ga even lekker ontspannen in bad!

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    aaliyah: goed dat je je ziek gemeld hebt! Kan emotioneel ook wel eens te veel zijn.. En goed aangeven wat je wil en kan morgen he! Succes ermee!

Cursus: Ik begin morgen met de zwangerschapsyoga, ben benieuwd!

Sarah: Super mooie foto's. Mag je trots op zijn!

Rianne: mooie buik hoor!

Ik laat rond de 35 weken foto's maken van mijn buik door een hobby fotografe..

13. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Heide, dat doen zus en ik deze keer ook weer doen :D
    En dan later mooie foto's als beeb er is :D

14. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Leuk neusje he?Heeft hij of zij van de papa!Zien ze iig dat hij niet van de melkboer is,hahaha!
    Ik heb vandaag alle kleertjes weggestreken!Heb gewoon fijn wasmiddel gebruikt zonder wasverzachter.Ik wilde alles gewassen en gestreken hebben voor het kamertje komt!Dat is dus gelukt!Donderdag en vrijdag fijn het kamertje decoreren! :D

Zo ff atwt afkijken!
    Liefs Yvette

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mama87: Fijn dat jullie weekendje geslaagd was!

@ Aaliyah: Goed dat je gebeld hebt en ik hoop dat het gesprek morgen iets oplevert

@ Cursus: Ik mag woensdagavond voor de 1e keer! Ben benieuwd.

@ Geboorte: Ik ga ervan uit dat de kleine later zal komen. Bij beide echo’s kwamen ze op een paar dagen later uit. Mijn zus is met alle 3 overgelopen. Als het eerder komt is het natuurlijk mooi meegenomen.

@ Verlof: Ik moet nog 7 weken met een lang paasweekend er tussen. Ga dan misschien lekker weekendje weg! Dan heb ik eerst nog 2 weken meivakantie en dan gaat mijn verlof “officieel” in!

Ga nu f eten en dan voor de laatste keer fitnessen. Vanaf volgende week ga ik op de maandagavond zwemmen, omdat ik dat niet meer op de woensdag kan vanwege de cursus!

groetjes girafje

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Heide oh wat leuk van de foto's. Lijkt mij ook wel leuk alleen ken ik geen hobbyfotografe.

@Yvetje wat een mooie foto's van je beebje.

Toen mijn ventje thuis kwam had ie een hele grote bos bloemen bij zich! Echt zo lief ben er helemaal blij mee want ik hou van bloemen.
    Ben nu lekker aan het koken gehaktballen met ui en paprika aan het maken ben benieuwd hoe het smaakt.

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik zou eigenlijk vandaag op controle moeten maar helaas verzet naar woensdag ik hoop wel dat ze dan wel weer een foto geven en niet dat ze weer het verkeerde papier in huis hebben. meiden veel plezier succes geluk enz nog.

xxx joyce

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    marb meldt zich. Zo, ben de hele dag bezig geweest. In huis, in de schuur, met de boekhouding etc. Ben nu echt kapot. Stond al met de stofzuiger in m'n handen om de schuur te gaan stofzuigen, maar die heeft m'n man afgepakt en hij heeft me in m'n bureaustoel gezet. :D Hij zei: 'ga maar lekker even op t zwangeren-klets-forum klikken' :) Nou, dames... Tis weer duidelijk he? ;)

Heb een beetje overal doorheen gescrolld, maar reageren gaat even niet lukken, sorry :( (jeetje, ik blijf dat maar zeggen... :rolleyes: )

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hi meiden,

Rianne ik moest wel lachen om je spekrug-opmerking hoor :) . Vooral omdat ik afgelopen vrijdag tijdens het voedings-bh passen zelf ook zo schrok van mijn zij-aanzicht. Waar komt dat vet nou ineens vandaan :confused: . Vooral op mijn rug.. dat is nou echt nog nooit een probleem-zone geweest!

Sarah, hele mooie foto's! Ik vind de borsten-foto helemaal niet zo shocking hoor. We hebben ze als het goed is allemaal :) .

Jammer Jent alias buddy dat je afspraak verzet is..

Heb net even gerekend, en moet nog 23 daagjes werken. Heb 7,8 en 9 april nog een cursus van de or (in een heerlijk luxe hotel in Renesse) wat eigenlijk niet echt werken is, dus met aftrek daarvan nog maar 20: :D .

Wat vinden jullie mannetjes eigenlijk van het forum, oftewel dat lotte-gedoe zoals die van mij het noemt? Die van mij vindt het allemaal maar best, zolang ik maar niet teveel persoonlijke details met jullie deel. Nee hoor.... ;)

Hier verder geen nieuwtjes. Kleine ligt volgens mij nog steeds met t koppie naar benee te voelen aan mijn schaambeen. Ik loop echt moeilijk!
    Heb trouwens mijn motor te koop aangeboden op internet. Hij staat al een tijdje stil en ik zie mezelf de komende jaren eigenlijk niet op dat ding stappen. Weet eigenlijk niet waarom, meer een gevoels/verantwoordelijkheids dingetje denk ik.

byebye

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Wow, jouw buik is hard gegroeid. Mooi hoor!

@Sarah: Mooie buik en mooie foto’s!

@Marjanne: Nu al, ik dacht dat ze dat pas tegen het einde deden.

@Aaliyah: Wat lief van je vriend! :D

@Meris: Mijn man vind het ook wel best, die vind het leuk om te zien dat ik het leuk vind ;)

Net samen boodschappen gedaan voor de hele week en m’n wederhelft ;) is nu aan het koken. Lekkere salade, gebakken aardappeltjes en een pusta schnitzel hmm!

Deel Deze Pagina