Nathalie, GTST is er niks bij jou ja nou ik wil ook wel eens weten wat er aan de hand is. Wel een heel dom konijn dan dat ze intern gaat solliciteren maar zich wel constant ziek meld... @Guusje Disneyland lijkt mij ook wel geweldig! Heb je nog wel leuke dingen gedaan/gezien?
Aaliyah: Fijn voor je, kun je weer lekker wat meer gaan genieten! Guusje: Kan me voorstellen dat disneyland erg vermoeiend is geweest, nu lekker even uitrusten dan? Nathalie: Wat een KONIJN! Ben benieuwd hoe het afloopt, hou ons op de hoogte he
@ Aaliyah (geloof ik ) : Wat fijn dat je gesprek goed gegaan is en dat je meteen minder mag gaan werken. Valt toch mee voor een bitch als LG he? @ Nathalie: GRRRRRR... Zelfs IK word er kwaad van en ik kén haar niet eens... Misschien moet je haar vertellen dat we haar allemaal konijn noemen en dat Marloes een geweldige foto van haar heeft geplaatst @ Guusje: oeh, euro Disney! Wat leuk! Maar inderdaad niet zo geschikt voor de positie waar je je nu in bevindt Heb je even de tijd om uit te rusten of moet je al gauw weer aan het werk? @ Sarah: wauw, wat een mooie buikfoto's. Klikte in een ander topic jouw album aan en kwam toen bij je foto's terecht. Volgens mij zijn ze hier ook even besproken... @ Rianne: ook een mooi buikje zeg! Maar dat wist ik al want die heb ik in real life kunnen bewonderen @ all: ben geslaagd voor een trouwjurk! Het is wel geen 'echte' trouwjurk (niet wit), maar goed... Dat betekent dat het dus ook geen trouwjurk-prijs is Vond het wel leuk want de mevrouw in de winkel was helemaal lyrisch over mijn buik. Ze vond m zo mooi! Nou, dat mag ze best tegen me zeggen hoor Heb vanochtend ook maar meteen twee afspraken bij de kapper gemaakt (je moet blijkbaar je haar ook nog een keer 'proef' laten doen... Ach, ik moest toch naar de kapper ) Oh, en ik heb ons vandaag ingeschreven in Den Haag (eindelijk ). Jeeeej! Alles lijkt eindelijk de goede kant op te gaan
ik heb heel wat gemist over "het KONIJN" geloof ik haha! Klinkt interessant! alle spullen zijn eindelijk uit me huis, en staan in de opslag.. morgen sleutel afleveren en dan zit ik dus definitief bij mijn vader. Wel fijn dat nu alles dan eindelijk rustig is wat dat betreft. Ben wel weer kapot nu van de laatste spullen over sjouwen en opruimen Maar goed, als niemand anders het doet he ...
@Marb: Ben benieuwd naar je jurk, straks wel een foto'tje laten zien hé! @Nathalie: Dat is balen als ze de zieketwet in gaat.. Achja, jij gaat toch bijna met verlof
Ja maar ik zit me dus te bedenken dat als zij daadwerkelijk in de ziektewet zit, ik waarschijnlijk weer naar de receptie moet en dat zie ik dus echt niet zitten
@Nathalie: Hmm, dan zeg je gewoon dat je dat teveel vind nu. Wat staat er in je functie omschrijving?
@Marb hhahha ja ze viel idd wel mee als bitch.... iieeeeh ben nieuwsgierig naar je jurk vriendin van mij heeft ook zooo een mooie jurk (mede door mij ) @Nathalie kun je dan niet zorgen dat iemand anders daar heen gaat...Offeh gewoon dat het konijn spontaan van de aardbodem is verdwenen..... hahah nee geintje hoor
Ja gister avond zijn mijn vader en moeder geweest. Maar de laatste spullen moesten vandaag. moet morgen om 8.30 sleutel overdragen. En alle lampen waren al foetsie, en ja in t donker leeg halen is niet zo prettig.. En vandaag overdag kon er niemand. Dus de laatste dozen met bestek/glazen/borden koffiezet apparaat etc etc.. mocht ik zelf doen. Nou waren de dozen niet zwaar.. maar ik woonde 4 hoog, 5 trappen, geen lift.. En dat is wel zwaar!
@nathalie, heb je even een samenvatting over het konijn? ben wel nieuwsgierig naar het precieze verhaal!
Stagiaire zit hier nu al veel alleen en het is een adm. niv 2 dus daar mag je niet teveel van verwachten. Daarnaast is er een vacature stop binnen de school dus kunnen er geen nieuwe mensen aangetrokken worden. Als ik alles op een rijtje zet, zal het dus zo zijn dat ik weer naar beneden moet.
Het konijn is mijn collega en heeft een tijd terug te horen gekregen dat haar contract niet wordt verlengd. Sinds ze dit weet komt ze soms gewoon niet opdagen, belt en zegt dat ze vrij neemt of verslaapt zich en belt pas 2 uur later op. Een aantal dingen deed ze daarvoor ook wel eens, maar het wordt steeds erger. Afgelopen donderdag belde ze op met de mededeling dat ze een vrije dag nam (dit gaf ze aan de stagiaire door zodat ze het zelf niet hoefde te doen). Gisteren nam ze ineens weer onverwachts een vrije dag en vandaag kwam ze weer niet opdagen. Tot ze ineens belde en vroeg naar P&O. Ik heb zo'n idee dat ze de ziektewet nu ingaat.
@Kuide oh balen joh dat niemand kon helpen! En dan ook nog es geen lift... Nou lekker rustig aan doen verder de hele dag. @Nathalie ik hoop voor je dat je niet terug hoeft en idd kan je niet zeggen dat je dat nu gewoon even niet trekt? Die stagaires van tegenwoordig heb je ook niks aan totaal geen inzicht of eigen initiatief erg vervelend.... Ik ga even mijn berging opruimen en wat afwassen...bleeeegh
@ Nathalie: bleeegh, da's balen Hoop echt dat er een andere oplossing te vinden is... Maar vind je de receptie niet minder erg zonder het konijn? @ Aaliyah: nou, alleen maar prettig toch dat het is meegevallen! @ mama1987: zal zeker een foto'tje plaatsen ergens in april Wel gek om naar een trouwjurk te zoeken en het dan over 'mijn man' te hebben trouwens. De vrouw in de winkel snapte er niks van @ kuidebokibi: pfff... lastig is dat dat je het dan toch alleen moest doen. Heb je nu even rust?
Wel irritant trouwens: ik heb vanmiddag wat meer de tijd om het hier bij te houden, maar m'n internet ligt er steeds uit Oh, en ik wilde de schuur stofzuigen, maar het regent wel erg hard
ego bericht Nouja zeg sommige mensen zijn echt raar. Ik zit tegenwoordig 3 dagen per week op een andere locatie, dus niet bij m´n eigen werk, en nou is er vandaag iemand achter gekomen dat ik zwanger ben. Nadat ik had gezegd dat ik over dik 1.5 maand met zwangerschapsverlof ga. Zegt ie later bij de koffiemachine `dus jij draagt een babytje bij je´. Ik zeg: 'Uh ja, al zo ongeveer 6 maanden'. En het is niet zo dat ie me vandaag voor het eerst ziet ofzo. Grr daar word ik nou echt chagrijning van. Ik hoor al de hele tijd van iedereen dat ik zo'n bescheiden buikje heb voor 6 maanden, ga ik me natuurlijk weer zorgen maken dat het niet goed is enzo. Maar ja gelukkig trapt hij me wel de halve nacht verrot dus d'r zit toch wat. Ik ga van het weekend gewoon wat soepjurken kopen, en dan neem ik volgende week een pot augurken mee naar het werk. zo dat moest ik ff kwijt