Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn mannetje noemt het met een gekke bek, zit je weer op zwangerschaps vagina :) verder zit ik er niet zoveel achter en zeker niet als mannetje thuis zit. Vind dat niet zo gezellig, ga ook al zo vroeg slapen.
    Ach hij weet wel wat ik over ons privé schrijf en heeft daar niet zoveel moeite mee. :D

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ mama1987, het bureau waar ik nu zit doet de intake met de 5e mnd. Volgens mij was het bij mijn vorige zwangerschap ook later...
    ehhh nu ik er over nadenk weet ik zeker dat het veel later was, want mijn kamertje was toen af en daar was ik toen heel laat mee :)

Heb nu wel duidelijk aangegeven dat ik een ervaren iemand wil hebben, had de vorige keer een jong meisje die totaal geen initiatief toonde.
    Dat past niet zo goed bij mij...

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    whahahahah ga kapot hier.... Geniaal zou mijn ventje gezegd kunnen hebben!
    Mijn ventje vind het wel leuk voor mij als ik op het forum zit een tijdje dan kan hij gamen hahaha.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden
    normaal reageer ik op iedereen maar ik heb er nu even geen puf voor, ik heb wel alles gelezen.
    ik voel me even niet zo(hormoontjes) morgen ben ik vast weer vrolijk voor jullie!
    ik gaat even relaxen en tv kijken.
    o ja morgen gaat mijn vriend weg met zijn werk inclusief overnachting! ik moet morgennacht dus alleen slapen, vreselijk vind ik dat!

5. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ha

was ik ook weer even. M'n vent vindt het allemaal wel interessant zo'n forum. Praat ik tenminste eens niet tegen hem aan :D

Heb daarstraks de doos van prenatal opgehaald, vond hem wel aardig. En ik heb een shirt voor de frummel gehaald bij de h&m. Ik moest zo lachen toen ik hem zag. Er staat een eekhoorn op die zegt "I love trees". Geniaal.

Nu ga ik eens lekker een kopje thee zetten, met appelflap die ik bij de bakker bart heb gehaald, jammie. Grey's anatomy kijken! Wie nog meer?

Marjanne, nemen die mensen van de kraamzorg contact op met jou of moet je dat zelf doen? Ik heb nog niks gehoord en heb ook geen flauw idee hoeveel uur kraamzorg ik krijg.

Weet je ik vind het nu vet grappig dat ik sommigen van jullie heb gezien, nu lees ik de berichtjes heel anders. :)

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Snieke, je kan het even nakijken op de site, dan weet je hun werkwijze.
    Bij mij stond dat er contact op werd genomen met 5 mnd.
    Je hebt toch wel een bevestiging gekegen? zoja dan kun je gewoon afwachten.
    Hetzelfde geldt voor de hoeveelheid uren kraamzorg.
    Je hebt zowiezo recht op 48/49 uur zorg, maar als je aanvullend verzekerd bent kan dat 60 uur zijn.
    Let er ook op dat, als je niet aanvullend verzekerd bent, je een eigen bijdrage aan de kraamzorg moet betalen.
    Welke verzekering heb je?

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik kreewg net telefoon.. aankomende donderdag heb ik de intake van de kraamzorg..

grappig hoor. de vorige keer ha dik toen al alles spik en span voor elkaar.. hele kamer ingericht. kleertjes gewassen..nog net geen flessen uitgekookt hihi..
    en nu? nu nog helemaal niets

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Meris: Hahahaha ja het is echt zo. Nu weet ik waar die tien kilo zit bij mij :)
    Mijn mannetje vind het ook wel best dat ik op het forum zit. Hij zegt er nooit wat van. Hij kijkt stieken soms met een schuin oog mee want hij vind ht volgens mij wel interessant. Maar het blijft toch raar voor mannen dat vrouwen zo open praten over alles met vreemden. Hihi
    Nog 23 daagjes werken? Oh heerlijk zeg !

@ mama87: Dank je :) Het ligt er wel aan hoor, de ene dag is hij weer dikker dan de dag erna.. heel vreemd :)
    Lekker dat je man voor je kookt zeg!

@ Snieke: Haha dat shirt lijkt me wel grappig ja ! Bij de H&M hebben ze leuke stoere dingen voor jongentjes, minder voor meisjes vind ik.
    Hoe lees je de berichten nu dan ? :) Ik zie nu wel bij iedereen een gezicht, en dat vind ik wel grappig!

@ mam85: Komen ze thuis voor de intake dan? Ik heb nog helemaal niks gehoord... ben benieuwd.

Ik ga maar eens mijn bed opzoeken, morgen weer om 6 uur op. Mijn vriend is nog niet thuis, is pas 23.00 uur klaar met werken, dus ik kan nog even languit in bed liggen nu!

Slaap lekker allemaal.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    komt vast goed... als baby maar een bedje heeft ;)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    de Agenda voor morgen is leeg!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goede avond..
    Beetje laat hier.

Heb alles bij gelezen alleen niet de puf om te reageren.
    Kleine mannetje is me bont en blauw aan t schoppen.
    Alles doet pijn rond mijn buik.

Zal morgen weer op iedereen reageren!

slaaplekker allemaal x

12. demi26

demi26 Niet meer actief

Hai meiden,

ben even een paar dagen niet geweest... heerlijk genoten van de zon zaterdag en gistermiddag en bezig met de babykamer... Daarnaast druk met het werk... dus jullie vergeven het me vast wel dat ik de laatste 20 pagina's niet terug gelezen heb...

Hier een kerel die het niets uitmaakt wat ik achter de comp doe, hij ziet dat ik me er prettig bij voel en dat vindt hij het belangrijkste!

Harde buiken hier ook 's ochtends weleens als ik wakker word, moet vaak plassen, en dan is het weer weg... Verder alleen als ik iets te druk doe of als beeb draait , maar zakt na een beetje rust gelijk weer af, maak me er absoluut geen zorgen om.

13. Emme

Emme Niet meer actief

Goedemorgen allemaal :).

Zo, ben weer terug na twee heerlijk weekjes in Thailand. Wat een mooi en makkelijk bereisbaar land! Het is gewoon jammer om weer thuis te zijn...

Heb natuurlijk een hoop gemist en met het aantal pagina's dat jullie per dag schrijven, is het onmogelijk om alles terug te lezen. Zijn er de afgelopen weken nog bijzondere dingen gebeurd?

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal, vanaf mijn werk.

Emme: Welkom terug weer... ! Mooi dat je het leuk heb gehad in Thailand. Euh.. bijzondere dingen ... zit even te denken. Kan zo even gauw niks bedenken..

Ohja, Basmalah heeft een huis gekocht, Smiley heeft een rib gebroken door het schoppen van de baby.. euhmm... verder weet ik het even niet :)

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen meiden

@Emme welkom terug zal wel even wennen zijn die kou hier..

Ik ga me zo aankleden heb over iets minder dan een uur het gesprek met mijn LG ben best wel zenuwachtig omdat zij nogal een bitch is.
    Dus willen jullie voor mij duimen?

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Goeiemorgen allemaal!

@Marjanne: Zwangerschaps vagina :)

@Mandy: Dat vind ik ook altijd zo vervelend, alleen slapen. Gelukkig is het maar 1 nachtje en is je dochtertje ook thuis.

@Snieke: Ja heb hem ook gezien, ‘I love trees’, érg leuk! :)

@Rianne: Ja, dat is hier ook, ligt er maar net aan hoe ze ligt volgens mij.
    Wij koken om en om, al kookt m’n vriend de laatste tijd vaker omdat ik er gewoon geen puf voor heb…

@Kuide..: Ohjee, begint dat nu al. Klein kickboksertje in jouw buik dus ;)

@Emme: Welkom terug! Waar ben je allemaal geweest? :D

@Aaliyah: Veel succes dalijk en laat je niet ondersneeuwen!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    emme; leuk dat je er weer bent!

aaliyah; succes straks... je kunt het!

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    aaliyah succes ermee!
    emme welkom terug!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    grappig, ik ben vandaag 200 dagen zwanger

20. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    goedemorgen!

Mandy: ik vind alleen zijn 's nachts ook zo vreselijk, vaak ga ik dan bij mijn ouders slapen :oops:

Navelpiercing: Vk zij bij mij al na 8 weken dat het beter was als ik hem er de volgende keer uithaalde? Heb dat dus maar braaf gedaan... Vindt het wel jammer dat ik nu een gaatje in mijn buik heb.. ziet minder mooi uit vindt ik zelf op foto's ed, maarja.

Gewicht: Ik stond vanmorgen op de weegschaal en schrok me rot al 6,5 kilo erbij :confused: , toch maar even niet meer zoveel snoepen.. Wil straks na de bevalling niet te veel eraf hoeven..

Agenda: Leeg?! Hebben we niet vaak he!

Emme: welkom terug! Alles goed gegaan?

Kuide: Die kleine van jou is er al vroeg bij dan! Hoop niet voor je dat hij harder gaat schoppen als ie groter wordt..

Forum: Mijn man snapt niet wat ik er leuk aan vindt, maar vindt het allemaal best hoor!

Deel Deze Pagina