@mama1987 inderdaad mijn dochter is ook thuis. @heide dat kan ik ook oen naar mijn ouders, maar mijn eigen bedje slaapt toch lekkerder. 6,5 kilo valt mee hoor, bij mij zit er al 10 aan. @aaliyah wat fijn dat het gesprek goed is gegaan en dat ze je begrijpen! @marloeswat grappig 200 dagen alweer.
Haha leuk om te lezen van t Konijn... Net naar winkel geweest pff wat een weertje. Heb ook mijn spulletjes binnen om sieraden te maken dus kan me weer vermaken een deze dagen, kvind het ontspannend om te doen
@ snieke: jeetje, wat een onzin zeg! Jij hebt juist een hartstikke mooi buikje! Tis gewoon dat je lang bent waardoor het in verhouding minder opvalt, maar echt niet dat je zo'n mini-buik hebt ofzo... En het is nooit goed hoor. Ik krijg vaak te horen dat ik zo'n belachelijk grote buik heb. Maar laatst ineens weer iemand die vroeg of ik 'al' 3 maanden zwanger was ofzo...
@marb wat fijn dat je geslaagt bent voor een jurk, wanneer ga je ook alweer trouwen? @nathalie ik zit altijd vol verbazing jou verhale te lezen, dat dat allemaal zomaar kan op jou werk! @kuide fijn dat je dat hoofdstuk kan afsluiten, wel jammer dat er dan zo weinig zijn die even helpen met sjouwen enz.
hahaha, sorry dat ik erom moet lachen, maar je zet het wel komisch neer. En idd een pot augurken mee Maar bij mij gebeurt het ook hoor. (werk in de kinderopvang) En mijn buik begint nu wel te groeien, maar blijkbaar valt het of niet op, of zijn mensen gewoon dom. Want er komen dagelijks nog mensen aan mij vragen, ben je zwanger? of heb je zwaar getafeld? (terwijl ze allemaal de nieuwsbrief krijgen, waarin stond dat ik zwanger ben) en allemaal mijn vervanger hebben gezien, en een brief met de data dat ik met verlof ga en terug kom! @ nathalie, Konijn houdt in ieder geval geen goeie referentie over aan deze baan!
@snieke vergeet de slagroom niet bij de augurken haha. maak je niet druk om je buik de 1 is nu eenmaal dikker als de ander.
Huh?! Had net gereageerd, maar tis alweer weg Nog maar s proberen dan. @ mandy: officieel zijn we al getrouwd, maar we vieren het 4 april in Nederland (we zijn op Bali getrouwd). Oei, dat is al over 3,5 week @ sanne: ik ben nogal fan van esprit. www.esprit.nl Je kunt het gratis terugsturen, dus gewoon alle maten en kleuren bestellen en lekker thuis passen
Aaliyah8: wat super zeg! konijn: ik lees er telkens wat over? kan iemand me uitleg geven..? wie is er hier konijn? een collega van iemand? ooh ik lees het net.. hihi guusje: mmmh kon je wel in wat attracties? hoe vond je het park? ik von dhet wat tegen vallen (oeps) fin dat je het leuk hebt gehad marb: ooh ben beneiuwd naar de jurk.. (wil je de kleur verklappen?) nathalie: mmh wel makkelijk van die konijn om zo te handellen. belachelijk.. is ze ziek? of gaat ze om een lullige reden de zw in? snieke: hier ook een bescheiden buik.. wie weet is het gewoon wel een baby die goed van binnen groeit.. sanne: knutselze! hier de boodschappen weer binnen. en ik had heel veel flessen ect. die staan nog achterin de auto dat mag manlief doen vanavond! straks richting zolder. de boel opruimen zodat we langzaam aan met de kinderkamer kunnen beginnen te verven..
Marb: wat leuk, ben benieuwd naar je jurk. Vindt het zelf altijd heel mooi als een bruid een zwangere buik heeft Kuide: Nou jij hebt weer genoeg gedaan voor vandaag lees ik. Nu wel even rusten dan he!
@ mam85: goed van je dat je de flessen in de auto laat staan Ik zou dat soort dingen ook echt vaker moeten doen... Kleur van de jurk... Hmm... Lastig uitleggen. Rood/goud en dan van die stof die van 'kleur verandert'. Pff... Snapt iemand wat ik bedoel? Beetje metallic, maar niet heel erg glimmend ofzo. Strappless jurk, met een rijgsluing van achteren (wel zo makkelijk ivm groeiende buik ).
marb: ooh ik heb een idee van de kleur. wow dat is wel heel mooi.. klopt het dat je die kleur stof ik wel in het blauw ziet met goud glans? mooi hoor en uuuh. laat je volgende keer de flessen gewoon staan! hahah moet wel bekennen nog best veel zware dingen te tillen hoor.. eigenlijk moetje het gewoon niet willlen
en wat denk je van onze kleine mannetjes... hier toch zo'n 12 kilo, en dat pak je toch heel veel op, zonder er bij na te denken
Dat merk ik wel met mijn dochter weegt ook zn 12 kg en dat met trap af is best zwaar, trap op kan ze zelf als ik erachter loop
@ mam85: ja, je hebt t ook wel in blauw idd. Vaak ook paars/rood achtig. En je tilt idd wel heel makkelijk 'even' iets op en realiseert je dan pas dat het toch wel erg zwaar is... @ Marloes: ja, met nog een kleine heb je dat natuurlijk helemaal! Hmm.... misschien toch nog even wachten met de tweede (we willen t eigenlijk heel snel, maar hm.)
ik heb dat s meteen geleerd, door een tip hier, toen ik zwanger was, om zelf van de trap af te gaan... l
Wij hebben best een gevaarlijke trap wat dat betreft dus dat durf ik niet op gaat wel dan loop ik achter haar maar af vind ik nog wat eng