@Heide: 6,5 kilo valt toch wel mee? Ik weeg me alleen bij de vk, vind ik minder confronterend . Al heb ik het idee dat het de laatste weken toch wel erg hard is gegaan...
hier geloo fik van 78 kilo naar nu 82,4 kilo gegaan.. valt me reuze mee. maar heb ook echt een bescheiden buikje
Goedemorgen! Even geen tijd om bij te lezen, ben iemand aan het inwerken Maar ik kan jullie vertellen dat het KONIJN wederom zonder melding afwezig is
Hallo meiden! Nou ben net terug van het gesprek en het ging heel goed. Ze begreep het allemaal en ik werk vanaf morgen gelijk al 50% en ga dan van 9 tot 1 uur werken! En dan lekker in de keuken heerlijk niet meer om 6uur mijn bed uit en pas om 4 uur thuis! Het duimen heeft geholpen meiden
@Marloes hahah dat konijn geweldig Ja gaat zeker veel rust geven, nu maakt het mij ook niet zoveel uit als ik op somatiek zou moeten staan omdat ik nu toch niet hoef te wassen,hoewel het personeel er wel minder is. @Nathalie jeetje lekker zeg zo iemand op je werk ze had toch pas een gesprek met de LG hoe is dat gegaan dan?
Aaliyah, ze is gisteren ook niet geweest (vrije dag genomen) dus dat gesprek is niet door gegaan. Super trouwens dat ze op je werk zo meewerken!
@ Marloes dan ben ik gelukkig niet de enige die de erkenning pas laat heeft gedaan @ Aaliyah goed nieuws meid @ Geboorte, bij mijn dochter ben ik op de uitgerekende datum bevallen @ Gewicht hier nu 5 kg bijgekomen en vind ik best meevallen want heb best al een behoorlijke toeter haha zal snel eens een foto maken nog niet gedaan ook dat deed ik mijn vorige zwangerschap vaker Khad op iedereen gereageerd en is alles weer weg, sorry geen fut om alles opnieuw uit te typen
beter joh miss dat die er wat aan gaat doen! oh ja natuurlijk was ze er gisteren ook niet...dom van mij ik zou ook niet komen als ik zo een gesprek zou hebben
Oh en het konijn belde net zelf en vroeg naar P&O en toen ik vroeg wie ze wilde spreken zei ze, degene die over ziekte gaat. Dus zal me niets verbazen als ze de ziektewet in gaat
goede morgen, Rianne1984, mooie buikfoto hoor! Snieke83, zeker bevallen. Ik vond het al erg leuk de eerste aflevering Girafje, welke cursus ga jij doen? Marjanne: Zwangerschaps vagina emme welkom terug! Is alles goed gegaan? Aaliyah86, fijn voor je meid! marloes80, gefeliciteerd hihi klinkt echt heel erg lang... Nathalie3004, das toch niet te geloven? Wat een soap xx Inger
@Nathalie dat meen je niet...Nou daar ben je dan lekker mee, maar meid nog even en jij kan lekker met verlof!
Joh tis net GTST live hier hahaha Maarja ben benieuwd of mijn LG ons nog op de hoogte gaat stellen van wat er aan de hand is En ze is echt niet slim! Want ze heeft intern nog gesolliciteerd op een andere functie en mijn LG zei al dat ze haar niet gaat aanbevelen
Goedemorgen meiden, Alles goed hier? Ik ben vannacht weer teruggekomen van 4 daagjes disneyland Parijs. Het was een geslaagd, maar heeeel vermoeiend weekend. Niet echt iets om te doen met een zwangere buik. Ik heb dan ook niet alles teruggelezen van de afgelopen dagen. Groetjes Guusje